Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Yes, it sure did. Ahh, husker da jeg var mindre.. Olsenbanden og MacGyver var lørdagens høydepunkt :love:

Kan ikkje hugse MacGyver gikk da men Olsenbanden gjorde det og var lørdagens høgdepunkt framfor Tvn. :D

MacGyver har jo gått relativt lenge på kvardagar no. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men det er alltids gøy med en macgyver episode, uansett hvor mange ganger du ser den!

Jeg vet det! Blir liksom så glad av å se på det, får lyst til å mekke på noe...

Nja, avhengig av hvilken episode det er. De fleste av episodene er jeg utrolig lei av, men er godt å slappe av på senga med en MacGyver-episode.

Den episoden som var på fredag er en av de dårlige noen sinne, tror jeg. Så jeg klarte rett og slett ikke å slappe av med den. Fant heller fram litt Simpsons.

Lenke til kommentar

Jeg spiser alle episodene jeg, men det er vel fordi, alle episodene med en eller annen MacGyver-ism, er gull!

Derimot synes jeg at alle av første sesong episodene er nesten alle A quality!

Der gjør han nesten HELE tiden noe MacGyver-like. Som da han fiksa en luft ballong med et kart, etter han hadde gjort det kom han med en cheesy line :p

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Dagens episode var gøy den!

Uff, så mange jeg skulle gå glipp av for tiden.

Hva gikk dagens episode ut på?

Orker ike og skrive på norske så

Fra TvTome:

MacGyver tries to help an environmentally active friend find out what happened to a company whistle-blower about to expose the illegal practices of a large logging firm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...