Katalysator Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 MacGyver er en ufyselig serie, men dessverre ikke ille nok til at det blir morsomt. Forutsigbart og elendig gjennomført på alle måter. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Alltid deilig å slå på TV'n og se det er MacGyver når du er sånn passe fyllesjuk eller trøtt. Vet ikke hvorfor, men jeg synes det er veldig koselig akkurat da Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 MacGyver er en ufyselig serie, men dessverre ikke ille nok til at det blir morsomt. Forutsigbart og elendig gjennomført på alle måter. 6272137[/snapback] YOUR OPINIONS ARE WRONG! MacGyver er jo genialt, får frysninger hver gang jeg hører introen. Dududududududuuuu duuduuduuuu dududuududududuuduuuduuuuuu Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 MacGyver er en ufyselig serie, men dessverre ikke ille nok til at det blir morsomt. Forutsigbart og elendig gjennomført på alle måter. 6272137[/snapback] Om du ikke liker MacGyver, så er det helt ok for meg. Men ikke ødelegg moroen for andre. Jeg synest det er både dårlige og gode episoder i serien, og jeg vil tippe at du har sett mest av de dårlige. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 YOUR OPINIONS ARE WRONG! 6281187[/snapback] Jeg har sans for debatteknikken din Om du ikke liker MacGyver, så er det helt ok for meg. Men ikke ødelegg moroen for andre. Jeg synest det er både dårlige og gode episoder i serien, og jeg vil tippe at du har sett mest av de dårlige. Oi, visste ikke at jeg hadde slik makt med mine ord. Jeg mener uansett at folk må se på hva de vil. Jeg tviler dessuten på at jeg bare har støtt på de dårlige episodene, men man kan jo aldri vite. Kritikken min går jo på selve produksjonen og skuespillerne og jeg tviler på at det er noen særlige variasjoner på disse områdene underveis i serien. Og, Richard Dean Anderson må jo være den mest talentløse skuespilleren noensinne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 MacGyver er en ufyselig serie, men dessverre ikke ille nok til at det blir morsomt. Forutsigbart og elendig gjennomført på alle måter. 6272137[/snapback] Om du ikke liker MacGyver, så er det helt ok for meg. Men ikke ødelegg moroen for andre. Jeg synest det er både dårlige og gode episoder i serien, og jeg vil tippe at du har sett mest av de dårlige. 6282718[/snapback] I løpet av mine 19 år på denne jord har eg framleis til gode å sjå ein dårleg episode av MacGyver! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 MacGyver er en ufyselig serie, men dessverre ikke ille nok til at det blir morsomt. Forutsigbart og elendig gjennomført på alle måter. 6272137[/snapback] Om du ikke liker MacGyver, så er det helt ok for meg. Men ikke ødelegg moroen for andre. Jeg synest det er både dårlige og gode episoder i serien, og jeg vil tippe at du har sett mest av de dårlige. 6282718[/snapback] I løpet av mine 19 år på denne jord har eg framleis til gode å sjå ein dårleg episode av MacGyver! 6283361[/snapback] Eller skal jeg heller si "mindre gode episoder"? Om ei episode er dårlig eller god er personlige meninger. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Og, Richard Dean Anderson må jo være den mest talentløse skuespilleren noensinne. 6283348[/snapback] Velger å anta at du ikke har sett en eneste episode av Stargate SG-1? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Syke greier, nå dropper dem macgyver til fordel for vm Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 MacGyver er den nest beste serien som noen gang er laget, etter Friends Jeg tror jeg har sett alle MacGyver-episodene før, så sånn sett går jeg ikke glipp av noe. Dessuten prioriteres VM før MacGyver uansett. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Da jeg var liten, brukte familien min å samles forran tven på lørdagskveldene for å se på McGyver og spise lasange. Det var tider.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Syke greier, nå dropper dem macgyver til fordel for vm 6306705[/snapback] Isåfall boikotter jeg VM. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Da jeg var liten, brukte familien min å samles forran tven på lørdagskveldene for å se på McGyver og spise lasange. Det var tider.. 6306893[/snapback] Aah, the memories. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Da jeg var liten, brukte familien min å samles forran tven på lørdagskveldene for å se på McGyver og spise lasange. Det var tider.. 6306893[/snapback] Aah, the memories. 6307126[/snapback] Pizza + lørdagskveld + MacGyver Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Er enig med dei som sier at MacGyver er genialt og topp Btw, sjekk nick Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg er en fan av det selv, men egentlig bare av de 2-3 første sesongene. Da var det pure action, gode historier, osv. Etter det ble det så moralsk. Noen episoder (spesielt fra de to siste sesongene) er helt forferdelige... Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Finnes det noen MacGyver The Movie filmer? eller er det bare serier? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det finnes to filmer: MacGyver: Lost Treasure of Atlantis MacGyver: Trail to Doomsday Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 MacGyver suger så vilt det er såååå dårlig holder ikke ut et minutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå