Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Likte det den ene commenten på IMDb's side om MacGyver: Lost Treasure of Atlantis":

"...Let's face it, this movie, and all MacGyver programs, aren't about acting, depth, or anything like that. It's about MacGyver making bombs out of toothpicks, that's all there is to it. "

Jeg også var en av dem som satt klistra til tv-skjermen med hele familien mens vi spiste lørdagsmiddag og så på MacGyver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må si det er utrolig at MacGyver varer i hva? 7 sesonger?

såklart som alle serier har den noen dårlige episoder, men det rare med serien etter min mening er at jeg enda ikke er lei Macgyver. Har sett på det helt siden jeg var liten og ser enda på det. MacGyver er vel den beste serien jeg har vært borti, selv om den er 10-15 år gammel så er den enda noe populært vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Har heller aldri funnet dem i noen butikk, web eller vanlig. Har da selvfølgelig fått tak på dem på den noe ikke-lovlige måten. Dårligere kvalitet er det lenge siden jeg har sett. En slags TS bare mer kornete.

Lenke til kommentar

MacGyver er nok den beste tv-serien jeg vet om. Har sett hver episode 2-3 ganger nå, og enda er de like underholdene...

Jeg må derimot si at jeg liker season 1 best, mest pga. at her er det tatt i bruk mer "forteller-mode", der vi får høre hva macgyver tenker osv.

Pizza + Lørdagskveld + MacGyver : ingen ting verken over eller ved siden :love:

Lenke til kommentar
MacGyver er nok den beste tv-serien jeg vet om. Har sett hver episode 2-3 ganger nå, og enda er de like underholdene...

Jeg må derimot si at jeg liker season 1 best, mest pga. at her er det tatt i bruk mer "forteller-mode", der vi får høre hva macgyver tenker osv.

Pizza + Lørdagskveld + MacGyver : ingen ting verken over eller ved siden  :love:

6434193[/snapback]

Helt sant!

MacGyver er den perfekte helt

Lenke til kommentar
Jeg håper at også de to filmene kommer på DVD.

6463305[/snapback]

Eg er flau over å aldri ha sett MacGyver-filmane, men dei er jo ikkje å oppdrive noko stad. Kjem dei på DVD så kjøper eg dei på flekken, men har mine tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...