Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MacGyver er bra det... Elsker de episodene med Murdoc (har han noe fornavn?). Han fetteren Jack Dalton blir bare som en teit, barnslig barnetv-figur, ikke gøy i det hele tatt. Det er også et par episoder med en gal fyr som er besatt av vikingene, eller noe, skjeløyd, tror jeg.

Det mest idiotiske er vel de episodene som er rein USA-kapitalismepropaganda; Sovjet er verre enn nazi-Tyskland, og sovjeterne går kledd i noe som minner om nazi-uniformer. Men MacGyver er digg det, ja. :)

Lenke til kommentar

Vi møtte ham først i en episode hvor Mac skulle vitne mot han, eller noe, og han stjal en penn og greide å dirke opp håndjernslåsen, og å drepe vaktene som passa på han i heisen. Mac og han slåss oppe i et klokketårn på slutten tror jeg. Han hadde kidnappa en dame (advokaten, tror jeg), og lagt henne i et badekar med iskaldt vann for å dø. Han galningen la ut masse rebuser på hvert sted han var, så MacGyver skulle følge etter ham. Ingen som husker denne hyggelige karen? :)

Lenke til kommentar

MacGyver er :thumbup: selv om det er litt :roll:

Det helt klart beste øyeblikket er da MacGyver står på kanten av et stup og Murdoc kommer kjørende mot han. MacGyver kaster seg selvfølgelig til siden, og Murdoc kjører selvfølgelig utfor stupet:

MAAAAAC GYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYVEEEEER!

:!:

Lenke til kommentar
Vi møtte ham først i en episode hvor Mac skulle vitne mot han, eller noe, og han stjal en penn og greide å dirke opp håndjernslåsen, og å drepe vaktene som passa på han i heisen. Mac og han slåss oppe i et klokketårn på slutten tror jeg. Han hadde kidnappa en dame (advokaten, tror jeg), og lagt henne i et badekar med iskaldt vann for å dø. Han galningen la ut masse rebuser på hvert sted han var, så MacGyver skulle følge etter ham. Ingen som husker denne hyggelige karen? :)

ja husker denn, det var en strømgreie som satt i badekaret så når vannet gikk åver hadde hun dødd, macgyver reddet henn selvfølgelig, husker ikke vilken ting det var som var i badekaret.

EDIT: var det han som lagde de bombene, og sprengte en del hus blant annet en av mac's venner han var også politisjef

Endret av glad
Lenke til kommentar
MacGyver er :thumbup: selv om det er litt :roll:

Det helt klart beste øyeblikket er da MacGyver står på kanten av et stup og Murdoc kommer kjørende mot han. MacGyver kaster seg selvfølgelig til siden, og Murdoc kjører selvfølgelig utfor stupet:

:!:

ja husker denn, var ikke det på en militær base eller noe??

Lenke til kommentar

Eller dee hvor hvor Penny blir kidnappa inne på det teateret, og, MacGyver må redde Pete fra det buret over det bensinbassenget, og Murdoc faller oppi bassenget, og åstedsgranskerne ikke finner ham, og Mac sier: "You don't know Murdoc."

Noen som har sett den aller første episoden; den i Afgahnistan, hvor han må stoppe en syrelekkasje. I begynnelsen ser man at han skyter litt med en AK. :green:

Endret av Koffert
Lenke til kommentar
Eller dee hvor hvor Penny blir kidnappa inne på det teateret, og, MacGyver må redde Pete fra det buret over det bensinbassenget, og Murdoc faller oppi bassenget, og åstedsgranskerne ikke finner ham, og Mac sier: "You don't know Murdoc."

Noen som har sett den aller første episoden; den i Afgahnistan, hvor han må stoppe en syrelekkasje. I begynnelsen ser man at han skyter litt med en AK. :green:

ja jeg har sett den, viss det var den der han stoppet lekkasjen med sjokolade i den laben, viss jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Ingen som husker denne hyggelige karen?

Dr. Zito, jo!

Var vel den siste episoden med Murdoc om jeg ikke husker feil.

Noen som har sett den aller første episoden; den i Afgahnistan, hvor han må stoppe en syrelekkasje. I begynnelsen ser man at han skyter litt med en AK.

Vel, var jo bare en pilot. Ikke alt som stemmer der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...