ingveh Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tror jeg må ha sett den episoden minst fem ganger.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Dagens episode var veldig gøy, gode plot twists. Han Erique fyren var jeg veldig usikker som bad guy og good guy. Trodde han stjal den hjelmen. Savna mer Macgyver-isms Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nok en god episode, ingen tvil om det. Synd, som Fanta Boy sier, at han ikke gjorde noe utrolig lurt i dag. Selv tenkte jeg at han Enrique-karen ville gjøre noe crazy til slutt.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Og endelig fikk jeg med meg en episode. En veldig bra en også. Funket fint selv om det ikke var noe "MacGyverisms" i den, trenger kun RDA; så er episoden bra nok. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tja, synes det blir bare sjeldnere og sjeldnere at vi får se noe jeg Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, men så lenge humoren og RDA er der så er det godt! De gjør MG strekene litt mindere nå, så det blir tøft og se det igjen. Plutselig kommer magyver musikken og han ser på ting i rommet! Da skal jeg rope "HURRA!" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fin episode i dag. Geek-MacGyver. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Episoden i dag var veldig bra! Skal begynne og Rate episodene. Dagens 8.7, hadde ikke peiling på at Lucky Charlie egentlig var MacGyver! Veldig mye trøbbel de gikk igjennom, bare for og få det ut av fyren Men veldig gøy episode idag! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 genial episode i dag ja! men hvem var det som var "nerden" på slutten av episoden? ble ganske lurt når MacGyver tok av seg maska! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Grei episode i dag, men jeg savnet nok en gang MacGyvers oppfinnsomhet selv om maske-tingen var lurt. Hva er det med MacGyver og realistiske masker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg så meget mye på vår gode venn når jeg var meget mindre. Underholdningen i serien har liksom helt forsvunnet, når jeg er gammel nok til å fatte at hannes unike bygg, og ideer er ganske så urealistiske...men det er selfølgelig noen episoder som er gøy. Jeg så forleden en episode som handlet om en skatt av korn. Den søg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dagens episode var S5 E16 (99) "Jenny's Chance" Episoden med korn var S5 E15 (98) "The Treasure of Manco" Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dere vet at Gyver'n er død? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dere vet at Gyver'n er død? Haha? Richard Dean Anderson lever. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Vet dere om TV2 sender episodene i kronologisk rekkefølge denne gangen? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Vet dere om TV2 sender episodene i kronologisk rekkefølge denne gangen? Gjer nok ikkje det såvidt eg har lest. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Vet dere om TV2 sender episodene i kronologisk rekkefølge denne gangen? Gjer nok ikkje det såvidt eg har lest. Det var ikke kronologisk forige gang MacGyver gikk på TV2. Lenke til kommentar
morra Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dere vet at Gyver'n er død? Skriv Richard Dean Anderson i søkefeltet på denne siden. Her står det at han lever og er 55 år. Jeg har også hørt rykter om at han er død, men da av enten trafikkulykke eller narkotika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå