Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

vetke men det sto på slutten av MacGyver i dag at hvis ikke noe skjer eller noen hjelper svartnesehornet så vil det dø ut i år 2000! :(  jeg mener det sto det! det er

edit: svartnesehorn jeg snakker om! ;)

Ja om utryddelsen fortsatte ville dyrene vært utryddet innen år 2000. Hva ble gjort?

vetke je!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RDA er jo Miljøaktivist, men han har ikke gjort de rette valgene med å joine 'Sea Shepherd'. Men etter første sesong begynnte de og basere Macgyver litt mer på RDA.

29 September i år, er det 20 år siden macgyver først ble sendt!

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
29 September i år, er det 20 år siden macgyver først ble sendt!

Hmmm, vi må ordne sånn at det blir en helligdag! Starte en egen religion basert på MacGyver,

så har vi fri den dagen for å feire ;)

Noen som vet hva RDA gjør nå? Pensjonert?

Akkurat nå er RDA fortsatt igang med StarGate serien, bare sjekk på tv Tome, han er fortsatt i full vigør :p !

Lenke til kommentar

I dag var det litt artig :D ..

Rundt klokken 15:17 var det ett til to minutter de gutta i TV 2 trykka feil eller noe sånt,

man kunne fortsatt høre lyden, men bildet som ble sendt var fra et helt mørklagt

studio som badet i stillhet med Macgyver som snakka i bakgrunnen :wee: .

Forresten jeg oppfatta ikke helt slutten :dontgetit: .

Lenke til kommentar

Rundt klokken 15:17 var det ett til to minutter de gutta i TV 2 trykka feil eller noe sånt,

man kunne fortsatt høre lyden, men bildet som ble sendt var fra et helt mørklagt

Dama representerte en engel, hun fikk et sår på armen som var akkurat som det som var på hånda til den Madonna statuen. Get it?

Lenke til kommentar

Hoho, det stemmer. :cool: Selv om dagens episode ikke var helt Macker'n stil, så kan vi nok regne med noen nye stilige triks i morgen den dag :yes::thumbup:

Lenke til kommentar
Fikk ikke med meg dagens.

Var det "Two Times Trouble"? Den er i så fall ganske bra.  ;)

Var ikke den tror jeg. I dag handlet det om en Madonna skulptur som ble stjålet fra en kirke, samt en ungdomsklubb for gatebarn som holdt på å gå sheiss. ;)

Den ungdommsklubben kommer tilbake flere ganger, "The Challanger Club". Den har en forhistorie i macgyver, med en episode i 4 sesong, og noen flere spredt i sesongene(som murdoc).

I andre nyheter kan vi vente oss en murdoc episode(Serenity) enten onsdag, torsdag eller fredag! :love:

Lenke til kommentar

Ahhh, nå husker jeg :D .

Hun dama hadde jo ett arri hånden sin hun også,

som da altså var madonnafiguren egentlig(?) Litt sånn magisk episode i dag da :cool:

edit: Til de som måtte tvile på hvem episode det var:

Handla om en madonnaskulptur som ble stjålet, men som ikke ble det... på en måte :D .

Så var det et barnehjem som nesten gikk skeis,

hun som styrte greiene holdt på å gi opp å kjempe bl.a pga hennes sønn(?)

og hun orket ikke mer etter mannen hadde dødd.

Hu gamle dama fikk bo der.

Så var det Macgyver som lærte en jente å si Iskrem, for å bli kvitt frykten.

Vi fikk vite en del om hans mor.

Det var jul.

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...