Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Dere vet at Gyver'n er død?

Skriv Richard Dean Anderson i søkefeltet på denne siden. Her står det at han lever og er 55 år.

Jeg har også hørt rykter om at han er død, men da av enten trafikkulykke eller narkotika.

Hvor kommer ryktene fra? Og kan noen bekrefte dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RDA spiller inn ny sesong av StarGate(Sesong 9), og han er i beste velgående.

Står på hjemmesiden at han digger Rafting og er en skikkelig skogsmann som MacGyver, merkelig at dere tror han er død, han har vært på TV non-stop fra 70-tallet til nåtid. Han har vært på TV i 35 år!

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Dere vet at Gyver'n er død?

Skriv Richard Dean Anderson i søkefeltet på denne siden. Her står det at han lever og er 55 år.

Jeg har også hørt rykter om at han er død, men da av enten trafikkulykke eller narkotika.

Har du noen gang hørt at Richard Dean Anderson har brukt narkotika?

Lenke til kommentar
Var vel da han nesten druknet på slutten.

Men MacGyver klarte selvsagt å redde seg ut av u-båten :)

Synes det var bra at det ikke funket helt på første forsøk. Det blir liksom mer realistisk at han ikke klarer alt på første forsøk.

Lenke til kommentar

Synes det var bra at det ikke funket helt på første forsøk. Det blir liksom mer realistisk at han ikke klarer alt på første forsøk.

ja du sier noe der! men er en nød-pistol så kraftig at den skyter opp ett lokk på en u-båt da?

Lenke til kommentar

ja du sier noe der! men er en nød-pistol så kraftig at den skyter opp ett lokk på en u-båt da?

det var oksygenet som sprengte

Lenke til kommentar
Gleder meg til imorra. Da er det nudler og Melkesjokolade bites til MacGyver :D

Spar det til en bedre episode. ;)

Hvis morgendagens episode er "The Lost Amadeus" - er den dårlig. Spesielt i begynnelsen - det kvinnemennesket der tåler jeg ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...