efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 dagens episode syns jeg var litt dårli! Jeg orket ikke å se dagens episode selv. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 dagens episode syns jeg var litt dårli! ja, men generelt ruler macgayver Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 dagens episode syns jeg var litt dårli! ja, men generelt ruler macgayver Ja de fleste episodene er veldig bra, og noen er spesiellt bra! Mange gode idéer også. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 I USA kommer sesong 2 snart på DVD: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...&s=dvd&n=507846 Jeg vurderer å vente til alle sesongene har kommet på DVD og kjøpe en gigantisk samleboks. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 I USA kommer sesong 2 snart på DVD: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...&s=dvd&n=507846 Jeg vurderer å vente til alle sesongene har kommet på DVD og kjøpe en gigantisk samleboks. Billig, 7 sesonger med MacGyver! Tror det blir ihvertfall en lang stenge-seg-selv-inn-for-å-se-MG syklus! Og det er ikke bra, greit litt bra da Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Husker da MacGyver gikk fast bare på lørdager! Å hvor jeg gledet meg.. Minner Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Noen som har sett de TV filmene? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 I hvilken sesong døde bestefaren til MacGyver? Den episoden var faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 MacGyver ruler gata!! hehe! ja det gjør`n! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 I hvilken sesong døde bestefaren til MacGyver?Den episoden var faktisk veldig bra. Tror det enten var sesong 6 eller sesong 7. De gjorde enn flott jobb med og la oss bli kjent med bestefaren, sånt at når han døde følte vi med MacGyver. Jeg elser slutten på MacGyver jeg! Han rir inn i solnedgangen med sønnen sin på Harly'en(leif) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tror ikke jeg har sett siste episode jeg Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tror ikke jeg har sett siste episode jeg Man får en tåre i øyene på sluttan da RDA sier This is Richard Dean Anderson thanking you for watching through 7 years ikka kkurat sånn, men det var rørende! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Man får en tåre i øyene på sluttan da RDA sier This is Richard Dean Anderson thanking you for watching through 7 years ikka kkurat sånn, men det var rørende! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kanskje litt sent i tråden å si dette, men MacGyver er noe av det beste som har gått på TV, i allefall i min levetid. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kanskje litt sent i tråden å si dette, men MacGyver er noe av det beste som har gått på TV, i allefall i min levetid. Agree.. MG var det som var fetest å se på da det gikk på TV2 da jeg var mindre! Det som har skjedd i nyere tid, er at MG kommer på DVD Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det som har skjedd i nyere tid, er at MG kommer på DVD å jeg gleder meg så j***i! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kanskje litt sent i tråden å si dette, men MacGyver er noe av det beste som har gått på TV, i allefall i min levetid. I second that! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ingen tvil om at MacGyver har gledet mange opp igjennom årene, inkudert meg. Følger fortsatt med nesten daglig Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 I USA kommer sesong 2 snart på DVD: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...&s=dvd&n=507846 Jeg vurderer å vente til alle sesongene har kommet på DVD og kjøpe en gigantisk samleboks. Billig, 7 sesonger med MacGyver! Tror det blir ihvertfall en lang stenge-seg-selv-inn-for-å-se-MG syklus! Og det er ikke bra, greit litt bra da Hadde det blitt så billig i Norge da, der koster det 172,85 kr og i Norge nærmere 400 kr. Om du skal se alle episodene etter hverandre så blir det sånn circa 104,25 timer, mye lenger enn å se alle "ringenes herre"-filmene etter hverandre. Jeg har planer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå