DevN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Dagens var bra, men gikk dessverre glipp den. De to neste er ikke så bra - f.eks. "Hind Sight", det er vel bare tilbakeblikk mens Thornton ligger på sykehuset. "Obsessed" derimot er veldig bra. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) sorry da.. men jeg takker jeg! Er ikke noe å si sorry for, var ikke ment som en negativ tone, var bare at jeg viste til et inlegg, ikke no mer enn det Noen som kan regne ut når neste Murdock episode kommer ut, hvis det er MacGyver 5 ganger i uka, sånn at vi er litt mer forberedt? Endret 5. mai 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hvordan gjør jeg det da? Kontrollpanel-foruminstillinger.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det at han har drømt og "fått med seg" en ting derfra har skjedd i minst en annen episode også. Da handlet det om Macgyver i middelalderen tror jeg sammen med en trollmann bl.a Pete var der også tror han var en slags konge eller no sånt. Macgyver skulle drepe en drage, men de ble tatt til fange men da sendte selvfølgelig Macgyver opp en drage ( en sånn barn leker med når det blåser ) lynet traff dragen (det lynte veldig nemlig) og de kom seg ut pga. av at lynet ødela buret det var i eller no sånt. Er bare virkelige Magyverfans som vil huske denne vil jeg tippe, pga min dårlige forklaring Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Seff husker eg den :biggrin: Tv2 har sendt MacGyver i mange år no og eg har sett samme episodar oppatt. Husker nesten alle Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er bare virkelige Magyverfans som vil huske denne vil jeg tippe,pga min dårlige forklaring Jeg husker den fint. MacGyver reddet vel en person fra å få en blomsterkrukke elns i hodet, så fikk han den selv i hodet og forsvant inn i fortiden (?). Det var to veldig bra episoder (fortsettelse). Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Det at han har drømt og "fått med seg" en ting derfra har skjedd i minst en annen episode også.Da handlet det om Macgyver i middelalderen tror jeg sammen med en trollmann bl.a Pete var der også tror han var en slags konge eller no sånt. Macgyver skulle drepe en drage, men de ble tatt til fange men da sendte selvfølgelig Macgyver opp en drage ( en sånn barn leker med når det blåser ) lynet traff dragen (det lynte veldig nemlig) og de kom seg ut pga. av at lynet ødela buret det var i eller no sånt. Er bare virkelige Magyverfans som vil huske denne vil jeg tippe, pga min dårlige forklaring Good Knight Macgyver heter episoden, en annen Magisk episode Endret 5. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det var vel ei sånn heks, trolldame med i bildet også. Son oppfant kruttet elns. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det var vel ei sånn heks, trolldame med i bildet også. Son oppfant kruttet elns. var den i dag? (såfall jeg har sett den!) hva var det MacGyver het igjen? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det var vel ei sånn heks, trolldame med i bildet også. Son oppfant kruttet elns. var den i dag? (såfall jeg har sett den!) hva var det MacGyver het igjen? Nei den var ikkje idag. Richard... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Den neste Murdoc-episoden husker jeg ikke helt. Ut fra bildene fra en episode-guide, minnet den en del om den hvor Murdoc sprenger opp bilen til MacGyver når han kommer kjørende. Senere klarer vel Murdoc å lure en familie om at MacGyver er Murdoc og Murdoc er MacGyver, eller noe i den duren. Er det "Strictly Business"? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Den neste Murdoc-episoden husker jeg ikke helt. Ut fra bildene fra en episode-guide, minnet den en del om den hvor Murdoc sprenger opp bilen til MacGyver når han kommer kjørende. Senere klarer vel Murdoc å lure en familie om at MacGyver er Murdoc og Murdoc er MacGyver, eller noe i den duren. Er det "Strictly Business"? trur jeg har sett den jeg og! Endret 7. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Syns det har gått mye dårlige episoder i det siste. Det er liksom ikke så mye om MacGyver og hans MacGyverims, nå er det mest om masse kjedelige ungdommer som han driver og hjelper. Så er det altid om denne Challengers Club, dette er liksom ikke MacGyver Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Dette kalles Moral episodene, der episodene har et budskap. Men det har vært noen ganske gode i det siste 10% Solution(leif), Serenity og jeg likte også Live and Learn som var igår. Det er noen moral episoder i slutten av Sesong 5 og begynnelsen av 6, men innimellom er det noen ganske gode episoder. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 det er kjipt at MacGyver ikke går på lørdager og søndager! på lørdager går det jo bare reprise av Idol! hvorfor går ikke MacGyver i helgene? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Fordi TV2 ikke kan det med gode sendetider. Etter min mening synes jeg det er en skam at en kvalitetsserie som MacGyver går i 2-3 tiden på hverdager. Mac'ern er jo tidløs, så serien burde gå i beste sende tid på lørdagskvelden som den gjorde i "the good old days". Edit: Leif. Endret 7. mai 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Mac'ern er jo tidløs, så serien burde gå i beste sende tid på lørdagskvelden som den gjorde i "the good old days". Edit: Leif. jorde den det? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Yes, it sure did. Ahh, husker da jeg var mindre.. Olsenbanden og MacGyver var lørdagens høydepunkt Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Yes, it sure did. Ahh, husker da jeg var mindre.. Olsenbanden og MacGyver var lørdagens høydepunkt er det lenge siden det da? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Bra leenge siden. Det var vel i 96-97 det gikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå