DevN Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Den som var i dag var bra, ja. Men jeg synes det ble en del mye babling, bare for å gi MacGyver tid til å fikse en plan. Minner meg om The Simpsons, hvor de sier sånt som: "Nå gjenstår det bare å bøye seg ned å plukke mynten opp" elns, akkurat som de vet eller vil at noe skal skje. I The Simpsons er det jo naturligvis bare for at det skal være morsomt. Obs. Dårlig skrevet sikkert, men har det litt travelt siden The Simpsons begynner nå. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dette har sikkert blitt spurt om ca.3485 ganger i denne tråden, men gidder ikke lete gjennom hele sørpa. Har det blitt lagd noen MacGyver-film? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Uffda, har sett alle episodene minst 2-3 ganger hver. Begynner snart å bli kjedelig. Dagens episode hadde jeg bare sett 3-4 ganger. Sitter nemlig hver eneste dag etter skolen og ser på'n. Første episoden jeg så var da han var med Ønskebarnet. Husker godt den radiostyrte bilen han tredde sånn drageskit over slik at han fikk lurt seg inn i "fødselsdagselskapet" elns. Det var det ikke mye party nei. Også ble det laget avtryk i gulvet av den stenen også tok MacGyver med seg en bit av gulvet til en type som tydet avtrykket og sa hva det var... Har sett den episoden endel ganger og. Beste episoden er vel da han var på mentalsykehuset og var "pasient" der. De folka var jo skikkelige raw'e! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nah, den er ikke så særlig bra. En av de beste, etter min mening, er den hvor <glemt navnet> arver et stort hus hvor det "spøker". Ellers er den med bigfoot på båten (elns) ganske bra. Og naturligvis Murdoc-episodene. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nah, den er ikke så særlig bra. En av de beste, etter min mening, er den hvor <glemt navnet> arver et stort hus hvor det "spøker". Penny, mener du? Den hvor han finner den haueskallen, legger på noe modellkittgreier, og finner ut at hun som eide huset likner på Penny. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nah, den er ikke så særlig bra. En av de beste, etter min mening, er den hvor <glemt navnet> arver et stort hus hvor det "spøker". Ellers er den med bigfoot på båten (elns) ganske bra. Og naturligvis Murdoc-episodene. Mhm, de er bra de og men jeg er ikke så altfor glad i grøsser opplegg, er litt lettskremt. Bigfoot er også litt halvskummel. Men Murdoc episodene er nice ja. Men dog, jeg liker mentalsykehuset best. Elsker han sjakk duden! Koffert: Ja det er nok den. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Penny, ja. Hvordan kunne jeg glemme navnet hennes? Er ikke så særlig glad i grøssere, men MacGyver-grøssere er jo bare koselige. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dette har sikkert blitt spurt om ca.3485 ganger i denne tråden, men gidder ikke lete gjennom hele sørpa. Har det blitt lagd noen MacGyver-film? Ja, ivertfall 2 filmer: "Lost Treasure of Atlantis" og "Trail to Doomsday". Søk på www.imdb.com om du vil lese mer. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dette har sikkert blitt spurt om ca.3485 ganger i denne tråden Tja, i så fall har nok noen spurt flere ganger i samme innlegget, denne tråden har bare 1127 svar (og et til med mitt). Lenke til kommentar
Syssc Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Er enig at MacGyver er en bra tv serie og alt det der. Men det jeg synes er litt rart er at han hater å skyte folk med 'guns', når han sprenger folk mildt sagt til helvette med bombene sine. ER DET BEDRE DA Å SPRENGE NOEN TIL HELVETTE? EDIT: Det er alltid stilig å se hva han finner på da, spesielt den gangen han lagte plastisk sprengstoff av litt tyggi og vaskemiddel. DET VAR FUN DET Endret 30. september 2005 av Syssc Lenke til kommentar
Syssc Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Er det noen andre som er enige? Endret 30. september 2005 av Syssc Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 EDIT: Det er alltid stilig å se hva han finner på da, spesielt den gangen han lagte plastisk sprengstoff av litt tyggi og vaskemiddel. DET VAR FUN DET Det beste er at det han sier faktisk funker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 EDIT: Det er alltid stilig å se hva han finner på da, spesielt den gangen han lagte plastisk sprengstoff av litt tyggi og vaskemiddel. DET VAR FUN DET Det beste er at det han sier faktisk funker. Til en viss grad. Mange av raritetene hans ble prøvd ut i kjemien. De fungerte ikke særlig godt i praksis. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det meste MacGyver gjør virker, men ikke på helt samme måte. Det meste er sterkt overdrevet. F.eks da han tar av med en høytrykkspyler, det hadde vært mulig men da måtte det vært endel mer vann som kom ut ja... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva het episoden fra i dag, og hva handlet den om? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva het episoden fra i dag, og hva handlet den om? Bigfoot on tha boat! Jeg husker ikke hva den heter. Google it eller noe. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Var det "Ghost ship" i dag? Jeg rekker hjem til de fem siste minuttene av MacGyver hver dag, ganske kjedelig. Skulle ønske MacGyver kunne gå rundt en halvtime senere i stede for alle de kjedelige "klisjé-seriene". Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Svarte!! Det er jo den beste! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Svarte!! Det er jo den beste! Jeg er ikke sikker på om det var den. Jeg tror det var det min yngre bror sa da jeg kom hjem fra skolen. Men som sagt, jeg er ikke sikker. Jeg er ikke sikker på om jeg har sett episoden i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå