Pazman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Likte det den ene commenten på IMDb's side om MacGyver: Lost Treasure of Atlantis": "...Let's face it, this movie, and all MacGyver programs, aren't about acting, depth, or anything like that. It's about MacGyver making bombs out of toothpicks, that's all there is to it. " Jeg også var en av dem som satt klistra til tv-skjermen med hele familien mens vi spiste lørdagsmiddag og så på MacGyver. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 må si det er utrolig at MacGyver varer i hva? 7 sesonger? såklart som alle serier har den noen dårlige episoder, men det rare med serien etter min mening er at jeg enda ikke er lei Macgyver. Har sett på det helt siden jeg var liten og ser enda på det. MacGyver er vel den beste serien jeg har vært borti, selv om den er 10-15 år gammel så er den enda noe populært vil jeg tro. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det finnes to filmer:MacGyver: Lost Treasure of Atlantis MacGyver: Trail to Doomsday 6329178[/snapback] Er det mulig å skaffe desse? Har aldri funnet dei i butikk, verken på nett eller i ein vanleg butikk. Warez er snart eit alternativ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det finnes to filmer:MacGyver: Lost Treasure of Atlantis MacGyver: Trail to Doomsday 6329178[/snapback] Er det mulig å skaffe desse? Har aldri funnet dei i butikk, verken på nett eller i ein vanleg butikk. Warez er snart eit alternativ 6433735[/snapback] Download? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 enig med kaiern! MacGyver er helt konge Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har heller aldri funnet dem i noen butikk, web eller vanlig. Har da selvfølgelig fått tak på dem på den noe ikke-lovlige måten. Dårligere kvalitet er det lenge siden jeg har sett. En slags TS bare mer kornete. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 MacGyver er nok den beste tv-serien jeg vet om. Har sett hver episode 2-3 ganger nå, og enda er de like underholdene... Jeg må derimot si at jeg liker season 1 best, mest pga. at her er det tatt i bruk mer "forteller-mode", der vi får høre hva macgyver tenker osv. Pizza + Lørdagskveld + MacGyver : ingen ting verken over eller ved siden Lenke til kommentar
olaham Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 går ikke an å ikke like macgyver... Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 det er verdens beste serie.. nei egentlig ikke men det er ikke kjedlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 det er verdens beste serie.. nei egentlig ikke men det er ikke kjedlig. 6436707[/snapback] get a life jackass Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 MacGyver er nok den beste tv-serien jeg vet om. Har sett hver episode 2-3 ganger nå, og enda er de like underholdene... Jeg må derimot si at jeg liker season 1 best, mest pga. at her er det tatt i bruk mer "forteller-mode", der vi får høre hva macgyver tenker osv. Pizza + Lørdagskveld + MacGyver : ingen ting verken over eller ved siden 6434193[/snapback] Helt sant! MacGyver er den perfekte helt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 det er verdens beste serie.. nei egentlig ikke men det er ikke kjedlig. 6436707[/snapback] Herregud! hva er det jeg hører? min kjære bror, en Judas? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 MacGyver er bare best. Alltid likt å sett på serien. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 MacGyver er tQff litt stolt over at mange jeg kjenner sammenligner meg med han, (sikkert mest pga hAret mitt da men ) men rollefiguren macgyver mA vaer en av de mest oppegAende mennesker som har "levd". Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 He he... MacGyver, ja... Eitt av dei gode minna frå barndomen! Eg hugsar eg sat klistra til skjermen når denne serien gjekk! Eg skulle gjerne ha sete og sett på MacGyver no for tida og, men eg har diverre ikkje fjernsyn i augneblinken... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så masse på det når jeg var mindre, men no har jeg vokst i fra det... for lengst Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Sendes MacGyver nå om sommerferien også? (jeg ser lite på TV som dere forstår) Lenke til kommentar
gOOseman Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 macgyver e helten min! go pro mac Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Sesong 6 har kommet ut på DVD i USA. Så da er det ikke lenge til alle er på DVD. Jeg håper at også de to filmene kommer på DVD. Det vil nok ta noe tid før de kommer til Norge, men jeg skal nok kjøpe ei stor samleboks Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg håper at også de to filmene kommer på DVD. 6463305[/snapback] Eg er flau over å aldri ha sett MacGyver-filmane, men dei er jo ikkje å oppdrive noko stad. Kjem dei på DVD så kjøper eg dei på flekken, men har mine tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå