Gjest medlem-105082 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Altså den 13. August. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Altså den 13. August. 9214084[/snapback] Det var gode nyheter, virker som TV2 har fått tilbake fornuften Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Altså den 13. August. 9214084[/snapback] Da blir det bare å lage litt mat når jeg kommer fra skolen, så skal jeg slå meg ned forann TV'en å se MacGyver Endret 8. august 2007 av Bakke Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Klokken 14:50. Altså beregnet for de som slutter på skolen kl 14:30, og ikke oss på vgs Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Legger ved en god meldingstone du kan ha på mobilen din: MacGyver Håper folk kommer til å bruke den . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nokon som har kjøpt DVD-filmar av serien? Eg fant ein widescreenversjon samlepakke på deepdiscount.com til $131, med frakt og moms blir det circa 1000, pluss tollgebyr. http://www.deepdiscount.com/viewproduct.ht...uctId=20430503# Den kjem ikkje ut før i oktober, men fristar veldig å bestille. Nokon som veit om det er noko forskjell på den amerikanske og europeiske versjonen? Ekstramateriale er ikkje så viktig, bilde- og lydkvalitet er førsteprioritet. Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Av og til synes jeg programmet blir for teit. At han klarer å komme seg unna i hver eneste episode med de mest usannsynlige metodene er bare stygt. Men det kan være grei underholdning til tider. Lenke til kommentar
Rosie Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Synes MacGyver er veldig forutsigbar da. Han klarer alltid å lage bomber eller noe av litt tyggis, litt pulver og en hyssing osv. Og det er alltid et eller annen hysterisk kvinnfolk med, som han ender med å redde og som kysser ham på slutten av episoden. Men for all del, littegrann underholdende er det da. Og hvor var det jeg leste om en spørreundersøkelse gjort blant amerikanerne om hvem de helst ønsket å bli reddet av av superheltene? På førsteplass var det ikke Spiderman eller Batman, men MacGyver! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Macgyver har vert moro å se på helt siden jeg var liten! men nå har jeg sett alle episodene så nå er det ikke gøy lenger -.- rofl... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lenge siden det er diskutert her ser jeg, dagens i var ikke noe morsom. Syntes vi bør få opp en poll så man kan hvilken episode folk liker best. Selv syntes episoden hvor Pete og MacGyver møtes første gang og vraker taxien til Jack Dalton. Og det morsomste er når Mac Gyver setter seg på sengen til Jack Dalton "Did you hear the click?" "Like before CABOOM?" beste replikkene ever. Eller episoden hvor Penny Parker jobber med et stykke på et teater og Murdoc er han fyren som sitter i rullestolen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lenge siden det er diskutert her ser jeg, dagens i var ikke noe morsom.Syntes vi bør få opp en poll så man kan hvilken episode folk liker best. Selv syntes episoden hvor Pete og MacGyver møtes første gang og vraker taxien til Jack Dalton. Og det morsomste er når Mac Gyver setter seg på sengen til Jack Dalton "Did you hear the click?" "Like before CABOOM?" beste replikkene ever. Eller episoden hvor Penny Parker jobber med et stykke på et teater og Murdoc er han fyren som sitter i rullestolen Den episoden syns jeg var dritskummel når jeg var mindre.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Den på teateret? Ja, den er ganske skummel, selv i dag Lenke til kommentar
Drog Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 MacGyver er tidenes actionhelt! En av mine favorittepisoder er når Pete blir skutt av en som skal drepe presidenten av et land, men Mac og Jack Dalton kommer å redder Pete som holder på å dø. Synes episodene med Pete og Jack er best! Ellers så er jo episodene med Penny Parker artige da siden Mac er som en storebror for hu. Også episoden med Penny der hu arver det gamle huset er jo sinssyk skummel!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) MacGyver er tidenes actionhelt! En av mine favorittepisoder er når Pete blir skutt av en som skal drepe presidenten av et land, men Mac og Jack Dalton kommer å redder Pete som holder på å dø. Synes episodene med Pete og Jack er best! Ellers så er jo episodene med Penny Parker artige da siden Mac er som en storebror for hu. Også episoden med Penny der hu arver det gamle huset er jo sinssyk skummel!! Er det den "from my bottle of my hart I sulut (staves) you"? Endret 22. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Drog Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei, det er den da dem er oppi fjellene! Husker ikke helt hva episoden heter jeg. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er to episodar eg særleg tenkjer på her. Den eine er episoden der Macgyver og ei venninne klatrar i fjellet, og veninna døyr pga. dårleg utstyr. Om eg hugsar rett er dette også episoden der Murdoc går berserk med flammekastar. Den andre episoden er der Macgyver besøker bestefaren på hytta i utmarka, men heller ikkje her går det fredfylt for seg. Det beste med denne episoden er når Mac lagar handgranatar av kongler og tresevje, hehe! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 De husker jeg, den i dag er også ganske bra, når Dr. Zito lager de regnestykkene som viser seg å være Murdocs navn Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har alltid lurt på hva hemligheten til Murdoc er Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har alltid lurt på hva hemligheten til Murdoc er Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå