tjalla Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 MacGyver er noe av det råeste som fins på tv.For noen år tilbake gikk det på lørdagskvelden. Det var spennende å drikke brus og se på MacGyver. Selv om man vet at han alltid ordner opp og at det alltid går bra er det like spennende å se på hver gang. Nå ofrer jeg mye for å rekke det 14.45 Og en ting, liv har blitt reddet fordi det var en liten gutt som hadde sett på MacGyver, så mange av triksene hans funker visst bra Finn tv-rips Har en 60 gigger kun beregna på macgyver. Alle episodene er i boks, men har til gjengjeld å finne filmene hans i god kvalitet. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Noen her som har sett Macgyver filmen som heter "Trails to doomsday"? Denne filmen tror jeg bare er for spesielt interisserte. Ikke til å anbefale, men som en gammel Macgyver fan så er den verdt å se. Lenke til kommentar
Dark_Avenger Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 MacGyver er mannen! Skulle leke ham en gang, så kortsluttet jeg hele huset. Been there done that! Skulle ta hevn på brodern som 9-10 åring. Prøvde å koble 220V på et dørhåndtak. Heldigvis gikk sikringen ganske fort. Herlig serie. Merker at jeg siger inn i min egen verden når MacGyver begynner. Alle sarkasmiske bemerkninger fra mor og far preller av som vann på fugl. Et spørsmål plager meg fortsatt: Hva heter han til fornavn? Mener å huske en episode hvor dette blir nevnt, Husker bare ikke navnet. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 angus mcgyver tror jeg det var Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 angus mcgyver tror jeg det var Jupp: "Richard Dean Anderson .... Angus MacGyver" Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Angus er mest tøff, finnes ingen seriekarakterer som kan måle seg. Jo.. selvfølgelig Homer Simpson og Mitch aka Hassle the Hoff. Prr.. virker som det bare jeg som har et godt øye til David Hasslehoff, litt synd.. han er jo en kjekkas da, sikkert _masse_ erfaring etter årene! Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 MacGyver er tøff! Det er ikke noe mer å si. Støttes! Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 MacGyver er bra, men ser ikke på det lenger nå. Ser på det hvis jeg setter meg ned og det går. Btw er ikke emnetittelen en veldig stor brytelse på tre-ords-regelen? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Tråden er fra "pre treordsregel"-æraen... Så da får den leve. MacGyver er forresten konge, spesielt de episodene som ikke handler om å redde familier etc, men kun fokuserer på "gladvold" Endret 6. januar 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 MacGyver er alltid kjekt når jeg kommer hjem tidlig fra skolen, trøtt og sliten, slenger seg ned på sofaen og slår på MacGYver @ Tv2. Men det er et spørsmål jeg har lurt på en stund, er det mange sesonger av MacGyver? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 7 sesonger om jeg ikke er helt på jordet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 mannen kan jo nesten lage en bombe av en tyggegummi... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Så vidt jeg har hørt går alt i Macgyver ann i teorien bare man skal være veldig heldig/dyktig å få mesteparten til i praksis... Genial serie, har en del favorittepisoder Forresten han forelsker seg i et sett jo, hvor mange damer er det han har møtt, og ikke kyssa?! TSP Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Macgyver er perfekt!! Noen som vet hvor mange episoder som er lagd? Og om de finnes på en dvd-samling? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 MacGyver er HELT genial! Tror faktisk ingen andre klarer å mekke så mye forskjellig med en lommekniv =) Blir alltid imponert over triksa hans. Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Macgyver er perfekt!!Noen som vet hvor mange episoder som er lagd? Og om de finnes på en dvd-samling? Sesong 1 kommer ut på DVD i USA nå i januar. Se mer her. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Macgyver er perfekt!!Noen som vet hvor mange episoder som er lagd? Og om de finnes på en dvd-samling? Sesong 1 kommer ut på DVD i USA nå i januar. Se mer her. Überfett!!! Veit du når den kommer ut i Norge? Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 MACGYVER EIE! ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå