Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacGyver er kult i små doser...

Synes alltid det er kjedelig på begynnelsene av episodene, men etterhvert blir det kulere...

:)

7291742[/snapback]

Det kuleste er når Maccern lager atombomber av lommekniv, teip og en tyggis.

Og for ikke å snakke om å reparere en flymotor med en skolisse og et par grytekluter :D

Husker en episode der han sa:

My mom used to make me a hot chillisause. I'm gonna change the ingredients a little bit, and the result will be... DYNAMITE!

Må si jeg lo godt :D

7310642[/snapback]

Ja, synd dem kutta ut monologene etter sesong 2. Elsker når Mac forklarer hva han gjør. Etterhvert så slutter han å forklare det høyt også :no:

Og til alle som rakker ned på Mac: Bare sjalu fordi han er helten over alle helter :yes:

Lenke til kommentar

Jeg synest MacGyver er det beste som går på tv for tiden.

det er nok fordi det er spennende og se de nye triksene hans(eller MacGyverims som de blir kalt)

2070707[/snapback]

Hei.

Vet du om noen nettsider der det er brae videoer av MacGyver/ Stargate ? :whistle:

Lenke til kommentar
:tease: Haha...Var på Heggen Videregående skole i Harstad en gang. Der hadde noen kristne folk begynt å henge opp ukens bibelsitat. Ikke lenge etter var ukens MacGyver-sitat oppe på veggen rett over. Endret av nymo
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
:tease: Haha...Var på Heggen Videregående skole i Harstad en gang. Der hadde noen kristne folk begynt å henge opp ukens bibelsitat. Ikke lenge etter var ukens MacGyver-sitat oppe på veggen rett over.

7371320[/snapback]

Haha, det skulle bare mangle!

MacGyver er det beste som er laget for skjermer av ymse slag.

Synd at TV2 kuttet det ut :(

8582374[/snapback]

Det kommer nok tilbake ;)

De gidder bare ikke loope sesong 1-7 en haug med ganger på rad. Etter de har loopet en gang, har de som oftest en pause.

men JA :D MacGyver FTW :D Derfor jeg begynte å se på Stargate

Lenke til kommentar
MacGyver er kult i små doser...

Synes alltid det er kjedelig på begynnelsene av episodene, men etterhvert blir det kulere...

:)

7291742[/snapback]

Det kuleste er når Maccern lager atombomber av lommekniv, teip og en tyggis.

Og for ikke å snakke om å reparere en flymotor med en skolisse og et par grytekluter :D

Husker en episode der han sa:

My mom used to make me a hot chillisause. I'm gonna change the ingredients a little bit, and the result will be... DYNAMITE!

Må si jeg lo godt :D

7310642[/snapback]

Ja, synd dem kutta ut monologene etter sesong 2. Elsker når Mac forklarer hva han gjør. Etterhvert så slutter han å forklare det høyt også :no:

Og til alle som rakker ned på Mac: Bare sjalu fordi han er helten over alle helter :yes:

7322355[/snapback]

Eg og digger Maccern. Får nesten gåsehud når grommusikken starter. MEN helten over alle helter er jo Chuck Norris.

Det vet da alle :)

Lenke til kommentar
MEN helten over alle helter er jo Chuck Norris.

Det vet da alle :)

8623469[/snapback]

Blasfemi!. :realmad:

Jeg synst MacGyver er en grei serie, men til tider blir det litt over toppen når det kommer til problemløsing. Jeg tror egentlig jeg liker MacGyver mest fordi jeg liker Stargate SG-1.

Lenke til kommentar

Husker jeg satt godt klistret foran tv-skjermen hver eneste lørdagskveld når jeg var mindre, da var det tid for MacGyver :D Synes det er en fantastisk serie som har klart å leve så lenge. Det er rett og slett ingen som tar knekken på MacGyver! ( Unntatt Jack Bauer da seff :!: )

Lenke til kommentar
MacGyver hadde eid Jack Bauer med en binders og en tyggegummi.

8631540[/snapback]

Han hadde trodd han kunne eie han, men dessverre hadde Jack bare trukket pistolen sin og skutt MacGyver, eller tatt den 360 graders nakkebrekkingsteknikken :p

Lenke til kommentar

det som hadde skjedd er at mac drar av seg klærne og under har han på seg full SG-1 unifom med en P90 klar,

Bauer ville ikke ha en sjange, han har bare reddet usa noen få ganger, O'Neill har reddet jorda og div galakser 10 ganger eller noe

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
det som hadde skjedd er at mac drar av seg klærne og under har han på seg full SG-1 unifom med en P90 klar,

Bauer ville ikke ha en sjange, han har bare reddet usa noen få ganger, O'Neill har reddet jorda og div galakser 10 ganger eller noe

8634120[/snapback]

Scenarioet er at JB skal ta Mac, idet han finner han så begynner Mac og mystisk prate om at JB er en mann av vandrende klisjèr, JB forstår ikke noen ting for dette ligner jo ikke på Mac på noen oppførsel han tidligere hat sett.

I det drar han av seg mac-klærne så sier han:"That's O'neill with 2 L's!" og dødar Mr.Bauer.

Lenke til kommentar

8634120[/snapback]

Scenarioet er at JB skal ta Mac, idet han finner han så begynner Mac og mystisk prate om at JB er en mann av vandrende klisjèr, JB forstår ikke noen ting for dette ligner jo ikke på Mac på noen oppførsel han tidligere hat sett.

I det drar han av seg mac-klærne så sier han:"That's O'neill with 2 L's!" og dødar Mr.Bauer.

8639055[/snapback]

det hadde blitt en så bra VS film, Jack Vs Jack

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...