Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

MacGyver er noe av det råeste som fins på tv.

For noen år tilbake gikk det på lørdagskvelden. Det var spennende å drikke brus og se på MacGyver. Selv om man vet at han alltid ordner opp og at det alltid går bra er det like spennende å se på hver gang.

Nå ofrer jeg mye for å rekke det 14.45 :)

Og en ting, liv har blitt reddet fordi det var en liten gutt som hadde sett på MacGyver, så mange av triksene hans funker visst bra

Finn tv-rips ;)

Har en 60 gigger kun beregna på macgyver. Alle episodene er i boks, men har til gjengjeld å finne filmene hans i god kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MacGyver er mannen! Skulle leke ham en gang, så kortsluttet jeg hele huset.

:D:D:)

Been there done that!

Skulle ta hevn på brodern som 9-10 åring. Prøvde å koble 220V på et dørhåndtak. Heldigvis gikk sikringen ganske fort.

Herlig serie. Merker at jeg siger inn i min egen verden når MacGyver begynner. Alle sarkasmiske bemerkninger fra mor og far preller av som vann på fugl.

Et spørsmål plager meg fortsatt:

Hva heter han til fornavn? Mener å huske en episode hvor dette blir nevnt, Husker bare ikke navnet.

Lenke til kommentar

Angus er mest tøff, finnes ingen seriekarakterer som kan måle seg. Jo.. selvfølgelig Homer Simpson og Mitch aka Hassle the Hoff. :love:

Prr.. virker som det bare jeg som har et godt øye til David Hasslehoff, litt synd.. han er jo en kjekkas da, sikkert _masse_ erfaring etter årene! :dribble:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Så vidt jeg har hørt går alt i Macgyver ann i teorien bare man skal være veldig heldig/dyktig å få mesteparten til i praksis...

Genial serie, har en del favorittepisoder :love:

Forresten han forelsker seg i et sett jo,

hvor mange damer er det han har møtt, og ikke kyssa?!

TSP :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...