Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacGyver er en ufyselig serie, men dessverre ikke ille nok til at det blir morsomt. Forutsigbart og elendig gjennomført på alle måter.

6272137[/snapback]

YOUR OPINIONS ARE WRONG!

:tease:

MacGyver er jo genialt, får frysninger hver gang jeg hører introen. Dududududududuuuu duuduuduuuu dududuududududuuduuuduuuuuu

Lenke til kommentar
MacGyver er en ufyselig serie, men dessverre ikke ille nok til at det blir morsomt. Forutsigbart og elendig gjennomført på alle måter.

6272137[/snapback]

Om du ikke liker MacGyver, så er det helt ok for meg. Men ikke ødelegg moroen for andre. Jeg synest det er både dårlige og gode episoder i serien, og jeg vil tippe at du har sett mest av de dårlige.
Lenke til kommentar
YOUR OPINIONS ARE WRONG!

:tease:

6281187[/snapback]

Jeg har sans for debatteknikken din :D

Om du ikke liker MacGyver, så er det helt ok for meg. Men ikke ødelegg moroen for andre. Jeg synest det er både dårlige og gode episoder i serien, og jeg vil tippe at du har sett mest av de dårlige.

Oi, visste ikke at jeg hadde slik makt med mine ord. Jeg mener uansett at folk må se på hva de vil. Jeg tviler dessuten på at jeg bare har støtt på de dårlige episodene, men man kan jo aldri vite. Kritikken min går jo på selve produksjonen og skuespillerne og jeg tviler på at det er noen særlige variasjoner på disse områdene underveis i serien. Og, Richard Dean Anderson må jo være den mest talentløse skuespilleren noensinne.

Lenke til kommentar

6272137[/snapback]

6282718[/snapback]

I løpet av mine 19 år på denne jord har eg framleis til gode å sjå ein dårleg episode av MacGyver! :cool:

Lenke til kommentar

6272137[/snapback]

6282718[/snapback]

I løpet av mine 19 år på denne jord har eg framleis til gode å sjå ein dårleg episode av MacGyver! :cool:

6283361[/snapback]

Eller skal jeg heller si "mindre gode episoder"? Om ei episode er dårlig eller god er personlige meninger. :)
Lenke til kommentar
Da jeg var liten, brukte familien min å samles forran tven på lørdagskveldene for å se på McGyver og spise lasange. Det var tider.. :)

6306893[/snapback]

Aah, the memories. :cry:

6307126[/snapback]

Pizza + lørdagskveld + MacGyver :love:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...