Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallais folkens, har akkuratt(FAEN hvordan skrives det) lest gjennom hele tråden her( :w00t: ... :ermm: ) Må bare si at mine favorittepisoder er de med de to Colton-brødrene, de er så kule :D . Også var det en episode som var veldig bra, den handlet om at MacGyver var på et fjell med en gruppe ungdommer som var i gjenger, så var det en som hadde skutt broren til en, så ble han skutt, så gikk flyet til helvete, så måtte de samarbeide,og så, og så,og så...Den var bra... :D

Er det bare jeg som synes at Tough Boys sangen er konge? :cool:

Savner de gode gamle dagene da MacGyver gikk på Lørdager altså :cry:

Lenke til kommentar
akkuratt(FAEN hvordan skrives det)

Akkuratt? Er det et slags ratt?

Skrives nok "akkurat".

... lest gjennom hele tråden her

HELE tråden? 43 sider? O M F G !

Må bare si at mine favorittepisoder er de med de to Colton-brødrene, de er så kule

Den er jeg enig i.

Også var det en episode som var veldig bra, den handlet om at MacGyver var på et fjell med en gruppe ungdommer som var i gjenger, så var det en som hadde skutt broren til en, så ble han skutt, så gikk flyet til helvete, så måtte de samarbeide,og så, og så,og så...Den var bra...

Nei, den må jeg nok si meg uenig i. Den er ikke så spesielt bra - synes ikke jeg i hvertfall.

Er det bare jeg som synes at Tough Boys sangen er konge?

Nei, var nok flere her som likte den, men jeg likte den ikke noe spesielt.

Savner de gode gamle dagene da MacGyver gikk på Lørdager altså

Det husker jeg ikke. Må være leeenge siden.

Warning: Quote-overload.

Warning: Smiley-overload i ditt innlegg.

Lenke til kommentar
Lurer på om neste generasjon kommer til å ha like mye glede av MacGyver, Murdock, Peter, Jack osv som vi har hatt! Hadde vært fett om RDA laget en slags reunion episode der han endelig tar knekken på Murdock...

Den hadde ikke blitt komplett. Som du kan lese oppover i tråden, så er Dana Elcar (Peter Thornton) død.

Ja det vet jeg, men en slags minneepisode for "Pete".

Lenke til kommentar

Det helikopteret hadde vært noe å kommet til skolen i (750 km/t funker greit for meg :)).

Episoden var gøy den, men jeg tror kanskje det var litt for mye av det gode med all "dillingen" (takk DevN). Det passet greit inn med "kinda complicated" på slutten.

Lenke til kommentar

Gårsdagens var digg, var skikkelig artig å se en humoristisk episode av Macgyver, og i tillegg var det jo to fete triks der :D .

Trodde hu dama hadde noe med det å gjøre jeg også, ble overraska!

Hva var det han fyren brukte for å få den stemmen forresten? Trodde ikke bomba

skulle gå av første gangen der faktisk.. :dontgetit: Kanskje fordi jeg ikke har sett den før ;) .

edit: og 43 sider er ikke så mye! Ikke sånn jeg ser det hvertfall...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

I morgen, hmm ... Går ut fra at det blir "Walking Dead".

Noe av den er bra, og noe er bare sånn voodoo-kødd. Tror jeg i hvertfall.

Har vel bare sett den en gang, så husker ikke helt.

Er nok ikke blant de dårligste, tror jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...