DevN Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Han kom jo på et tilbakeblikk der Pete var nødvendig, f.eks det med det uthuset, hvor de hadde en granat hver i hånden som var bindt fast på ryggen, Pete kom jo på ideen. Ja, men f.eks. da MacGyver sprengte seg ut av den ubåten, det synes jeg var helt idiotisk. Pete var jo aldeles ikke nødvendig. De kunne jo heller vist flere tilbakeblikk hvor Pete virkelig var nødvendig, som f.eks. da Pete redder MacGyver fra han fyren med pistol. Og det var nok det nære vennskapet til Pete som gjorde så han våkna fra koma og ikke døde. Nå vel, egentlig var det vel fordi Pete ville dø om ikke MacGyver hadde kommet tilbake. MacGyver ville jo egentlig bli med foreldrene sine. edit: Merkerlig i uka som kommer nå og uka etter(uke 25 og 26) skal TV 2 visstnok sende Sesong 3 episode 49-58 . Ikke stol på det som står i oversikten på TV2-sidene, tror ikke den er helt up-to-date. Heller ikke noen andre TV-oversikter. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 MacGyver Takes On Springfield June 19 » Posted By Adam » Source: Rdanderson.com Richard Dean Anderson reports that he has completed filming a guest appearance on his favorite show, The Simpsons, and says his career is now complete! The comments posted on rdanderson.com come straight from the man himself, who tells the website "Just enough strength to break the news of a completed career (mine) with the already completed episode of The Simpsons. You are the first one I told. More later. D'oh!!!!!" The guest spot has probably come a decade too late, with Patty and Selma's obsession with MacGyver somewhat no longer existing, but I'm sure they'll have at least something to do with his guest appearance. With his recording finished, the episode should be expected to air some time during the next season which starts in November. Keep an eye on the website for further details. To av mine favoritt serier kombiners på en måte, gleder ræva av meg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Ja, men f.eks. da MacGyver sprengte seg ut av den ubåten, det synes jeg var helt idiotisk. Pete var jo aldeles ikke nødvendig. De kunne jo heller vist flere tilbakeblikk hvor Pete virkelig var nødvendig, som f.eks. da Pete redder MacGyver fra han fyren med pistol. Nå vel, egentlig var det vel fordi Pete ville dø om ikke MacGyver hadde kommet tilbake. MacGyver ville jo egentlig bli med foreldrene sine. Ikke stol på det som står i oversikten på TV2-sidene, tror ikke den er helt up-to-date. Heller ikke noen andre TV-oversikter. Det syns jeg også! Var liksom akkurat som om Macgyver ville skryte litt.... Joa kanskje det, men man kan jo tenke seg det. Det er en koselig tanke Ok, skal ikke det. Men nå er det Murdoc-time (og Macgyver da...) ! Endret 20. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) MacGyver ville jo egentlig bli med foreldrene sine. hva? Foreldrene døde jo i en bilulykke når han var liten EDIT: Ops, det er jo episoden han er i himmelen ja Endret 20. juni 2005 av co2 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Men nå er det Murdoc-time (og Macgyver da...) ! Murdoc overlevde igjen ja. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Genial episode idag, utrolig fett at Murdoc overlevde. MacGyver og Murdoc er egentlig 0-0. Litt fett Dagens episode, beste episoden så langt 10 av 10! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dagens episode, beste episoden så langt 10 av 10! Har sett bedre episoder (f.eks da han desarmerer to-tre bomber på et cruiseskip), men dagens var fin den. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 To av mine favoritt serier kombiners på en måte, gleder ræva av meg Utrolig bra. Genial episode idag, utrolig fett at Murdoc overlevde. Jeg gikk glipp dagens, fikk med meg de ti siste sekundene, MacGyver holdte et telefonrør, hva skjedde egentlig der? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Fikk ikke med meg de 10-15 første minuttene, og de 5-10 neste minuttene fikk jeg bare med meg brøkdeler av det som skjedde. Hvordan var starten? @ Devn: Murdoc hadde kjørt utfor en stup, det var veldig langt ned og langt der nede eksploderte bilen. Pete kom senere hjem til Macgyver, der han innrømmer ovenfor Macgyver at de ikke fant liket. Like etter at det er sagt ringer telefonen. Macgyver tar telefoen og sier "Hello?", ikke en lyd... Han sier igjen "Hello?" og etter en stund hører vi og Macgyver en velkjent latter, Murdoc! Pete spør noe lignende: -Rusk med telefonrøret eller noe sånt? Macgyver svarer noe lignende: -Ja, eller noe.... TSP Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ahh, ok. Husker det jo når du sier det. Takk. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Episoden i dag var en av de beste Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Episoden i dag var en av de beste Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Episoden i dag var meget bra! Andre eller tredje gangen jeg ser den, men den er definitivt en av yndlingsepisodene mine! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Forresten: Macgyver har virkerlig skills i skokasting med foten! Det er jo ikke bare i denne episoden han har fått bruk for sko, han gjorde noe lignende i en fortsettelsesepisode der det var en svææææær økslignende sak, som vaiet fram og tilbake og kom lenger og lenger ned mot han. (Den drapsmetoden der (og løsningen til Macgyver) er forresten en av de mest oppfinnsomme drapsmetodene som Macgyver har vært med på ). Hvilken sesong og episode er den i? En ting til. Noen ganger syns jeg tiden går litt sakte i Macgyver, f.eks hvis jeg tenker at nå er det rundt 40 sekunder igjen, så har han kanskje 50 igjen, når vi får se på nedtellingen der igjen. Er det bare jeg som føler det sånn? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Lurer på om neste generasjon kommer til å ha like mye glede av MacGyver, Murdock, Peter, Jack osv som vi har hatt! Hadde vært fett om RDA laget en slags reunion episode der han endelig tar knekken på Murdock... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ok, spurte før hvorfor så mange sa "MacGuyver", når det heter MacGyver. Nå spør jeg hvorfor så mange sier "Murdock", når han heter Murdoc? Er det veldig normalt av man bruker en K i slutten av det navnet eller? Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Lurer på om neste generasjon kommer til å ha like mye glede av MacGyver, Murdock, Peter, Jack osv som vi har hatt! Hadde vært fett om RDA laget en slags reunion episode der han endelig tar knekken på Murdock... Den hadde ikke blitt komplett. Som du kan lese oppover i tråden, så er Dana Elcar (Peter Thornton) død. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Episoden i dag var grei. Typisk med elendig humor på slutten, men MacGyver er jo ingen komiserie(heldigvis). Får 7/10 av meg Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Den voodoo-greia var helt idiotisk. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Så på MacGyver i dag, bare flippet gjennom kanaler og plutselig fant jeg det. Var morsomt å se på, lenge siden sist. Så ikke fra begynnelsen, men likte episoden. Hadde ikke sett den før. Skal se om jeg klarer å finne den flere ganger hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå