Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det vil jo forsovet si at statuen ikke ble stjålet?

Men jeg fikk ikke med meg helt hva han gutten sa på slutten...

Noen som husker?

Gutten ba til Madonna om at han ville ha en sykkel, så neste dag så han den statuen og ga den tilbake, noen dager etterpå? Jeg vet ikke helt, men det var sånn jeg forsto det :p

Lenke til kommentar

Hmmm, har TV2 hoppet over en MacGyver-episode, eller regner jeg feil?

På mandag var "The Ten Percent Solution" (den så jeg), i følge en episodeguide skulle da "Two Times Trouble" være i dag.

Den i morgen skal da være "The Madonna".

Hvis de fortsetter i riktig rekkefølge herfra, så vil jo den i morgen være "Serenity" med Murdoc.

Da har altså TV2 hoppet over den episoden med rocke-jenta og tvillingen hennes som hun tror er i live.

Lenke til kommentar
Hmmm, har TV2 hoppet over en MacGyver-episode, eller regner jeg feil?

På mandag var "The Ten Percent Solution" (den så jeg), i følge en episodeguide skulle da "Two Times Trouble" være i dag.

Den i morgen skal da være "The Madonna".

Hvis de fortsetter i riktig rekkefølge herfra, så vil jo den i morgen være "Serenity" med Murdoc.

Da har altså TV2 hoppet over den episoden med rocke-jenta og tvillingen hennes som hun tror er i live.

Hmm...De har det, men det er ikke så viktig! Så lenge de ikke hopper over veldig mye! Det har de ikke gjort, imorra er det siste dag på skolen, siden vi har fri på Tors og Fredag! Deilig!

Ser Murdoc på en litt annen måte enn hvordan jeg så han før Halloween Knights, jeg har fått større Respekt for han. Ten percent Solution, var veldig 'lærerikt', en av moral episodene da, men fortsatt bra.

Lenke til kommentar

Ok, de episodene kom visst i feil rekkefølge, da. I dag var jo "Two Times Trouble", som egentlig skulle være før "The Madonna".

Greit nok, så lenge "Serenity" kommer i morgen - digger den.

MacGyver i "gamle dager" er digg (kom ikke på noe godt ord). ;)

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Ok, de episodene kom visst i feil rekkefølge, da. I dag var jo "Two Times Trouble", som egentlig skulle være før "The Madonna".

Greit nok, så lenge "Serenity" kommer i morgen - digger den.

MacGyver i "gamle dager" er digg (kom ikke på noe godt ord). ;)

Noe og glede seg til :thumbup:

Lenke til kommentar
De holder jo på med å fakke banditter og den slags... Det er et slags avkom fra en spesialavdeling i FBI tror jeg...kanskje... :p

Nei, Pheonix Foundation er en privat organisasjon, det betyr at de kan få gjort ting som ikke FBI kan gjøre. De stør nøytralt i forhold til land, noe som FBI(USA) ikke gjør. Pheonix har stasjoner i andre land, derfor tror jeg dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...