LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 MacGyver var kult for 5 år siden, nå har serien mistet sin underholdningsverdi. Kos dere så lenge det varer. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Var enda kulere i 1990. Husker jeg satt foran TV-skjermen når jeg var tre år og så på det. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ja, jeg tror det er litt slik meg MacGyver, at det mister mye av underholdningsverdien når man blir større. Når jeg var liten var det MacGyver for alle penga. Jeg hadde samme kniv som han, samme sveis som han, ja rett og slett samme stil som han. Jeg digget han så sinnsykt og han var min helt. Nå, mange år etter, føler egentlig at episodene bare er teite. Jeg får ikke noe ut av de lenger. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 MacGyver var kult for 5 år siden, nå har serien mistet sin underholdningsverdi. Kos dere så lenge det varer. Enig, underholdningsverdien var mykje større før, da eg var mindre, men serien har sin sjarm enda og det er fin underholdning. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Underholdningsverdien er akkurat den samme da jeg så de for 7 år siden. Jeg vet hva jeg kan vente, og når jeg ser episodene, får de meg til å mimre, og jeg følger godt med for og ta noen nyanser til tildigere episoder osv. Litt komplisert, men anyway. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Husker de Lørdagskveldene jeg så på Macgyver som yngre det var stor spenning. Macgyver er en bra serie. Siden det er mange episoder jeg ikke har sett så er det alltids fint å sette seg foran tven og se på. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er blitt lei av Tour de france, jeg VET at Lance vinner. Jeg vil se mer MacGyver, de var nesten ferdig med 7'ende sesong. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er blitt lei av Tour de france, jeg VET at Lance vinner. Jeg vil se mer MacGyver, de var nesten ferdig med 7'ende sesong. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er blitt lei av Tour de france, jeg VET at Lance vinner. Jeg vil se mer MacGyver, de var nesten ferdig med 7'ende sesong. Du VEIT også at MacGyver overlev, det som er kjekt er å sjå korleis dei klarar det dei gjer Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Du VEIT også at MacGyver overlev Arg @ spoiler. Spoiler: MacGyver møter sønnen sin og humper i vei med han (på to motorsykler) i siste episode. Er litt lei MacGyver, men håper likevel at det fortsetter, blir litt tomt uten MacGyver om dagen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Husker de Lørdagskveldene jeg så på Macgyver som yngre det var stor spenning.Macgyver er en bra serie. Siden det er mange episoder jeg ikke har sett så er det alltids fint å sette seg foran tven og se på. Godt sagt! Jeg husker kveldene hos pappa da jeg fikk se på MacGyver, og vi spiste pizza! Jeg fikk ikke se MacGyver så ofte hos mamma... Det er hyggelig å tenke tilbake på sånne ting Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Mange gode MacGyver-minner! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du VEIT også at MacGyver overlev Arg @ spoiler. Spoiler: MacGyver møter sønnen sin og humper i vei med han (på to motorsykler) i siste episode. Er litt lei MacGyver, men håper likevel at det fortsetter, blir litt tomt uten MacGyver om dagen. Vet det, men jeg vil se de siste episodene om igjen. Og det er tradisjon og se de på TV2 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Husker de Lørdagskveldene jeg så på Macgyver som yngre det var stor spenning.Macgyver er en bra serie. Siden det er mange episoder jeg ikke har sett så er det alltids fint å sette seg foran tven og se på. Godt sagt! Jeg husker kveldene hos pappa da jeg fikk se på MacGyver, og vi spiste pizza! Jeg fikk ikke se MacGyver så ofte hos mamma... Det er hyggelig å tenke tilbake på sånne ting Ahh, gode tider, hadde akkuratt sånn jeg også *Mimre Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kom over dette i dag http://www.imdb.com/title/tt0352117/ må si det virker utrolig døvt, og glad de ikke ødla noe av minnene av macgyver med dette Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kom over dette i dag http://www.imdb.com/title/tt0352117/ må si det virker utrolig døvt, og glad de ikke ødla noe av minnene av macgyver med dette Pinglete rip-off! Kan ikke følge i den originale, for ikke å snakke om legendariske, MacGyver serien Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Tour de France er over, og som jeg sa, Lance vant. Idag er det klart for en ny episode, så spør jeg folka her, blir den noe god? Endret 25. juli 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 MacGyver er kjempebra. Jeg liker ikke helt Murdoc... Han er skummel. Hvordan greier han og overleve alle de "ulykkene" han har kommet ut for??? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 MacGyver er kjempebra. Jeg liker ikke helt Murdoc... Han er skummel. Hvordan greier han og overleve alle de "ulykkene" han har kommet ut for??? Det er det som er mystikken i det hele, det er det som gjør han bra! Han er ikke en one night stand i serien, han kommer om og om og om igen! Genialt! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Haha, takk. 5 minutter for sen, da? Ja, ja, slår på nå. EDIT: Ok, da. Det begynner jo 15:15. :/ Endret 25. juli 2005 av DevN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå