Wyldelife Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Å ja, men serien var bra før de gjorde det?Du trenger jo ikke se hvis du er lei den eller ikke liker den. Joa serien var bra før men den suger hardt nå... Har jo sett alt og vet alt som skal skje... Hør her, er dette hva du kaller grunnlag? Da kan du ikke vite hva grunnlag er! Jeg har lest mange poster fra deg "AcolyteGutripper", og de fleste er ikke akkurat så seriøse heller. Hvis du syens MacGyver var bra før, og er nå dårlig pågrunn av TV2 sender dem hele tiden, hvem tvinger deg til og se dem? Er det virkelig TV2 sin skyld at du syens at MacGyver er dårlig? Burde vi sende e-mail til TV2 og si at dem burde slutte og sende MacGyver pågrunn av at folk kan begynne og synes det "suger" pågrunn av at TV2 fortsetter og sende dem? Det, er ikke noe ordentlig grunnlag, beklager og måtte skuffe deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Warning Mere Off-Topic så blir denne stengt ganske så fort. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Lastet ned en MacGyver-ringetone til mobilen. Poly på nesten 1 min og 20 sekunder. http://www.tv-timewarp.co.uk/macgyver/Macgyver.mid Lenke til kommentar
lre Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 MacGyver er, var og vil alltid være best. Tv2 sender jo MacGyver-sesongene for tredje gang på rad nå. Veldig trist at Dana Elcar døde da , men for håpe at Richard ikke har tenkt å følge etter. Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ... men for håpe at Richard ikke har tenkt å følge etter. Han er jo ikke så veldig gammel, da (55-56 år) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ... men for håpe at Richard ikke har tenkt å følge etter. Han er jo ikke så veldig gammel, da (55-56 år) Han holder seg utrolig godt ut da til å være så gammel. Må nok gå til innkjøp av sesong 1 på DVD. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Mac'ern er sjefen. Knallbra serie! Og en fabelaktig sveis Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mac'ern er sjefen. Knallbra serie! Og en fabelaktig sveis du har ganske rett om det der med håret Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har alle andre fått med seg at Macgyver heter Angus til fornavn? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har alle andre fått med seg at Macgyver heter Angus til fornavn? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jepp, det vet ihvetfall jeg MacGyver er en G-E-N-I-A-L serie. Den bryter med alt annet av action serier. Her er ikke helten en sånn Rambo steriotype, men faktisk en som tenker og ikke alltid løser ting ved å drepe. Det er slikt ungdomen skal læres opp til.... Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja, selvfølgelig. Btw, kom over denne tåpelige sida gjennom google. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja, selvfølgelig. Btw, kom over denne tåpelige sida gjennom google. :!: Dummeste jeg har sett! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 MacGyver er töft det.... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 *host*...nei...*host* Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Macgyver er vel den mest forutsigbare serien på tv atm Liker Stargate SG-1 bedre, men Macgyver har sin sjarm Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja, selvfølgelig. Btw, kom over denne tåpelige sida gjennom google. LOL :!: :!: Lameste jeg har sett hittil på nettet. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 MacGyver er en bra serie, folk glemmer visst at den er fra 80-tallet. Selv om det er "forutsigbar" i visse trekk, så er det god underholdning i forhold til det skrapet som sendes på TV i dag. Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 MacGyver var yndling serien min da jeg var liten. Ahh, genialt. Han passer utrolig godt til rollen også! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 skjønner ikke hvorfor muttern har så mye imot at jeg og søstra mi ser på det når vi kommer hjem fra skolen :hmm2: han har jo mange gode moralske poenger, og han bruker ikke skytevåpen selv... og han bekjemper de slemme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå