Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MacGyver er tidenes tv-serie med utallige episoder... Selv om det er en forholdsvis gammel serie, skaper den stemning i norske og utenlandske hjem daglig :D

Triksene hans kan til tider være usannsynlige, og kanskje meningsløse, men likevel er de geniale :thumbup:

Noen som vet hvor mange episoder som er laget?

det er ikke få...

Lenke til kommentar

går ikke glipp an en eneste macgyver-episode. Totalt ser jeg på TV maks tre timer hver dag, macgyver har kapret 45 min av dem

EDIT: forresten, noen som visste at macgyver het Angus til fornavn, eller? (kilde:Richard Dean Andersons nettside) Har hørt snakk om at Richard Dean Anderson (alias MacGyver) er død, er det sant?

Noen som vet hvor mange episoder som er laget?

det er ikke få...

139 episoder

Syv sesonger (og TV2 har bare tre av dem).

Endret av morra
Lenke til kommentar
139 episoder

Syv sesonger (og TV2 har bare tre av dem).

En skam at tv2 ikke sender de fire resterende!!!

Jepp, da kan jeg begynne å se på MacGyver igjen. :w00t: Jeg bare stoppa å se på det, har sett (nesten) alle episodene TV2 viser og da ble dataen mye "gøyere :p ".

Lenke til kommentar
Har hørt snakk om at Richard Dean Anderson (alias MacGyver) er død, er det sant?

det har versert diverse rykter om dette ganske lenge (et par år). på meg virker det som dette er ganske ubekreftee rykter da alle som har hørt det kun har hørt snakk om det uten at noen har kunnet bekrefte om det er sant eller ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...