kaaasen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg synes MacGyver var tøft før da det ble sendt, fordi det da ble sendt på litt gunstigere tidspunkt. Var vel åtte eller ni mener jeg å huske, og dette synes jeg personlig er den beste tiden å se TV på. Da er konsentrasjonen på topp, i motsetning til klokken fire på ettermiddagen, hvor man er utslitt etter en times kjøring fra skole. Dette er selvsagt kun mine personlige synspunkter Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 5 min til det er MacGyver på tv! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 MacGyver er så sykt tøft! Heh, men det er ganske dårlig samtidig. En del av effektene deres er utrolig dårlige! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 MacGyver er så sykt tøft!Heh, men det er ganske dårlig samtidig. En del av effektene deres er utrolig dårlige! Noen av efektene er jo helsugne! :!: Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 MacGyver er så sykt tøft!Heh, men det er ganske dårlig samtidig. En del av effektene deres er utrolig dårlige! Noen av efektene er jo helsugne! :!: Det er jo det som er sjarmen med Mc gyver. Det er skikkelig bra uten noen spesielt bra effekter. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 MacGyver er så sykt tøft!Heh, men det er ganske dårlig samtidig. En del av effektene deres er utrolig dårlige! Noen av efektene er jo helsugne! :!: Det er jo det som er sjarmen med Mc gyver. Det er skikkelig bra uten noen spesielt bra effekter. Ditto. Det er det som redder ellers håpløse serier. Men Macguyer er jo den eneste som kan klare å lage en bombe av tjære, bark og en skosåle. Derfor er Macguyer det kuleste tv-ansiktet. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 du er klar over at han heter MacGyver, og ikke Macguyer du har skrevet det 2 ganger skjønner du.... Lenke til kommentar
morra Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Blir alltid så glad når jeg hører MacGyver-melodien Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Blir alltid så glad når jeg hører MacGyver-melodien dagen er ikke det samme uten.. er det ikke noe slikt det heter? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kom på en ting; jeg glemmer aldri da jeg så en episode som begynte med "DIRECTED BY: ALAN SMITHEE." Jaja, synes det var en kul episode jeg, da. Lenke til kommentar
morra Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kom på en ting; jeg glemmer aldri da jeg så en episode som begynte med "DIRECTED BY: ALAN SMITHEE." Jaja, synes det var en kul episode jeg, da. Var det den der han skulle redde noen forskere ut av et underjordisk laboratorium eller der han måtte finne 60 millioner dollar i form av diamanter? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Blir alltid så glad når jeg hører MacGyver-melodien Har den som ringetone Problemet er at jeg ikke får så mange telefoner Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Var det den der han skulle redde noen forskere ut av et underjordisk laboratorium eller der han måtte finne 60 millioner dollar i form av diamanter? Nei, tror ikke det var den. Men husker ikke noe særlig av handlingen. Ifølge imdb.com regisserte Alan Smithee episoden "The Heist", fant jeg ut. Lenke til kommentar
morra Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Var det den der han skulle redde noen forskere ut av et underjordisk laboratorium eller der han måtte finne 60 millioner dollar i form av diamanter? Nei, tror ikke det var den. Men husker ikke noe særlig av handlingen. Ifølge imdb.com regisserte Alan Smithee episoden "The Heist", fant jeg ut. Han regisserte både den aller første MacGyver-episoden (uten navn) og The Heist. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Blir alltid så glad når jeg hører MacGyver-melodien Har den som ringetone Problemet er at jeg ikke får så mange telefoner Hehe, her også. Hadde ringetonen, men akkurat der eksplosjonen kommer ble det rævva, og sånn var det hele sangen. Nesten som dårlig felespill. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er det lov for meg å gi en link til theme sangen, eller er dette mot rettningslinjene? Lenke til kommentar
ML Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) http://www.deadoraliveinfo.com/dead.nsf/pages/main søk etter Richard Dean Anderson Endret 14. februar 2005 av ML Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 http://www.deadoraliveinfo.com/dead.nsf/pages/main søk etter Richard Dean Anderson han er 55år og lever Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 http://www.deadoraliveinfo.com/dead.nsf/pages/main søk etter Richard Dean Anderson han er 55år og lever trodde ikke at richard dean anderson var så gammel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå