efikkan Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Bra episode i dag! Men ja, MacGyver manglet. 8,3001254 gir jeg den. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hva slags spesifikkdilling er det på folket nå, da? Holder uten desimaler. Dagens fortjener 8, synes jeg. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Veldig bra episode idag! Det som gjør ølitt av episoden er at den avdøde Dan Elcar ble blind på det tidspunktet 9.3 Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Yes, mange fine tilbakeblikk Klar 9'er Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Personlig hater jeg tilbakeblikk, irriterende i alle serier. Dessuten prøvde jo ikke MacGyver en gang å komme på noen tilbakeblikk hvor Pete virkelig var nødvendig. Men ellers var episoden grei, stakkars Pete. Hvor mange tilbakeblikkepisoder er det i MacGyver? Kommer på tre i farta, kanskje det er alle? Den hvor MacGyver, Pete og Dalton er på sånn tur eller noe. Den hvor MacGyver, Pete og Dalton skal møtes på det bilopphuggeriet, elns. Og selvfølgelig dagens. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dessuten prøvde jo ikke MacGyver en gang å komme på noen tilbakeblikk hvor Pete virkelig var nødvendig. Hehe, stussa litt på det selv. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Likte dagens jeg, og Pete var jo innblandet i tilbakeblikkene! Men han var ikke nødvendig.. 8.5 gir jeg dagens episode.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kult med disse tilbakeblikkene! Dagens episode gir jeg en 8'er. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Synes MacGyver ruler, en av de mange barndomsminnene mine. Se og lær, deretter, prøv selv! :!: Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Husker dere den episoden da skurkene holdt pistol mot macgyver, og pete kom og redda han? Ja, men det viste de ikke. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 kul episode med mange fete tilbakeblikk! en 9.2 (karakter)! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Husker dere den episoden da skurkene holdt pistol mot macgyver, og pete kom og redda han? Ja, men det viste de ikke. Hmmm, kommer ikke på den, nei ... Du har ikke mer å tilføye? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Husker dere den episoden da skurkene holdt pistol mot macgyver, og pete kom og redda han? Ja, men det viste de ikke. Hmmm, kommer ikke på den, nei ... Du har ikke mer å tilføye? Episoden der MacGyver og Pete var på treningsøkt! Mer husker jeg ikke, episoden ble sendt samme dag som kongen ble innlagt til operasjon, før første gang dette året. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Treningsøkt, hmm ... Den hvor flere av Phoenixs ansatte skal gjennom testen, til og med Pete? Senere blir MacGyver og Pete sprengt inne, så må de klatre til toppen og ut der oppe. Pete blir skutt og faller i vannet, og han fyren snur seg og sikter mot MacGyver? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Personlig hater jeg tilbakeblikk, irriterende i alle serier. Er fullstendig enig med deg. Spesielt ille når man har sette hele serier opptil flere ganger, også skal få tilbakeblikk i tillegg Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Personlig hater jeg tilbakeblikk, irriterende i alle serier. Er fullstendig enig med deg. Spesielt ille når man har sette hele serier opptil flere ganger, også skal få tilbakeblikk i tillegg Denne episoden må være den beste tilbakeblikk episoden ever! Sammen med simpsons "135 spectacualr" episoden. Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Elsker når MacGyver tenker høyt, "When i was a kid my father used to take me to the zoo". Endret 17. juni 2005 av ewok Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Elsker når MacGyver tenker høyt, "When i was a kid my father used to take me to the zoo". :!: Dumt at de slutta med det i de eldere episodene Det ga MacGyver en litt mer personelig skikkelse, men i de eldere episodene, var karakteren hans etablert, så da var det egentlig ikke bruk for mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg synest episoden var helt OK. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Han kom jo på et tilbakeblikk der Pete var nødvendig, f.eks det med det uthuset, hvor de hadde en granat hver i hånden som var bindt fast på ryggen, Pete kom jo på ideen. Og det var nok det nære vennskapet til Pete som gjorde så han våkna fra koma og ikke døde. De gamle episodene der Macgyver tenker høyt er så sinnsykt fete! Skulle vært laget flere av episodene der han tenker høyt! edit: Merkerlig i uka som kommer nå og uka etter(uke 25 og 26) skal TV 2 visstnok sende Sesong 3 episode 49-58 . Endret 18. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå