efikkan Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg håper at også de to filmene kommer på DVD. 6463305[/snapback] Eg er flau over å aldri ha sett MacGyver-filmane, men dei er jo ikkje å oppdrive noko stad. Kjem dei på DVD så kjøper eg dei på flekken, men har mine tvil. 6463580[/snapback] Jeg har aldri sett de jeg heller. Men jeg har heller ikke funnet de til salgs noe sted heller. Men det er lov å leve i håpet, men jeg har mine tvil jeg også. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Husker i gode gamle dager med Olsenbanden og McGyver på TV2 på lørdagskvelden. Syns serien er ganske tamm nå, dessverre :\ Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hardcore lista: MacGyver A-Team Airwolf Amen! 2073494[/snapback] Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 glem nå ikke Knight Rider da Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Husker jeg så på MacGyver da det gikk på tv på "primetime" på lørdagene på tv 2. Det var tider det. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) McGyver er så kjeeedelig... Heldigvis ble han bedre skuespiller før han begynte i SG. Endret 23. juli 2006 av lago Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hallo får dere et liv amisher Lenke til kommentar
bernini Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Noen som vet hvorfor MacGyver ikke går på tv2 i dag? Står på alle tv-program at det skal gå nå som vanlig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 McGyver er konge, ser på det omtrent hver dag mens jeg gjør lekser og spiser. En av de beste TV seriene gjennom tidene...KONGE Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Helt riktig Termometer, konge serien over alle seriene! Men ettersom jeg jobber enten fra 7-16 eller fra 16-22:30 om dagene så blir det ikke så mye MacGyver på meg Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen MacGyver episoder er bra men stort sett er de fleste fattige. Daua av latter når jeg så i en episode at han har alt en topp hemmlig forsknings lab har av kjemiske stoffer på kjøkknet sitt Når det kommer til filmane har jeg bare sett Trail to doomsday eller hva nå den het. OMFG for en lame ass fattig film. Hvem atom forsknings lab har en tennis rackert hengende på veggen? Og hvem desarmerer en atom bombe med en tennis rackert? Jo MacGyver. MacGyver FTW.....not Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 MacGyver er helt #1. Ingen over, ingen ved siden. Digger når han lager en paraglider med motor av et telt og en vifte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvordan kan du spørre om noe sånt? Hvem er det som ikke elsker han? Hvem andre kan lage rullende bomber av bomull og neglelakk? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 bortsett fra at jeg har sett dem noen ganger før, er det morsomt å se mac gyver gjøre de mest utrolige ting. (går ikke inn i eksempler) Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 her burde det være en avstemming, men tråden begynner vel å dabbe av tenker jeg....... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 okey fatter... ingen har svart på den siden den 29/10! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Tittelen er som følger: Hva synest dere om MacGyver? Og her er mitt svar: Mer tarvelig serie skal du lete lenge etter. Skuespiller messig er den bare daff og til tider komisk, action messig har den like mye action som når 2 snegler parrer seg og gjennomtenkt er den ikke. Og ja, jeg har sett noen episoder av serien da det ikke er noe annet gunstig å se på TV på formiddagen hender det uheldigvis at MacGyver blir stående å rulle på TV2. Selve MacGyver figuren fremstår som et supermenneske. Kan banne på at hadde du tatt Macgyver, sveisa han inni en stål sylinder uten noen hjørner, støypa den inn i betong og lagt i en svær sekk av metall ringer, droppet den på havets bunn med over 400 meter vann over hode, hadde det tatt 2 sekunder så hadde Macgyver dukket opp fra havet. At det overhode er laget så mange episoder, er et mirakel i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå