Havcard Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvilken episode gikk i dag? "Everytime she smiles" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg spurte i går, så jeg var ikke ute etter episoden som gikk i dag. Du var litt uheldig eller hva? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Idag var en episode jeg alltids har digga Har begynnt og følge med igjen, kunne ikke holde meg unna Skal begynne og bli aktiv i tråden denne uken Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Æsj, kommer ikke hjem til MacGyver lenger, må få sett det på skolen på et eller annet vis Fikk det med meg idag da, slutta tidlig edit: 1337 Endret 25. august 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Samme med meg. Jeg er på skole til kvart over tre hver dag, utenom fredag. Så jeg rekker akkurat de siste minuttene med MacGyver Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 MacGyver er genial. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Så alltid på MacGyver når jeg var mindre, digget det! Nå husker jeg mange av episodene, ergo det er ikke såå kult nå lenger :=) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg går rundt med en rull gråteip i skolesekken min. Jeg får faktisk bruk for det. Det var en som mente at jeg har sett for mye på MacGyver... Lenke til kommentar
lre Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Jeg går rundt med en rull gråteip i skolesekken min. Jeg får faktisk bruk for det. Det var en som mente at jeg har sett for mye på MacGyver... hehe,, brukte å ha med lommekniven min på skolen.. helt til en kamerat av meg fant ut at han også skulle ha det, så han begynt å kaste kniv på korktavla, da kom seff læreren inn og inndor både kompisen min's lommekniv og selvsagt min også lommekniv også men fikk den tilbake på slutten av dagen Endret 26. august 2005 av lre Lenke til kommentar
Otzi Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Når jeg blir stor skal jeg bli som Macgyver Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Blir MacGyver sendt i helgene også? (jeg har ikke sjekket) Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Blir MacGyver sendt i helgene også? (jeg har ikke sjekket) Nei Får ikke sett mer MacGyver p.g.a. skolen Får kjøpe meg dvd'en Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Blir MacGyver sendt i helgene også? (jeg har ikke sjekket) Nei Får ikke sett mer MacGyver p.g.a. skolen Får kjøpe meg dvd'en Samme med meg. Men jeg vurdérer å vente til alle sesongene har kommet på dvd og kjøpe alle i en samlepakke. Lenke til kommentar
lre Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Blir MacGyver sendt i helgene også? (jeg har ikke sjekket) Nei Får ikke sett mer MacGyver p.g.a. skolen Får kjøpe meg dvd'en Samme med meg. Men jeg vurdérer å vente til alle sesongene har kommet på dvd og kjøpe alle i en samlepakke. Hvis du skal vente til alle sesongene har kommet på dvd og det blir 'samle-pakke' av alle tror jeg du blir nødt til å vente en stund... Lenke til kommentar
EJN Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 De MacGyver-episodene jeg husker best er de med Murdock. Han var definisjonen på en skikkelig skurk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Blir MacGyver sendt i helgene også? (jeg har ikke sjekket) Nei Får ikke sett mer MacGyver p.g.a. skolen Får kjøpe meg dvd'en Samme med meg. Men jeg vurdérer å vente til alle sesongene har kommet på dvd og kjøpe alle i en samlepakke. Hvis du skal vente til alle sesongene har kommet på dvd og det blir 'samle-pakke' av alle tror jeg du blir nødt til å vente en stund... Hehe, jeg må nok vente til den siste kommer ut ja. Det blir vel cirka to år det. Men det er nok verdt ventingen. Lenke til kommentar
lre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Blir MacGyver sendt i helgene også? (jeg har ikke sjekket) Nei Får ikke sett mer MacGyver p.g.a. skolen Får kjøpe meg dvd'en Samme med meg. Men jeg vurdérer å vente til alle sesongene har kommet på dvd og kjøpe alle i en samlepakke. Hvis du skal vente til alle sesongene har kommet på dvd og det blir 'samle-pakke' av alle tror jeg du blir nødt til å vente en stund... Hehe, jeg må nok vente til den siste kommer ut ja. Det blir vel cirka to år det. Men det er nok verdt ventingen. Det er sikkert ikke dumt å vente til alle er kommet ut i Norge. Kjøper de fra USA jeg, så får vi se om jeg kjøper de som kommer ut i Norge også med teksting og greier. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 <klipp> Det er sikkert ikke dumt å vente til alle er kommet ut i Norge. Kjøper de fra USA jeg, så får vi se om jeg kjøper de som kommer ut i Norge også med teksting og greier. Filmene er ganske mye billigere i USA, så det er nok en grunn til at jeg vil kjøpe filmene i en samlepakke. (*rabatt*) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Når jeg blir stor skal jeg bli som Macgyver tøft! dagens episode var grei den! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) MacGyver er 250% sheriff *ønske seg mythbusters macgyver themenight* Endret 30. august 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå