lre Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 I én episode hadde de en remixa theme, noen som vet hvilken episode det var? Kom bare over den her, så begynte å lure litt på det. Noen spesiell grunn til at de brukte en remix? 5297404[/snapback] Var det intro-sangen som var remix? Vet du hvilken sesong dette er i? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Gosh, glemte av denne tråden. Kom først på det når jeg så den stygge jenta i MacGyver idag. Tro hvordan hun ser ut nå, som hun er 30 år (?). Aner ikke hvilken sesong den remixen var i, men det var den intro-låten, ja. Kan kanskje legge den ut, om jeg finner den på maskinen. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 macgyver ftw. Tror jeg skal lage en bombe av 2 fyrstikker i dag Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Dagens episode Ei av dei beste! Endret 20. desember 2005 av ptv- Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Dagens episode Ei av dei beste! 5317113[/snapback] Hva skjedde idag? Har blitt lite MacGyver for tiden Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Dagens episode Ei av dei beste! 5317113[/snapback] Trist syns jeg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 MacGyver ja. Det er jo noe man ufrivillig ofte får med seg på ettermiddagen, fordi man ikke gidder skifte kanal. Serien er jo genial på sin måte, med tanke på de kreative historiene. Men den har jo også en del irriterende klisjeer. *Der er hun fornuftige damen, som MacGyvern alltid møter, og som han må redde fra de onde mennene. Gjett om hun får følelser for ham. *Der kommer de stygge mennene og overrumpler MacGyver. Tipper de ikke skyter og dreper ham med en gang, men lager "killer-felle" med tidsinnstilling slik at Gyvern får en sjanse til å komme seg løs. *Der er sjefen for hele det onde systemet ja. Tipper han egentlig har gode hensikter, men er forrådet av samfunnet, slik at han nå har tatt loven i egen hånd. Han og MacGyver blir helt sikkert venner i slutten, selv om han må inn i fengsel. Kan man leve med disse klisjeene, samt at det er samme moral (sikkert for en hemmelig statlig måte å opplyse naive amerikanere om hvordan man egentlig skal opptre) som kommer frem i hver episode, så er MacGyver knall. Ja, for ikke å snakke om alle de gode triksene vi lærer av ham. Blir jeg tatt til fange nå, så vet jeg hvordan jeg skal komme med ut... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 heilt grei serie :-D med enkel underholdning :!: Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hehe! Litt snålt når han for eksempel lager bazooka av et eksosanlegg eller lager et fly av noen bambuspinner Men det er forsåvidt greit nok å se på..... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Slå på TV2 no! T-t-t-t-tough boys! Endret 23. desember 2005 av ptv- Lenke til kommentar
Nmy_daoc Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 er det ikke morsomt hvordan de alltid legger bomber på en raklete stol? macgyver er gull Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 That's an UZI!! :!: Tidenes beste sitat Lenke til kommentar
lre Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 er det ikke morsomt hvordan de alltid legger bomber på en raklete stol? 5328377[/snapback] hehe,, hender av og til det og men velger å tro at det er mer normalt at de setter macgyver (eller noen av hans folk) på en stol rett foran bomben i stedet Lenke til kommentar
Barkebilla Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Liker hårsveisen hans den er så utrolige 80talls og digg som det gå ann å bli. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 har sett alle macgyver episodene! di er genial men er litt usansynelig at han altid finner det han leter etter... å ja jeg fant bensin! og amoniakk! og plumbo! (inne i en fin stue LOL) da kan jeg jo bare lage en røykbombe! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 God damn episoden som gikk på tv2 idag var bra! To fanger som hadde rømt, så ble de med på tur med Macca. Kan jo tenke dere hvordan det gikk Macca er Gud for meg! Lenke til kommentar
dioX Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 MacGyver suger!! ikke no mer og si! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 MacGyver suger!! ikke no mer og si! 6271823[/snapback] Slutt med slikt tøys. Alle vet at MacGyver(også kjent som Maccern, altså mækkern) er über. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 God damn episoden som gikk på tv2 idag var bra! To fanger som hadde rømt, så ble de med på tur med Macca. Kan jo tenke dere hvordan det gikk Macca er Gud for meg! 6267514[/snapback] Herlig episode. Skulle vel bare mangle at det var to mordere, og ikke én som første antatt. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Så forøvrig begge MacGyver-filmene for kort stund siden. Må si jeg er mest fornøyd med Lost Treasure of Atlatnis, grunnet at denne er mest 'MacGyverish' om dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå