Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg tror det er litt slik meg MacGyver, at det mister mye av underholdningsverdien når man blir større. Når jeg var liten var det MacGyver for alle penga. Jeg hadde samme kniv som han, samme sveis som han, ja rett og slett samme stil som han. Jeg digget han så sinnsykt og han var min helt. Nå, mange år etter, føler egentlig at episodene bare er teite. Jeg får ikke noe ut av de lenger. Synd, men sant.

Lenke til kommentar
Du VEIT også at MacGyver overlev

Arg @ spoiler. :p

Spoiler:

MacGyver møter sønnen sin og humper i vei med han (på to motorsykler) i siste episode.

Er litt lei MacGyver, men håper likevel at det fortsetter, blir litt tomt uten MacGyver om dagen. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Husker de Lørdagskveldene jeg så på Macgyver som yngre det var stor spenning.

Macgyver er en bra serie.

Siden det er mange episoder jeg ikke har sett så er det alltids fint å sette seg foran tven og se på.

Godt sagt! Jeg husker kveldene hos pappa da jeg fikk se på MacGyver,

og vi spiste pizza! Jeg fikk ikke se MacGyver så ofte hos mamma...

Det er hyggelig å tenke tilbake på sånne ting :love:

Lenke til kommentar
Du VEIT også at MacGyver overlev

Arg @ spoiler. :p

Spoiler:

MacGyver møter sønnen sin og humper i vei med han (på to motorsykler) i siste episode.

Er litt lei MacGyver, men håper likevel at det fortsetter, blir litt tomt uten MacGyver om dagen. :thumbdown:

Vet det, men jeg vil se de siste episodene om igjen. Og det er tradisjon og se de på TV2 ;)

Lenke til kommentar
Husker de Lørdagskveldene jeg så på Macgyver som yngre det var stor spenning.

Macgyver er en bra serie.

Siden det er mange episoder jeg ikke har sett så er det alltids fint å sette seg foran tven og se på.

Godt sagt! Jeg husker kveldene hos pappa da jeg fikk se på MacGyver,

og vi spiste pizza! Jeg fikk ikke se MacGyver så ofte hos mamma...

Det er hyggelig å tenke tilbake på sånne ting :love:

Ahh, gode tider, hadde akkuratt sånn jeg også :love:

*Mimre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

MacGyver er kjempebra.

Jeg liker ikke helt Murdoc... Han er skummel. Hvordan greier han og overleve alle de "ulykkene" han har kommet ut for???

Lenke til kommentar
MacGyver er kjempebra.

Jeg liker ikke helt Murdoc... Han er skummel. Hvordan greier han og overleve alle de "ulykkene" han har kommet ut for???

Det er det som er mystikken i det hele, det er det som gjør han bra! Han er ikke en one night stand i serien, han kommer om og om og om igen! Genialt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...