vanilla ice Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 15-20 Minutter igjen! Hoho, ikke bare jeg som sitter å venter i spenning her altså? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dagens episode var jo helt sinnssyk, alle var jo gal. :!: Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er ikke den kuleste episoden jeg har sett; Harry's will. Den var liksom så tamm. Lite som skjedde, ingen supre triks fra MacGyver sin side og skurkene var helt idiotiske Hva syns dere? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 En helt middels episode egentlig. Men slutten var dårlig.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 7.5 Gir jeg den! Fine MacGyver-isms, Pumpa & Slangen Det eneste som var minus var Han gale fyren på slutten og Big Mommah & Dent. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Elendig skodespel fra nokre av karakterane. Men likte Gåte tingen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Slutten var elendig ja, men resten av episoden var veldig morsom. Jeg gleder meg til jeg skal kjøpe episodene på DVD. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Slutten var elendig ja, men resten av episoden var veldig morsom. Jeg gleder meg til jeg skal kjøpe episodene på DVD. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Si meg, hoppet TV2 over to episoder? Gårdagens episode, var ikke det den jeg gikk glipp - med andre ord: Den med Lisa? "Twenty Questions" eller noe sånt. Det skulle vel være to episoder mellom der? Den som egentlig skal være etter "Harry's Will" (dagens), er den med de to gamle kjerringene - med andre ord: Den jeg ikke kommer på navnet til. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tror ikke tv2 bryr seg så hardt om rekkefølgen.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det var akkurat på samme måte sist TV2 sendte MacGyver. De sender episodene i den rekkefølgen de selv ønsker, av og til kronologisk og av og til ikke. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 blir det flere episoder om ho jenta som drakk i skoletida? *håper ikke* Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 blir det flere episoder om ho jenta som drakk i skoletida? *håper ikke* Nei I slutten av sesong 6 er det en Murdoc episode, dette blir gøy! Blir også noen gode episoder fremover! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 blir det flere episoder om ho jenta som drakk i skoletida? *håper ikke* Nei I slutten av sesong 6 er det en Murdoc episode, dette blir gøy! Blir også noen gode episoder fremover! bra! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva synes folket om dagens episode? Selv synes jeg det var nok en middels epsiode, uten altfor mange triks.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Gikk glipp av dagens episode desverre Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva synes folket om dagens episode?Selv synes jeg det var nok en middels epsiode, uten altfor mange triks.. Dårlig episode i dag. På fredag eller mandag kommer vel den med de to gamle damene. Det er vel den episoden som skal være etter den som ble sendt i går, men fra i overgår til i går hoppet de over to episoder, en av disse kom i dag, den andre kommer antakeligvis i morgen. Dermed ser vi forhåpentligvis den med de gamle damene på mandag - med mindre TV 2 fortsetter å hoppe noen hakk fram, så noen hakk tilbake igjen. Var det noen som forsto det jeg skrev over? Komplisert matematikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå