Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mange sesonger er det?

Det er vel 7 "offesielle" eller noe slikt, + et par "uoffesielle/ikke-vist-på-norsk-tv" :)

Har du litt info om de uoffisielle sesongene?

MacGyver FAQ

 

Hvor mange sesonger er det lagd?

Det er lagd 7 sesonger, INGEN flere!

 

Virkelig?

Ja!

 

Helt sikker?

Ja!

 

Bombe sikker?

Ja!

 

Okay, da var det avklart!

Ja!

Lenke til kommentar

Alt som han styrer med er jo mulig i virkeligheten, det er bare effektene av det han gjør som er overdrevet en smule.

 

Husker godt den episoden der han fester en noe modifisert kleshenger i en stol, forså å feste dette til et samlebånd på andre siden av en vegg (som han har laget et hull i). Ideen er jo at stolen skal knuse veggen, det som skjer er jo at stolen plutselig penetrerer veggen som et prosjektil. Slik hadde det vel ikke helt gått i virkeligheten ;).

 

Bombene har en tendens til å smelle litt ekstra :).

 

Men det er jo skikkelig moro lell, ser enda på reprisene, selv om jeg har sett det tusen ganger før. Det er ikke mange serier jeg kan si det samme om.

 

*Legend* ble jo ingen suksess, noen som så det på tv2? Det var skralle greier. Måtte Macgyver gå i reprise i all evighet på TV2. Må vel skafffe meg dvd-opptaker og ta det opp. Hvis ikke det også har blitt ulovlig.... :whistle:

Lenke til kommentar

MacGyver er en fet serie, tilogmed den dag i dag :)

 

Det kan fort være litt lett å drømme seg tilbake til enklere tider når man sitter og mimrer foran skjermen, men hver gang jeg ser noe av det tekniske utstyret de bruker i serien - spesielt datamaskinene - må jeg bare le. Heldigvis har vi kommet et stykke på vei i utviklingen siden disse episodene ble spillt inn :thumbup:

 

Forresten noen som har sett de andre seriene og filmene til "MacGyver"? Er vel kanskje litt mye å kreve, men etter å ha sett noe av det, synes jeg han burde hvilt på laubærene etter MacGyver-serien :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...