Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har mista litt sjarmen når du blir større og forstår at bakepulver og mel ikke blir en atombombe.

Han bruker aldri mel og bakepulver da.... han bruker jo ting som sikkert går ann å gjere noe med.

det er en spennende serie.

Jeg har sett alle seriene minst 3 ganger og nå ser jeg dem igjen.

går ikke an å bli lei av den fyren altså..... han er jo helt genial.

Lenke til kommentar
har mista litt sjarmen når du blir større og forstår at bakepulver og mel ikke blir en atombombe.

Han bruker aldri mel og bakepulver da.... han bruker jo ting som sikkert går ann å gjere noe med.

han er en luring han ja , men han er litt gammeldags nå til dags

Lenke til kommentar

han er en luring han ja , men han er litt gammeldags nå til dags

Han er da aldri gammeldags han da.

Lenke til kommentar
macgyver er jo gammeldags, og kanskje litt overpatriotisk..

serien ble jo produsert under den kalde krigen, og det er ofte supersmarte macgyver mot dumme skitne russere, eller afganere.

det er litt rart at de ikke bare dreper han med en gang når han har stoppet de flere ganger før da men det skal man vel ikke tenke på når du ser på filmer og serier....... må ikke tenke hele tiden over bakgrunnen til seriene.....

Lenke til kommentar

Han er genial!! Ikke noe å si på det! Noe av de triksene han gjør, må da funke i virkeligheten...Er sikkert en haug med folk som vil teste ut noe av det han gjør. Bla det å lage en "bombe" ut av bambusrør og sumpgass :p

Og når en her sa det med at han tar fra hverandre et våpen, for å lag et et nytt et...MacGyver dreper aldri noen han...Han bare skader dem :yes:

Og dere som ikke får sett det pga skole og jobb; Sett på video/dvd recorderen! Det gjorde jeg når jeg gikk på skolen, og måtte ha med meg en Tv-serie.

Richard Dean Anderson

Lenke til kommentar

Bare for å ha det på det rene, McGyver er rååå...

Men jeg syns det er litt kjedelig når man har sett alle sesongene 3-4ganger...

Syns at TV2 kunne kjøpt inn noen nye serier istedefor å sende oppigjen og oppigjen... Kanskje nye McGyver serier (om det finnes) eller nye episoder av Futurama...

My Point Of View... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg
Det finnes to macgyver filmer da, trial to doomsday og en annen jeg ikke husker navnet på.

Konge serie btw. Barndomsminnene strømmer tilbake når jeg tenker på macgyver.

Den andre heter Lost Treasure of Atlantis :yes:

Edit:

Den første heter "Trail to Doomsday" ikke Trial...

Har den begge to, pluss alle sesongene, så jeg kan se på de når jeg vil og ikke når TV2 måtte finne på å sende det :green:

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...