Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

I luvs McGyver.. Haha.. men det var jo litt bedre før da.. når jeg var liten og dum.. men nå er jeg jo bare litt mer voksen.. :ermm:

Dagens ! Det står 1989 i profilen din og du sier du var liten og dum før :p

MacGyver er underholdning og kvalitet, imotsetning til masse annet skrot som er på tv nå. Bare prøv forsøkene hans hjemme elns., de funker :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Yo doh! Han duden som speller Pete Thornton har daua, men jeg står forstsatt på fast på hvorfor MacGyver og MurdoC har blitt erkefiender. I så fall hvem episode skjedde det i. Hvis det står så beklager jeg med jeg gidder ikke å leite gjennom 64 sider... Peace Out folks mine favoritt serier er MacGyver,A-Team,The Simpsons og Family Guy :hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Yo doh! Han duden som speller Pete Thornton har daua, men jeg står forstsatt på fast på hvorfor MacGyver og MurdoC har blitt erkefiender. I så fall hvem episode skjedde det i. Hvis det står så beklager jeg med jeg gidder ikke å leite gjennom 64 sider... Peace Out folks mine favoritt serier er MacGyver,A-Team,The Simpsons og Family Guy :hmm:  :hmm:

5238976[/snapback]

Kort sammendrag:

Murdoc er en leiemorder. Han skulle drepe noen. MacGyver blandet seg og ble sittende sammen med Pete med to bazookaer trykt opp i trynet. De unnslipper. Murdoc har aldri feilet. Han blir sur og vil drepe Macgyver fordi han er den eneste han ikke har klart å drepe som han har hatt som "mission" å drepe. Egentlig iallefall.

ELNS

Lenke til kommentar

Digget det før, da jeg var mye mindre. Er litt artig å se iblant nå også, bare siden alt er så harry. :)

Skal man se på serien "objektivt" er den jo egentlig veldig dårlig. Skuespillet er absolutt ikke veldig bra, det at Macgyver ALLTID kan lage noe av hva som helst er litt... snodig, osv. Er mye å pirke på når det gjelder denne serien. Kan liksom ikke se for meg at man kan lage en jetpack av en høytrykkspyler løst teipet på ryggen. :p

Men for all del, you've gotta love the guy! ;)

Lenke til kommentar
Jeg synst det er bra at de sender MacGyver på TV, det er jo ikke stor annet å se på nå for tiden...

5243261[/snapback]

Helt enig, kan jo bli lei av å se de samme episodene tre-fire ganger, men det er det eneste for tiden som går fast som jeg synes er noe.

Lenke til kommentar
Ey holder på å kage en film nå til en film konkurranse og er det noen som har noen bra explosive oppskrifter fra MacGyver.. noe som kan sprenge opp et skur

5251845[/snapback]

For å si det sånn, de fleste explosive løsningene MacGyver lager, ja de funker, men på film har de ikke lov til å nevne alle ingrediensene, så desverre, har nok ikke noe der nei.

Vær viten om hva du gjør hvis du skal mekke noe explosiver selv.. MacGyver er film og ikke reality, så det er nøye planlagt av pro folk. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
MacGyver er helt sjef han er konge helt orgasmisk

5295991[/snapback]

Har ikke slike tanker om MacGyver ...

I én episode hadde de en remixa theme, noen som vet hvilken episode det var? Kom bare over den her, så begynte å lure litt på det. Noen spesiell grunn til at de brukte en remix?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...