Pels Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) MacGyver er fet er han? synes ikke han er så veldig sjokk! Han har hockeypels ^^ ___ EDIT: Endret 29. april 2005 av Pels Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har veldig tro på den episoden sidne alle mine favoritt personer fra MacGyver er i den. Penny Parker(Teri hatcher), Mudoc, Jack Dalton og pete Ja, hvis du liker sånn western-style. Minner kanskje litt om Legend (husker ikke om det var "The" foran). Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 MacGyver var konge i dag da men jeg har sett den fra før av så blir ikke like artig to ganger! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 MacGyver var konge i dag da men jeg har sett den fra før av så blir ikke like artig to ganger! Var det den med de neshorn-greiene og en av Colton-brødrene? Fikk ikke MacGyver med meg i dag. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ja, det var den emd colton(Spillt av Cuba Gooding jr.) Richard Dean anderson spillte i en serie kalt 'Legend', den var ikke så dårlig, men serien ble ikke noe hit, og ble serien ble drept bare drøye 4 måneder, etter at den premierte. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Legend var dårlig, synes jeg. Gikk ikke den en stund på TV2? Sluttet den igjen, eller? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 De sendte alle episodene, så begynnte de på mækkærn' igjen! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 mcgyver er kult og se på men fy søren så usannsynlig Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Var det den med de neshorn-greiene og en av Colton-brødrene?Fikk ikke MacGyver med meg i dag. ja det var de neshorn-greiene! syntes synd på det stakkars dyret jeg! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Stakkars neshorn ja se på det stakkars dyret da! skal vere glad det bare er film! men jeg mener og trur at svartnesehorn (eller hva det nå enn var!) står for utryddelse? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) faans *dobbelpost* men.. brukte motorsag for å fjerne hornet fortere! Endret 29. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Noen som har MacGyver-sangen eller vet hva den heter? Den er jo bare konge, et must for enhver Mac-fan Selvfølgelig. Har lagt den inn på mobilen og bruker den som ringetone også. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Idag var Cuba Gooding Jr. med i MacGyver Edit: sorry for "dobbelpost" av deg Fanta Boy Endret 29. april 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Legend var dårlig, synes jeg. Enig. Så det i blant pga. RDA, men han var ikke seg selv i denne serien.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Legend var dårlig, synes jeg. Enig. Så det i blant pga. RDA, men han var ikke seg selv i denne serien.. det var greit men MacGyver er uendelig mye bere! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Stakkars neshorn ja se på det stakkars dyret da! skal vere glad det bare er film! men jeg mener og trur at svartnesehorn (eller hva det nå enn var!) står for utryddelse? Har nesehornene blitt utryddet? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) vetke men det sto på slutten av MacGyver i dag at hvis ikke noe skjer eller noen hjelper svartnesehornet så vil det dø ut i år 2000! jeg mener det sto det! det er edit: svartnesehorn jeg snakker om! Endret 29. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 vetke men det sto på slutten av MacGyver i dag at hvis ikke noe skjer eller noen hjelper svartnesehornet så vil det dø ut i år 2000! jeg mener det sto det! det er edit: svartnesehorn jeg snakker om! Ja om utryddelsen fortsatte ville dyrene vært utryddet innen år 2000. Hva ble gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå