Whiteshit Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 MacGayver er ikke død. Han spiller nå sesong 8 på Stargate. Så jeg tviler på at han er død. Stargate er forøvrig en SiFie serie, for deg som lurte på det. En genial serie faktisk. En at det var for noke sa du? tenker du sci fi? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 En anna ting er vel at Macgyver rett og slett er død? på ordentlig liksom? han er da ikke død han. hvor har du hørt det da? skal det ikke komme en MacGyver film også snart da???? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 har mista litt sjarmen når du blir større og forstår at bakepulver og mel ikke blir en atombombe. Han bruker aldri mel og bakepulver da.... han bruker jo ting som sikkert går ann å gjere noe med. det er en spennende serie. Jeg har sett alle seriene minst 3 ganger og nå ser jeg dem igjen. går ikke an å bli lei av den fyren altså..... han er jo helt genial. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 har mista litt sjarmen når du blir større og forstår at bakepulver og mel ikke blir en atombombe. Han bruker aldri mel og bakepulver da.... han bruker jo ting som sikkert går ann å gjere noe med. det er en spennende serie. Jeg har sett alle seriene minst 3 ganger og nå ser jeg dem igjen. går ikke an å bli lei av den fyren altså..... han er jo helt genial. han er en luring han ja , men han er litt gammeldags nå til dags Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 har mista litt sjarmen når du blir større og forstår at bakepulver og mel ikke blir en atombombe. Han bruker aldri mel og bakepulver da.... han bruker jo ting som sikkert går ann å gjere noe med. det er en spennende serie. Jeg har sett alle seriene minst 3 ganger og nå ser jeg dem igjen. går ikke an å bli lei av den fyren altså..... han er jo helt genial. han er en luring han ja , men han er litt gammeldags nå til dags Han er da aldri gammeldags han da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 MacGyver er tidløs! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 MacGyver er tidløs! positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 macgyver er jo gammeldags, og kanskje litt overpatriotisk.. serien ble jo produsert under den kalde krigen, og det er ofte supersmarte macgyver mot dumme skitne russere, eller afganere. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 macgyver er jo gammeldags, og kanskje litt overpatriotisk..serien ble jo produsert under den kalde krigen, og det er ofte supersmarte macgyver mot dumme skitne russere, eller afganere. det er litt rart at de ikke bare dreper han med en gang når han har stoppet de flere ganger før da men det skal man vel ikke tenke på når du ser på filmer og serier....... må ikke tenke hele tiden over bakgrunnen til seriene..... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 MacGyver er tidløs! positivt eller negativt? Skjelden at begrepet tidløs blir brukt i en negativ sammenheng. For å stappe det inn med teskje: jeg mente det positivt. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 MacGyver er tidløs! positivt eller negativt? Skjelden at begrepet tidløs blir brukt i en negativ sammenheng. For å stappe det inn med teskje: jeg mente det positivt. bra det da Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tenker du sci fi? Ja, jeg mente nokk Sci fi. Hakke peil på hvordan jeg skal skrive det. Er sykelig genial serie. Du burde se noen episoder. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Går det an å finne triksene hans på nett et sted? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det finnes to macgyver filmer da, trial to doomsday og en annen jeg ikke husker navnet på. Konge serie btw. Barndomsminnene strømmer tilbake når jeg tenker på macgyver. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Han er genial!! Ikke noe å si på det! Noe av de triksene han gjør, må da funke i virkeligheten...Er sikkert en haug med folk som vil teste ut noe av det han gjør. Bla det å lage en "bombe" ut av bambusrør og sumpgass Og når en her sa det med at han tar fra hverandre et våpen, for å lag et et nytt et...MacGyver dreper aldri noen han...Han bare skader dem Og dere som ikke får sett det pga skole og jobb; Sett på video/dvd recorderen! Det gjorde jeg når jeg gikk på skolen, og måtte ha med meg en Tv-serie. Richard Dean Anderson Lenke til kommentar
icer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Bare for å ha det på det rene, McGyver er rååå... Men jeg syns det er litt kjedelig når man har sett alle sesongene 3-4ganger... Syns at TV2 kunne kjøpt inn noen nye serier istedefor å sende oppigjen og oppigjen... Kanskje nye McGyver serier (om det finnes) eller nye episoder av Futurama... My Point Of View... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Det finnes to macgyver filmer da, trial to doomsday og en annen jeg ikke husker navnet på. Konge serie btw. Barndomsminnene strømmer tilbake når jeg tenker på macgyver. Den andre heter Lost Treasure of Atlantis Edit: Den første heter "Trail to Doomsday" ikke Trial... Har den begge to, pluss alle sesongene, så jeg kan se på de når jeg vil og ikke når TV2 måtte finne på å sende det Endret 24. april 2004 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 MacGyver er genial, ingen over ingen ved siden. Jeg gir blaffen i patriotismen hans (som jeg ikke egentlig synes er så veldig stor), det er jo selveste MACGYVER! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 MacGyver er genial, ingen over ingen ved siden.Jeg gir blaffen i patriotismen hans (som jeg ikke egentlig synes er så veldig stor), det er jo selveste MACGYVER! YEAH! *kozepå MacGyver* ( ) Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Det er bra at så mange liker MacGyver her da.... men det er jo ikke så rart heller siden det er den kuleste serien som går nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå