Backbone Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 bare han hadde kunna ordna skjermkortet mitt så Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Macgyver er akuratt passe til å se på når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Macgyver har jeg sett utallige episoder av! Genialt! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Min tante liker MacGyver fordi det er så lite bruk av våpen og vold generelt. Tolk det som du vil. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 macgyver er bare dritt t;ff ingen tign mer og si om det Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Håper de dvdene kommer ut her også Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 syns MacGyver er drit fet til å være en gammel serie så e den drit bra Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 MacGyver er tidenes tv-serie med utallige episoder... Selv om det er en forholdsvis gammel serie, skaper den stemning i norske og utenlandske hjem daglig Triksene hans kan til tider være usannsynlige, og kanskje meningsløse, men likevel er de geniale Noen som vet hvor mange episoder som er laget? det er ikke få... Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) går ikke glipp an en eneste macgyver-episode. Totalt ser jeg på TV maks tre timer hver dag, macgyver har kapret 45 min av dem EDIT: forresten, noen som visste at macgyver het Angus til fornavn, eller? (kilde:Richard Dean Andersons nettside) Har hørt snakk om at Richard Dean Anderson (alias MacGyver) er død, er det sant? Noen som vet hvor mange episoder som er laget?det er ikke få... 139 episoder Syv sesonger (og TV2 har bare tre av dem). Endret 19. januar 2005 av morra Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 139 episoderSyv sesonger (og TV2 har bare tre av dem). En skam at tv2 ikke sender de fire resterende!!! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 139 episoderSyv sesonger (og TV2 har bare tre av dem). En skam at tv2 ikke sender de fire resterende!!! Jepp, da kan jeg begynne å se på MacGyver igjen. Jeg bare stoppa å se på det, har sett (nesten) alle episodene TV2 viser og da ble dataen mye "gøyere ". Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har hørt snakk om at Richard Dean Anderson (alias MacGyver) er død, er det sant? det har versert diverse rykter om dette ganske lenge (et par år). på meg virker det som dette er ganske ubekreftee rykter da alle som har hørt det kun har hørt snakk om det uten at noen har kunnet bekrefte om det er sant eller ikke... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tviler på at det er sant da han for tiden spiller inn nye episoder av Stargate SG-1. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Uansett lever RDA videre i serien, har en følelse av at tv2 ikke slutter å sende med det samme Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tviler på at det er sant da han for tiden spiller inn nye episoder av Stargate SG-1. Nå ble jeg lettet. TV2 får kjøpe inn fler sesonger, lenge leve Mac'ern. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 139 episoderSyv sesonger (og TV2 har bare tre av dem). Ikke lenge siden TV2 viste alle sesongene tror jeg. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 MacGuyver er og blir konge Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har sett alle episodene sikkert flere ganger. Man blir aldri lei... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 TV2 har vist alle sesongane, om eg ikkje tar heilt feil, for fleire år sidan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå