Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Det suger jo så hardt!! :realmad:

Det er nok å ta litt vel hardt i, er det ikke?

nei jeg tar ikke hard i i det hele tatt!

Lær deg og skrive, og før du kommer med en utalelsen som den du skrev, så må du nok ha et grunnlag, sorry ;)

Og tilbake til dagens episode. MacGyver brukte gevær, og Pete var ikke der(Rimer :p ) Spennende plott, med klisjèr i bøttevis, men en ganske god episode til og være den første, og en ganske god "pilot" episode

8.2/10

And here we go again :love:

EDIT*Sorry for leifene, måtte skrive veldigf fort

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, så jeg så ikke feil? MacGyver brukte geværet litt før han ga det til han andre fyren?

Den der piloten er utrolig bra, følte liksom som om det var en helt ny serie som startet.

På tv2.no står det at igår gikk episode 61 i sesong 3. Men i sesong 3 er jo det bare 20 episoder. Så hvilken gikk igår..?

Ikke stol på alt du leser, men jeg tror episodenummeret var globalt for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Jeg digger MacGyver ser det hver dag jeg kommer hjem fra skolen.

Macgyver er ok, men jeg føler at greia er litt for opplagt nå. Smallville går nesten samtidlig som Mac'ern, og da foretrekker jeg førstnevnte1 :whistle:

Du velger altså og sammenligne en serie som ble laget for 20 år siden, med en serie som ble lager for 2 år siden?

Lenke til kommentar

Gakk, jeg tåler ikke begynnelsen på en slik diskusjon lengre - har vært helt jævlig på Simpsons-forumet på IMDb.com. Fortsetter av en eller annen grunn å være der likevel, bare for å kverulere mot håpløse hatere.

Lenke til kommentar
Det suger jo så hardt!! :realmad:

Det er nok å ta litt vel hardt i, er det ikke?

nei jeg tar ikke hard i i det hele tatt!

Lær deg og skrive, og før du kommer med en utalelsen som den du skrev, så må du nok ha et grunnlag, sorry ;)

Og tilbake til dagens episode. MacGyver brukte gevær, og Pete var ikke der(Rimer :p ) Spennende plott, med klisjèr i bøttevis, men en ganske god episode til og være den første, og en ganske god "pilot" episode

8.2/10

And here we go again :love:

EDIT*Sorry for leifene, måtte skrive veldigf fort

DET SUUUUUUUUUGER! :thumbdown:

EDIT: Grunnet at det er ekstremt overdrevet, alt er så eksremt teit å se på ! Alle dere som sier, det går an i virkeligheten osv, bull-shit! I teroien kanskje, men ... ikke faen, lag atombombe av tanntrå, og tannkrem! BOOM, der var MaQGuiver (eller hvordan no du staver dritt navnet hans)

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar
DET SUUUUUUUUUGER!

EDIT: Grunnet at det er ekstremt overdrevet, alt er så eksremt teit å se på ! Alle dere som sier, det går an i virkeligheten osv, bull-shit! I teroien kanskje, men ... ikke faen, lag atombombe av tanntrå, og tannkrem! BOOM, der var MaQGuiver (eller hvordan no du staver dritt navnet hans)

Går vel "litt" langt her no... :hrm:

Lenke til kommentar
DET SUUUUUUUUUGER!

Jeg vedder på at jeg synes noe av det du ser på suger mer.

Grunnet at det er ekstremt overdrevet, alt er så eksremt teit å se på ! Alle dere som sier, det går an i virkeligheten osv, bull-shit! I teroien kanskje, men ... ikke faen, lag atombombe av tanntrå, og tannkrem!

Ja, i teorien går det meste an.

Og selvfølgelig er MacGyver heldig. Hadde serien vært bedre om han mislyktes ti ganger før han klarte det? Hadde tatt sin tid og hadde blitt kjedelig om man skulle se han gjøre det samme ti ganger etter hverandre.

BOOM, der var MaQGuiver (eller hvordan no du staver dritt navnet hans)

Hvor var han? Om du skal kritisere noe, bør du i det minste kunne stave navnet.

Arsenal suger forresten. :yes:

EDIT: Trøtthetens skrivefeil - bra boktittel.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
DET SUUUUUUUUUGER! :thumbdown:

DU velger og kritisere en serie som ble lager for 20 år siden, pågrunn av DU synes det er teit? Du valgte og quote mitt innlegg der jeg sa til en annen fyr, som sa akkurat samme som deg, at han måtte ha et grunnlag før man begynner og kritisere. Derfor, min venn, har du bæsja litt på leggen her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...