efikkan Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Was? Hemmelig fly i Alpene? Kan ikke huske å ha sett en slik episode... S****, en episode jeg gikk glipp av, som jeg ikke har sett før!! Det var episoden med den eldre synske mannen. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 den var jo på tv i går , litt sånn halvusannsynlig syns jeg.. det er greit med paranormale fenomen, men et sted går grensen at han viste macgyver gikk med sprengstoff syns jeg virka rimelig, etttersom USA ikke ville at flyet skulle falle i hendene på russerne. men det at han så dem fra kikkerten, (bortsett fra at han kanskje kan ha sett det blinka i linsa, selvom det ikke var no særlig sol) så syns jeg det gikk litt langt da.... men ellers ruler gyver ^^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Was? Hemmelig fly i Alpene? Kan ikke huske å ha sett en slik episode... S****, en episode jeg gikk glipp av, som jeg ikke har sett før!! Det var episoden med den eldre synske mannen. DEN ja! Den har da jeg sett en hel del ganger. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dagens episode må være en av de beste med Dalton. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dagens episode må være en av de beste med Dalton. Så ikke den... Var det den med babyen? Lenke til kommentar
lre Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Var det den med babyen? Tror ikke det, kort referat fra dagens episode: Dalton havner i en fangeleir der sheriffen driver med slaveri. MacGyver leter etter Dalton og havner i samme leir... Så skal de finne 5 mill $ i en gruve for han sheriffen siden at Jack har et kart over hvor pengene ligger, og så finner mac & dalton pengene til sheriffen i gruven, og så kverker mac de to folka, og så antennes en dynamitt som mac putter i pengekofferten og hiver i en annen gruvegang,,,, FInt referat eller hva? Tror jeg glemte noe fra starten, men men EDIT: og episoden heter for øvrig 'Jack in the Box' for de som skulle finne på å spørre om det Endret 6. oktober 2005 av lre Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Var det den med babyen? Tror ikke det, kort referat fra dagens episode: Dalton havner i en fangeleir der sheriffen driver med slaveri. MacGyver leter etter Dalton og havner i samme leir... Så skal de finne 5 mill $ i en gruve for han sheriffen siden at Jack har et kart over hvor pengene ligger, og så finner mac & dalton pengene til sheriffen i gruven, og så kverker mac de to folka, og så antennes en dynamitt som mac putter i pengekofferten og hiver i en annen gruvegang,,,, FInt referat eller hva? Tror jeg glemte noe fra starten, men men EDIT: og episoden heter for øvrig 'Jack in the Box' for de som skulle finne på å spørre om det Har sett den... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 elsket mcgyver før men har liksom "vokst ifra det" (ikke at det er barnslig) , syns det er blitt tamt og kjedelig Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Spennende episode i dag, selv om jeg ikke fikk sett den. (jeg har sett den tidligere) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har nettopp sett "Trail to Doomsway". Føltes som en episode av MacGyver som jeg aldri hadde sett før. Nå gjenstår bare "Lost Treasure of Atlantis". Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Har nettopp sett "Trail to Doomsway". Føltes som en episode av MacGyver som jeg aldri hadde sett før. Nå gjenstår bare "Lost Treasure of Atlantis". der sa du noe!! finne frem dc++ Endret 6. oktober 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tihi. Finn en feil -> "Trail to Doomsway". Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tihi. Finn en feil -> "Trail to Doomsway". "Trail to Doomsday"? Lenke til kommentar
lre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tihi. Finn en feil -> "Trail to Doomsway". "Trail to Doomsday"? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kost Treasure of Atlantis er artig, har sett den noen ganger. Men tror faktiskt ikke jeg har hørt om Trail to Doomsday... Må nesten få tatt en titt på den ja. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tihi. Finn en feil -> "Kost Treasure of Atlantis". Litt vanskelig å få tak i de, men, men ... Og skal man gjøre det på den "gærne" måten, så er det vanskelig å finne noe i god oppløsning/bildekvalitet. Ble de der filmene noen hit, da de kom? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dagens episode er fin Liker den skikkelig godt, Murdoc er så kul når han bruker hatt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg må innrømme at jeg har blitt påvirket av MacGyver. Jeg har f.eks. en rull med nesten 50m gråteip i skolesekken min, og da jeg viste den til en i klassen min (som lurte på om noen hadde teip) sa han: "hvem har sett for mye MacGyver?" (oversatt fra dialekt). Men det er veldig nyttig med gråteip, f.eks. srivebøker som faller fra hverandre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ER det bare meg eller er den med det spøkelseskipet nesten litt skummel? får frysninger når han driver å farter rundt på den båten.. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det som er merkelig med MacGyver er at han kan demontere en pistol for så å lage en ny drapsgjennstand. Hvorfor ikke bare skyte "badguyen" med en gang? Ja jeg vet han hadde et uhell med en pistol når han var liten, men det finnes da grenser for angst herregud da get the point det er ant våpen som er i fokus hele poenget er at problemer ikke skal løses med krig våpen osv bruker en våpen må fler ha det for og stille likt i kampen det er akkurat det samme hvist politiet får våpen i norge så får tyvene/forbryterne det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå