DurinVIII Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jo, det var den. Sett den så mange ganger før at jeg synes den suger Har høstferie, og da er jeg hjemme når MacGyver går Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 'Ghost Ship', ja. Den er bra. Synes reaksjonene til MacGyver var utrolig bra i denne episoden. F.eks. da døren føk igjen bak han og han løp ut og så seg rundt. Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 MacGyver og murdoc eps er best Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, ikke alle, det blir så vanvittig urealistisk når han overlever alt, men de fleste er bra. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg synest det burde være ei episode der MacGyver tok et endelig oppgjør med Murdoc. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 MacGyver er helten til alle gutter Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg synest det burde være ei episode der MacGyver tok et endelig oppgjør med Murdoc. Hvordan skulle det gått til? Skulle de vist en død Murdoc i den ellers så fine serien? Og for at det skulle ha vært et endelig oppgjør, måtte man ha fulgt Murdoc helt inn i krematoriet (gravleggelse holder ikke). Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kunne ha vært i siste episode. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hadde vært kult med en liten comeback-episode med MacGyver nå etter 13 år. Om Dana hadde vært i live, så kunne det funket. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 May he rest in peace Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 I dag fikk jeg med meg 5 minutter med MacGyver! Men det er episoden jeg har sett flest ganger, så jeg gikk ikke glipp av noe stort. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvilken episode var det i dag da? Jeg så på, men husker ikke Lenke til kommentar
glad Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 vet ikke ka den hete, men den er bra Lenke til kommentar
lre Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvilken episode var det i dag da? Jeg så på, men husker ikke Var det ikke i dag det greia med det hemmelige flyet i alpene eller noe? Da heter episoden du er på utkikk etter for GX-1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvilken episode var det i dag da? Jeg så på, men husker ikke Var det ikke i dag det greia med det hemmelige flyet i alpene eller noe? Da heter episoden du er på utkikk etter for GX-1 Ja det var GX-1 i dag. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Was? Hemmelig fly i Alpene? Kan ikke huske å ha sett en slik episode... S****, en episode jeg gikk glipp av, som jeg ikke har sett før!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvilken episode var det i går (4. oktober)? Alle kanalene var helt ute i går rundt MacGyver-tiden. Og i dag klarte jeg selvfølgelig å sovne (bruker å ligge på senga å se). Men har vel ikke gått glipp noe, siden jeg har sett alt sammen rundt fem ganger før. Lenke til kommentar
lre Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvilken episode var det i går (4. oktober)? Alle kanalene var helt ute i går rundt MacGyver-tiden. Og i dag klarte jeg selvfølgelig å sovne (bruker å ligge på senga å se). Men har vel ikke gått glipp noe, siden jeg har sett alt sammen rundt fem ganger før. Vil anta at det var 'Fire and Ice' som var i går da dette er episoden før GX-1 ... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Was? Hemmelig fly i Alpene? Kan ikke huske å ha sett en slik episode... S****, en episode jeg gikk glipp av, som jeg ikke har sett før!! Jeg og! Noen som kan forklare litt mer, mulig jeg har sett den... Helst uten å røpe farlige detaljer. Det er ikke det med han lille gutten og MacGyver fikk skuddsår? Den episoden han ble skutt ned i et fly i starten av episoden? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 On holiday in the Alps, MacGyver is surprised to receive a visit Pete Thornton. Pete explains that a top secret plane called the GX-1 went down somewhere in East Germany, and they need Mac's help in recovering it Kjelde: http://www.rusted-crush.com/macgyver/season3b.html#ep50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå