Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Jeg synes MacGyver var tøft før da det ble sendt, fordi det da ble sendt på litt gunstigere tidspunkt. Var vel åtte eller ni mener jeg å huske, og dette synes jeg personlig er den beste tiden å se TV på. Da er konsentrasjonen på topp, i motsetning til klokken fire på ettermiddagen, hvor man er utslitt etter en times kjøring fra skole.

Dette er selvsagt kun mine personlige synspunkter :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MacGyver er så sykt tøft!

Heh, men det er ganske dårlig samtidig. En del av effektene deres er utrolig dårlige!

Noen av efektene er jo helsugne! :!:

Det er jo det som er sjarmen med Mc gyver. Det er skikkelig bra uten noen spesielt bra effekter.

Ditto.

Det er det som redder ellers håpløse serier.

Men Macguyer er jo den eneste som kan klare å lage en bombe av tjære, bark og en skosåle. Derfor er Macguyer det kuleste tv-ansiktet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kom på en ting; jeg glemmer aldri da jeg så en episode som begynte med "DIRECTED BY: ALAN SMITHEE."

Jaja, synes det var en kul episode jeg, da. :D

Var det den der han skulle redde noen forskere ut av et underjordisk laboratorium eller der han måtte finne 60 millioner dollar i form av diamanter?

Lenke til kommentar
Var det den der han skulle redde noen forskere ut av et underjordisk laboratorium eller der han måtte finne 60 millioner dollar i form av diamanter?

Nei, tror ikke det var den. Men husker ikke noe særlig av handlingen.

Ifølge imdb.com regisserte Alan Smithee episoden "The Heist", fant jeg ut.

Lenke til kommentar

Nei, tror ikke det var den. Men husker ikke noe særlig av handlingen.

Ifølge imdb.com regisserte Alan Smithee episoden "The Heist", fant jeg ut.

Han regisserte både den aller første MacGyver-episoden (uten navn) og The Heist.

Lenke til kommentar
Blir alltid så glad når jeg hører MacGyver-melodien  :yes:

Har den som ringetone :)

Problemet er at jeg ikke får så mange telefoner :p

Hehe, her også. :p

Hadde ringetonen, men akkurat der eksplosjonen kommer ble det rævva, og sånn var det hele sangen. Nesten som dårlig felespill. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...