Minty123 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har mista litt sjarmen når du blir større og forstår at bakepulver og mel ikke blir en atombombe. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Den serien er genial, men det er nå ikke alt som blir gjort som ville funket i virkeligheten da Men likevel tenk hvor smart han som har laget serien er da, for selv om tingene som skjer i MacGyver ikke ville funket så er det likevel ganske nerme virkeligheten! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) har mista litt sjarmen når du blir større og forstår at bakepulver og mel ikke blir en atombombe. Bakepulver og mel blir jo en fin atombombe .. Om ikke akkurat det går an så går mange av tingene han gjør vertfall an. Mine tre: - MacGyver - The Simpsons - 24 Endret 22. april 2004 av ptv- Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Stargate er mye bedre, han MacGayver fyren spiller der også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 MacGyver er mannen! Skulle leke ham en gang, så kortsluttet jeg hele huset. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 MacGyver er bare en genial serie. Har alle syv sesongene. Umulig å bli lei. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Stargate er mye bedre, han MacGayver fyren spiller der også. Stargate? Hva er det for noe tull MacGyver Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 g e n i a l t ! rett å slett han er rett og slett HOMO hadde likt og se han på skyte banen *æææ angsten trer framm* nei da Mcgyver er greit nok (gammel og dårlig effekter) men bra *historie* Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 g e n i a l t ! rett å slett han er rett og slett HOMO hadde likt og se han på skyte banen *æææ angsten trer framm* nei da Mcgyver er greit nok (gammel og dårlig effekter) men bra *historie* Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 g e n i a l t ! rett å slett han er rett og slett HOMO hadde likt og se han på skyte banen *æææ angsten trer framm* nei da Mcgyver er greit nok (gammel og dårlig effekter) men bra *historie* folk har sine meninger. men men mye rart macgyver kanlage av 2 tråder og en handlekurd - en jeep foreksempen ! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 McGyver er en bra kar!Bestandig sett på det når det har gått på tv, helt siden jeg var lita Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 vel jeg ser ting går litt over alle støvleskaft her men serien har faktisk rota i korrekt fysikk og kjemi. du kan faktisk lage eksplosiver ifra ting du finner på kjøkkenet (blekemiddel og litt annet rart er morro). om fyren tar fra hverandre en pistol for å bygge noe annet så tviler jeg på at han bygger ett drapsvåpen, ja det smeller, ja det slenger ting rundt men enten vil det bare distrahere eller det vil gi lette slagskader, ikke spisse gjenstander som sitter fast i forskjellige kroppsdeler... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Det som er merkelig med MacGyver er at han kan demontere en pistol for så å lage en ny drapsgjennstand. Hvorfor ikke bare skyte "badguyen" med en gang? Ja jeg vet han hadde et uhell med en pistol når han var liten, men det finnes da grenser for angst "Brent barn skyr ilden" vet du......... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 MacGyver er mannen! Skulle leke ham en gang, så kortsluttet jeg hele huset. bra at ikke alle er som deg da.... da har Norge blitt svart. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hva synest dere om MacGyver?Jeg synest MacGyver er det beste som går på tv for tiden. det er nok fordi det er spennende og se de nye triksene hans(eller MacGyverims som de blir kalt) Hva synest dere om MacGyver??? Eneste problemet er at TV2 sender det så forbasket tidlig på dagen. Som mange andre så er jeg på jobb på den tiden. Skulle ønske de kunne sende det sent på kvelden også, istedenfor repriser av Rex osv. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hva synest dere om MacGyver?Jeg synest MacGyver er det beste som går på tv for tiden. det er nok fordi det er spennende og se de nye triksene hans(eller MacGyverims som de blir kalt) Hva synest dere om MacGyver??? Eneste problemet er at TV2 sender det så forbasket tidlig på dagen. Som mange andre så er jeg på jobb på den tiden. Skulle ønske de kunne sende det sent på kvelden også, istedenfor repriser av Rex osv. det er sant. det starter med en gang skolen er ferdig så jeg får aldri med meg starten Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 En anna ting er vel at Macgyver rett og slett er død? på ordentlig liksom? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei, det var bare rykter, så vidt jeg vet. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 MacGayver er ikke død. Han spiller nå sesong 8 på Stargate. Så jeg tviler på at han er død. Stargate er forøvrig en SiFie serie, for deg som lurte på det. En genial serie faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå