TomWhittaker Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 "A pilot for this show was produced, but due to the lack of atmosphere, The WB didn't pick it up and the show went never into production." Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 5 minutter til MacGyver 4 minutter.... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 5 minutter til MacGyver 4 minutter.... 1minutt!! :!: Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 -67 minutter om jeg ikke tar helt feil. Dagens var forresten kjedelig, forutenom geek-MacGyver. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 6.3 vil jeg gi dagens. Fint med et geek macgyver gjennsyn Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Liker egentlig ikke episodene med den gamle negerhurpa, men denne var ikke av de verste. Får 7 av meg, grunnet slutten Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Var det ikke en fin MacGyverism i dagens? Mener at det var en fin en, men husker den ikke. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Måtte slå av mitt inni, har sett denne to eller tre ganger ifra før.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Var det ikke en fin MacGyverism i dagens? Mener at det var en fin en, men husker den ikke. Kom forresten på denne. Tenkte på da han fant ut telefonnummeret. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Litt spennende, men ikke så veldig bra episode. Det med telefonen av artig. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ahh...fikk ikke sett det idag, var opptatt! Var det bra idag? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, en liten opptur. Var den med ishockeyturneringen. MacGyver hadde en russisk deltaker boende hos seg. På turneringen traff han en gammel flamme fra high school. (...) Han klarte å få seg ut av en diger ovn ved hjelp av en pinne som ble ganske lang. En ganske bra episode Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg glemte det igjen. Er det lenge til neste Murdoc-episode? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dagens episode var veldig bra, en av de beste. Visste ikke om bartlett var Ond eller snill. Men denne episoden var veldig bra, så hadde den moral også 9.1/10 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fikk ikke med meg dagens, no big deal tenkte jeg, men så sier jo du at den var en av de beste. Uff, hvilke episode var i dag? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fikk ikke med meg dagens, no big deal tenkte jeg, men så sier jo du at den var en av de beste. Uff, hvilke episode var i dag? Dagens episode var S6E13 - 117 - The Wasteland. Jeg synest ikke at denne episoden er så veldig spennende. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fikk ikke med meg dagens, no big deal tenkte jeg, men så sier jo du at den var en av de beste. Uff, hvilke episode var i dag? Dagens episode var S6E13 - 117 - The Wasteland. Jeg synest ikke at denne episoden er så veldig spennende. Synes den er veldig bra, så var MacGyver så tøff i den lille uniformen hans Han så ut som et ekorn :!: Lenke til kommentar
DevN Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ok, må nok si meg enig i at den episoden ikke er så spennende. Da var det ikke noe big deal at jeg gikk glipp den uansett. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Likte dagens episode, spesielt «helikopteret» var bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå