Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacGyver er bare helt konge!

 

Som alle vet, så er det jo en standard at MacGyver ordner opp i sakene. Men det morsomste er jo se hvordan han løser de! :D

Ja, det har du rett i.

Det er ikke artig å tenke på at det kanskje ikke går ann å gjere det, men at han tenker raskt i de store tunge situasjonene der enkelte bare har lagt seg ned å dø.

Han kjemper og vinner.

Lenke til kommentar

Macgyver var en av mine helter før :blush:

 

Men som jeg ser flere andre har skrevet tidligere at Macgyver duden er bedre i Stargate. Dette stemmer. Han er rett og slett helt konge i Stargate SG-1. Denne serien anbefales på det varmeste. Jeg ble lurt til å se et par episoder, og siden har jeg hentet ned alle episodene og sett de.

Lenke til kommentar
:thumbs: MacGyver er det beste! Litt teit at han finner alt han trenger HVER eneste gang, men det gjør det ikke mindre bra...

 

 

Men Young MacGyver? :thumbdown: Det vil vi ikke ha noe av!

Det er bare sånn det er at alt ligger der han trenger det.

Men når du tenker på James Bond er det jo akkurat det samme der da.

 

Young MacGyver blir bare en dårlig kopi av den ekte MacGyver da.

Han var ikke så oppfinnsom som barn, for han gjekk jo fysikkskole for å kunne det han kan nå da. Da var det jo bestefaren hans som fortalte ham om feller og ting.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

MacGyver er noe av det råeste som fins på tv.

For noen år tilbake gikk det på lørdagskvelden. Det var spennende å drikke brus og se på MacGyver. Selv om man vet at han alltid ordner opp og at det alltid går bra er det like spennende å se på hver gang.

Nå ofrer jeg mye for å rekke det 14.45 :)

Og en ting, liv har blitt reddet fordi det var en liten gutt som hadde sett på MacGyver, så mange av triksene hans funker visst bra

Endret av Redline_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...