Wyldelife Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ahhh, nå husker jeg .Hun dama hadde jo ett arri hånden sin hun også, som da altså var madonnafiguren egentlig(?) Litt sånn magisk episode i dag da En sånn Magisk-IKKE FOR MAGISK-men-magisk episode idag. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Så det vil jo forsovet si at statuen ikke ble stjålet? Men jeg fikk ikke med meg helt hva han gutten sa på slutten... Noen som husker? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Synes at episodene med Murdoc er best. That basterd vil aldr død derfor er han så kul Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Så det vil jo forsovet si at statuen ikke ble stjålet?Men jeg fikk ikke med meg helt hva han gutten sa på slutten... Noen som husker? Gutten ba til Madonna om at han ville ha en sykkel, så neste dag så han den statuen og ga den tilbake, noen dager etterpå? Jeg vet ikke helt, men det var sånn jeg forsto det Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hmmm, har TV2 hoppet over en MacGyver-episode, eller regner jeg feil? På mandag var "The Ten Percent Solution" (den så jeg), i følge en episodeguide skulle da "Two Times Trouble" være i dag. Den i morgen skal da være "The Madonna". Hvis de fortsetter i riktig rekkefølge herfra, så vil jo den i morgen være "Serenity" med Murdoc. Da har altså TV2 hoppet over den episoden med rocke-jenta og tvillingen hennes som hun tror er i live. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hmmm, har TV2 hoppet over en MacGyver-episode, eller regner jeg feil? På mandag var "The Ten Percent Solution" (den så jeg), i følge en episodeguide skulle da "Two Times Trouble" være i dag. Den i morgen skal da være "The Madonna". Hvis de fortsetter i riktig rekkefølge herfra, så vil jo den i morgen være "Serenity" med Murdoc. Da har altså TV2 hoppet over den episoden med rocke-jenta og tvillingen hennes som hun tror er i live. Hmm...De har det, men det er ikke så viktig! Så lenge de ikke hopper over veldig mye! Det har de ikke gjort, imorra er det siste dag på skolen, siden vi har fri på Tors og Fredag! Deilig! Ser Murdoc på en litt annen måte enn hvordan jeg så han før Halloween Knights, jeg har fått større Respekt for han. Ten percent Solution, var veldig 'lærerikt', en av moral episodene da, men fortsatt bra. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Ok, de episodene kom visst i feil rekkefølge, da. I dag var jo "Two Times Trouble", som egentlig skulle være før "The Madonna". Greit nok, så lenge "Serenity" kommer i morgen - digger den. MacGyver i "gamle dager" er digg (kom ikke på noe godt ord). Endret 4. mai 2005 av DevN Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ok, de episodene kom visst i feil rekkefølge, da. I dag var jo "Two Times Trouble", som egentlig skulle være før "The Madonna". Greit nok, så lenge "Serenity" kommer i morgen - digger den. MacGyver i "gamle dager" er digg (kom ikke på noe godt ord). Noe og glede seg til Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Håper den er bedre enn dagens. Synd å si det, men den var ikke bra.. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Macgyver er rett og slett kjempebra. Lurar på ka han heite til fornavn,eller er Macgyver fornavnet? Rart at han alltid finn noke å bruke til å komme seg ut av problema heile tida. Eiger det Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Fikk vi ikke høre det "egentlige" navnet hans en gang da? Endret 4. mai 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er det noen som vet hva Phoenix Foundation egentlig driver med? Har aldri fått det med meg, og jeg lurer på om det egentlig noen gang er nevnt. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er det noen som vet hva Phoenix Foundation egentlig driver med? Har aldri fått det med meg, og jeg lurer på om det egentlig noen gang er nevnt. Er ikke helt sikker selv faktisk, men tror det er noe sånn politi-greier!? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 De har vel også en del interesse for miljø og forskning.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 De holder jo på med å fakke banditter og den slags... Det er et slags avkom fra en spesialavdeling i FBI tror jeg...kanskje... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg er lei av det, men helt grei underholdning.- Endret 4. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 De holder jo på med å fakke banditter og den slags... Det er et slags avkom fra en spesialavdeling i FBI tror jeg...kanskje... Nei, Pheonix Foundation er en privat organisasjon, det betyr at de kan få gjort ting som ikke FBI kan gjøre. De stør nøytralt i forhold til land, noe som FBI(USA) ikke gjør. Pheonix har stasjoner i andre land, derfor tror jeg dette. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Det er rart å se gromgutten MacGyver med grått hår og tendenser til rynker og for å ikke glemme, uten hockey Sånn han ser ut nå: Endret 4. mai 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har et bilde der han skulle ta på seg hockey parykk og gjenskape et bilde på The Craig Killborn Show. Fikk ikke opploada, men har ser usetvanelig gått ut for en 55 åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå