efikkan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dere vet at Gyver'n er død? Skriv Richard Dean Anderson i søkefeltet på denne siden. Her står det at han lever og er 55 år. Jeg har også hørt rykter om at han er død, men da av enten trafikkulykke eller narkotika. Hvor kommer ryktene fra? Og kan noen bekrefte dem? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Og kan noen bekrefte dem? Nei, ingen kan bekrefte dem, av den enkle grunn at de ikke er sanne. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Og kan noen bekrefte dem? Nei, ingen kan bekrefte dem, av den enkle grunn at de ikke er sanne. Holder ikke han på med innspilling av en ny sesong av stargate(eller hva det nå heter)? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Stemmer det, se her på imdb for mer info. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) RDA spiller inn ny sesong av StarGate(Sesong 9), og han er i beste velgående. Står på hjemmesiden at han digger Rafting og er en skikkelig skogsmann som MacGyver, merkelig at dere tror han er død, han har vært på TV non-stop fra 70-tallet til nåtid. Han har vært på TV i 35 år! Endret 11. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har høyrt at han er død fra mange forskjellige personer. Men kor dei har den iformasjonen fra er eit anna spørsmål. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dere vet at Gyver'n er død? Skriv Richard Dean Anderson i søkefeltet på denne siden. Her står det at han lever og er 55 år. Jeg har også hørt rykter om at han er død, men da av enten trafikkulykke eller narkotika. Har du noen gang hørt at Richard Dean Anderson har brukt narkotika? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noen som vet når MacGyver kommer på DVD i norge? Og når sesong to blir lansert? Link: http://www.macgyverondvd.com/ Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noen som vet når MacGyver kommer på DVD i norge? Og når sesong to blir lansert? Link: http://www.macgyverondvd.com/ Jeg skla kjøpe den! Jeg gikk glipp av MacGyver idag! Hva skjedde! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noe om et nytt sonar opplegg som heter EMRA, og litt killing and chilling! Nei, da. Var veldig interresant idag! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Var vel da han nesten druknet på slutten. Men MacGyver klarte selvsagt å redde seg ut av u-båten Endelig litt MagGyverism(eller hva det nå heter) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Men MacGyver klarte selvsagt å redde seg ut av u-båten Ved hjelp av en oksygentank og en nødbluss-pistol! Hehe Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kom over en bra link: http://www.tvtome.com/MacGyver/ MacGyver- The Complete 2nd Season Season Set June 7, 2005 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 14:45 MacGyver - Sesong: 3 - Episode: 22 - Reprise Men det jeg ikke forstår, ut ifra den linken jeg poster litt før. Er det ingen episode 22 i sesong 3 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Var vel da han nesten druknet på slutten.Men MacGyver klarte selvsagt å redde seg ut av u-båten Synes det var bra at det ikke funket helt på første forsøk. Det blir liksom mer realistisk at han ikke klarer alt på første forsøk. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Var vel da han nesten druknet på slutten.Men MacGyver klarte selvsagt å redde seg ut av u-båten Synes det var bra at det ikke funket helt på første forsøk. Det blir liksom mer realistisk at han ikke klarer alt på første forsøk. ja du sier noe der! men er en nød-pistol så kraftig at den skyter opp ett lokk på en u-båt da? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Var vel da han nesten druknet på slutten.Men MacGyver klarte selvsagt å redde seg ut av u-båten Synes det var bra at det ikke funket helt på første forsøk. Det blir liksom mer realistisk at han ikke klarer alt på første forsøk. ja du sier noe der! men er en nød-pistol så kraftig at den skyter opp ett lokk på en u-båt da? det var oksygenet som sprengte Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Gleder meg til imorra. Da er det nudler og Melkesjokolade bites til MacGyver Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Gleder meg til imorra. Da er det nudler og Melkesjokolade bites til MacGyver Spar det til en bedre episode. Hvis morgendagens episode er "The Lost Amadeus" - er den dårlig. Spesielt i begynnelsen - det kvinnemennesket der tåler jeg ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå