Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sorry da.. men jeg takker jeg! ;)

Er ikke noe å si sorry for, var ikke ment som en negativ tone, var bare at jeg viste til et inlegg, ikke no mer enn det ;)

Noen som kan regne ut når neste Murdock episode kommer ut, hvis det er MacGyver 5 ganger i uka, sånn at vi er litt mer forberedt?

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

Det at han har drømt og "fått med seg" en ting derfra har skjedd i minst en annen episode også.

Da handlet det om Macgyver i middelalderen tror jeg sammen med en trollmann bl.a

Pete var der også tror han var en slags konge eller no sånt.

Macgyver skulle drepe en drage, men de ble tatt til fange

men da sendte selvfølgelig Macgyver opp en drage ( en sånn barn leker med når det blåser :D )

lynet traff dragen (det lynte veldig nemlig) og de kom seg ut pga. av at lynet ødela

buret det var i eller no sånt.

Er bare virkelige Magyverfans som vil huske denne vil jeg tippe,

pga min dårlige forklaring :grin:

Lenke til kommentar

Jeg husker den fint.

MacGyver reddet vel en person fra å få en blomsterkrukke elns i hodet, så fikk han den selv i hodet og forsvant inn i fortiden (?). Det var to veldig bra episoder (fortsettelse).

Lenke til kommentar
Det at han har drømt og "fått med seg" en ting derfra har skjedd i minst en annen episode også.

Da handlet det om Macgyver i middelalderen tror jeg sammen med en trollmann bl.a

Pete var der også tror han var en slags konge eller no sånt.

Macgyver skulle drepe en drage, men de ble tatt til fange

men da sendte selvfølgelig Macgyver opp en drage ( en sånn barn leker med når det blåser :D )

lynet traff dragen (det lynte veldig nemlig) og de kom seg ut pga. av at lynet ødela

buret det var i eller no sånt.

Good Knight Macgyver heter episoden, en annen Magisk episode ;)

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Den neste Murdoc-episoden husker jeg ikke helt. Ut fra bildene fra en episode-guide, minnet den en del om den hvor Murdoc sprenger opp bilen til MacGyver når han kommer kjørende. Senere klarer vel Murdoc å lure en familie om at MacGyver er Murdoc og Murdoc er MacGyver, eller noe i den duren. Er det "Strictly Business"?

Lenke til kommentar
Den neste Murdoc-episoden husker jeg ikke helt. Ut fra bildene fra en episode-guide, minnet den en del om den hvor Murdoc sprenger opp bilen til MacGyver når han kommer kjørende. Senere klarer vel Murdoc å lure en familie om at MacGyver er Murdoc og Murdoc er MacGyver, eller noe i den duren. Er det "Strictly Business"?

trur jeg har sett den jeg og! ;)

Endret av M.F.
Lenke til kommentar

Syns det har gått mye dårlige episoder i det siste. Det er liksom ikke så mye om MacGyver og hans MacGyverims, nå er det mest om masse kjedelige ungdommer som han driver og hjelper. Så er det altid om denne Challengers Club, dette er liksom ikke MacGyver :mad:

Lenke til kommentar

Dette kalles Moral episodene, der episodene har et budskap. Men det har vært noen ganske gode i det siste 10% Solution(leif), Serenity og jeg likte også Live and Learn som var igår.

Det er noen moral episoder i slutten av Sesong 5 og begynnelsen av 6, men innimellom er det noen ganske gode episoder.

Lenke til kommentar

Fordi TV2 ikke kan det med gode sendetider. Etter min mening synes jeg det er en skam at en kvalitetsserie som MacGyver går i 2-3 tiden på hverdager.

Mac'ern er jo tidløs, så serien burde gå i beste sende tid på lørdagskvelden som den gjorde i "the good old days".

Edit: Leif.

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...