Wyldelife Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Gleder meg til imorra. Da er det nudler og Melkesjokolade bites til MacGyver Spar det til en bedre episode. Hvis morgendagens episode er "The Lost Amadeus" - er den dårlig. Spesielt i begynnelsen - det kvinnemennesket der tåler jeg ikke! Jaja, men godteri gjør alt bedere Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Episoda i dag handlet om teknologi som gjør ubåter usynlige på sonar. (Og dette ble selvsagt stjålet) Den første sesongen på DVD(norsk) skal komme denne måneden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Den første sesongen på DVD(norsk) skal komme denne måneden. Dette blir som, JA! Kan ikke få sagt hvor mye gleder meg... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Den første sesongen på DVD(norsk) skal komme denne måneden. Dette blir som, JA! Kan ikke få sagt hvor mye gleder meg... Desverre har det blitt utsatt til 08-06-2005 hos cdon. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 man får kjøpt alle sesongene på ebay tror jeg.....og på qxl selges det en macgyver magnet (av alle ting) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 man får kjøpt alle sesongene på ebay tror jeg.....og på qxl selges det en macgyver magnet (av alle ting) Tror jeg heller vil ha den offisielle MG release i norge-! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Straks klart for dagens episode Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Dritt! Går glipp av dagens, skal gå til en fyr. Men men, tar det opp en annen gang. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Dritt! Går glipp av dagens, skal gå til en fyr. Men men, tar det opp en annen gang. Du gikk bare glipp en av tidenes dårligste episoder. Det kvinnemennesket må være det verste som noen gang har vært med i serien. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 man får kjøpt alle sesongene på ebay tror jeg.....og på qxl selges det en macgyver magnet (av alle ting) Original DVD? Jeg tror heller at noen har tatt opp fra TV og selger det. Sesong 2(DVD) kommer snart i USA. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Du gikk bare glipp en av tidenes dårligste episoder. Det kvinnemennesket må være det verste som noen gang har vært med i serien. Du sier noe der. Ganske dårlig episode. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Enig. Dagens episode var rett og slett skuffende. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Fint at jeg gikk glipp av den da! Nå er det under 3 uker så er det ny Murdoc episode...Tror jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Den holdt ikke akkurat MG standard idag nei Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nå er det under 3 uker så er det ny Murdoc episode...Tror jeg Nedtelling startet Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sender TV 2 i riktig rekkefølge (fra sesong 5 til sesong 6, osv.) og sender hver ukedag framover, så har jeg regnet ut at "Strictly Business" kommer mandag 13.06. En måned fra nå med andre ord. Men på en annen side er ikke matematikken min så god. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sender tv2 i riktig rekkefølge da? Mener å ha hørt at de ikke gjør det.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Sender tv2 i riktig rekkefølge da?Mener å ha hørt at de ikke gjør det.. Forige gang TV2 sendte MacGyver-serien, så sendte ikke TV2 den kronologisk. Jeg har ikke hatt tid til å observere om de gjør det denne gangen. Men sånn +/- kronologisk er det nok. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 TV2 sender ikke kronologisk, og noen ganger så sender de samme episode flere ganger i løpet av en sesong. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 dagens episode syns jeg var litt dårli! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå