Codename_Paragon Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Bare en ting jeg synes var ganske morsomt, en av skaperene av Macgyver er "Fonzie" fra "Happy days" en serie fra 60 tallet i USA. Noen som har sett serien? Javisst. Legendarisk serie. Og enda bedre, dette bringer oss inn på konseptet jumping the shark, som faktisk skjedde i "Happy days". Hoppet MacGyver? Derom strides de lærde. Det ser ut som de fleste gjør det før eller siden, listen over de som aldri hoppet er kort. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Bare en ting jeg synes var ganske morsomt, en av skaperene av Macgyver er "Fonzie" fra "Happy days" en serie fra 60 tallet i USA. Noen som har sett serien? EYYYYY!!!! *For dere som så på Happy Days* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Tjohoi, nå blir det frokost/middag med Pizza og MacGyver... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Denne episoden var ikke så veldig bra, men med noen ganske bra segmenter, som foreksempel kniven til Macc'ern. 6.7 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Enkelte ting synes jeg rett og slett ikke fungerer. Da MacGyver skulle forbi den vakten, han kastet ned noe fra taket slik at vakten snudde seg. Er virkelig vakter så dumme at de ikke ser opp? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Enkelte ting synes jeg rett og slett ikke fungerer.Da MacGyver skulle forbi den vakten, han kastet ned noe fra taket slik at vakten snudde seg. Er virkelig vakter så dumme at de ikke ser opp? Enig, ble litt for dumt. Hadde det vært meg at jeg først sett opp, så sett litt rundt før jeg hadde tatt opp dukka! @ Fanta boy: Hva mener du med "segmenter" og "kniven hans", han brukte da ikke den, gjorde han det? Endret 24. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kan bli litt mye voodoo-greier ja, men artig at de bruker en vitenskapelig vri på det. Bla brukte skurkene giften tetrodotoxin fra pufferfish (Fugu) for å paralysere MacGyver og den andre kvinnen. Denne giften kan faktisk gi en sånn "nær døden-opplevelse", hvor man er paralysert i opptil flere timer før man til slutt dør. Det interessante er at man kan være ved bevissthet hele tiden, bare at man ikke klarer å røre seg. Men hvis jeg ikke husker feil, konstanterte de at offeret var uten puls. Dette er totalt usannsynlig siden man da ville dødd etter kort tid, eller i beste fall kommet fra det med alvorlig hjerneskade. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Enkelte ting synes jeg rett og slett ikke fungerer.Da MacGyver skulle forbi den vakten, han kastet ned noe fra taket slik at vakten snudde seg. Er virkelig vakter så dumme at de ikke ser opp? Enig, ble litt for dumt. Hadde det vært meg at jeg først sett opp, så sett litt rundt før jeg hadde tatt opp dukka! @ Fanta boy: Hva mener du med "segmenter" og "kniven hans", han brukte da ikke den, gjorde han det? Noen kule scener, og kviven hans, han derre Obersten tok kviven hans, og ansiktsutrykket på mac'ern da han fant den var litt funny. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Likte ikke episoden i dag. Mye på grunn av hun negerdama kanskje.. 4/10 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 O' Store MacGyver tråd, har vi noe godt i vente mon tro'? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg hater slike episoder som den som går i dag. Gud som de er irriterende. De er kjedelige, teite og talentløse. Vil ha normale episoder Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 You Got That Right Grundig Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Likte ikke dagens setting så godt, men hvis man ser på det fra et annet perspektiv så er episoden ganske bra, med noen tøffe segmenter 7.6 av 10 Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 7.6 av 10? WTF? Jeg er en MacGyver-fan selv, men å gi den episoden 7.6 av 10 det er bare tull. Makan til bedriten episode skal du lete veldig lenge etter. Hva gjorde at den kom så høyt opp på skalaen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Så ikke dagens episode, men har sannsynligvis sett den før. noen som kan gi et kort resymé? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Time Winters (som spilte Merlin), spilte jo Abe i "Honest Abe". Dagens episode var vel helt grei. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Episoden i dag var så dårlig at jeg slo av før den var ferdig. 2/10 Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg venter fortsatt på begrunnelse fra deg, Fanta Boy... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg venter fortsatt på begrunnelse fra deg, Fanta Boy... Jeg likte ikke dagens setting så veldig godt, MEN hvis du setter ting i andre perspektiv, og hvis du er godt kjent med andre MacGyver episoder og slikt, så blir episoden bedere enn 2/10. Hvis du ikke liker den middelalder settingen, kan du ikke bare sette 2/10. Masse annet var bra, som fek.s MacGyverisms-a her Men 2/10 er en personlig mening, så jeg kan ikke ta deg der Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Noen som vet hvilken bilmodell vår helt bruker? Vet det er en Jeep Wrangler, men finner ikke årsmodell Må jo vite hvilken bil jeg skal være på jakt etter når jeg får lappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå