efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det som overrasket meg, var at skjermen til "helikopteret" var opplyst. Dette var vel gjort for at seerene skulle se hvor MacGyver fløy. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Macgyver er/var en bra tv-serie. Brukte å se ofte på det når jeg var yngre, jeg kan godt se en MacGyver episode nå om dagen også, hvis det bare er på TV. En genial serie, ingen tvil. Bra moral også. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå begyner jeg å bli lei av at jeg har set så mange episoder 2 ganger ( eller fler!) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Episoden i dag var egentlig ikke så ille, ble kanskje litt vel mye usannsynlig men btw, digger beltevogna til Phoenix Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Lo litt da MacGyver i begynnelsen hang han lille fyren opp i den tingen som kom ned fra taket. :!: Og nei, den episoden var ikke så ille. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå begynner det å bli oppbrykt, det der med å bli stengt innio et "skatte kammer". Husker den episoden med Dalton med den indianeren, og dne episoden der de fant alt det kornet i de krukkene inni det tempelet. Begynner å bli litt oppbrykt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Enkelte episoder har jeg sett på tv minst 7 ganger. Lenke til kommentar
morra Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg synes ikke dagens var den beste akkurat. Jeg kan være enig i at det kanskje er litt oppbrukt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Var ikke dagens episode "eye of Osiris"(eller noe lignende)? Jeg synest den episoden bærer for store preg av kulisser. Det er tydelig at de veggene ikke er tunge(se måten de flytter seg på). Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Dagens episode var kånge. En ekte thriller Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Dessverre finnes det nok slike kjerringer som Montana. Ellers var episoden grei nok. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 7.0 en svak 7 av 10. Kan være at jeg kjøper macgyver sesong 1 imorra, men den sesongen er ikke så bra. Så jeg kjøper simpsons 5 og venter til macgyver 3 Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Gir dagens episode 6. Savner litt mer triks fra mac'ern Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er nesten alltid spennende og avslappende med en episode av MacGyver. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er nesten alltid spennende og avslappende med en episode av MacGyver. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dagens episode var noen hakk over den forrige, men den var fortsatt ikke "kanon". 7.6 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Gir den 7 jeg. Synes gårdagens episode var litt mer actionfyllt, og dermed kjekkere. Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det var jo antydning til moral idag, men det var litt lite action. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det var jo antydning til moral idag, men det var litt lite action. Hvis du vet hva macgyver er, så må du vite at det ikke alltid er action. Det er mange moral episoder, og det er de episodene som redda macgyver fra undergrunden *host*Sinte Husmødre*host* Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg gikk glipp av nok en episode. Hvilken var det i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå