ingveh Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det må dog sies at ikke alle episodene er like underholdende/spennende/whatever.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Samarbeider MacGyver og Murdock flere ganger?Utrolig tøff episode, likte den ja likte dagens jeg og! MacGyver er best når Murdock er med (synes jeg) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Synes MacGyver er kjempebra, så masse på det før, men nå får jeg nesten aldri sett på det, fordi jeg ikke kommer hjem fra skolen før episoden er slutt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Synes MacGyver er kjempebra, så masse på det før, men nå får jeg nesten aldri sett på det, fordi jeg ikke kommer hjem fra skolen før episoden er slutt. skjipe greier! heldigvis så rekker jeg det! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Problemet mitt er at jeg kommer en time før.. Må vente en _hel_ time.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg synest at dagens episode er bra, men jeg synest S6E18(122) - "Faith, Hope and Charity" er bedre. Men episodene med Murdoc er veldig bra. Jeg klarer ikke å huske den, har lest i noen forskjellige episodeguider, men fortsatt husker jeg den ikke. Noen hendelser (e.l.) som kan friske opp hukommelsen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg synest at dagens episode er bra, men jeg synest S6E18(122) - "Faith, Hope and Charity" er bedre. Men episodene med Murdoc er veldig bra. Jeg klarer ikke å huske den, har lest i noen forskjellige episodeguider, men fortsatt husker jeg den ikke. Noen hendelser (e.l.) som kan friske opp hukommelsen? MacGyver gikk i en bjørnefelle og fikk hjelp av to eldre damer. En eldre mann ble drept, og gangstere/mafia/skurker kom for å hente penger han hadde tatt. Lenke til kommentar
morra Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tror han er med i 4-7 episoder, jeg vet ikke! 8 episoder! Kilde: Imdb.com (under regular guests) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hvem var det som spilte MacGyver? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hvem var det som spilte MacGyver? og lever han nå? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) hvem var det som spilte MacGyver? og lever han nå? det var "Richard Dean Anderson" tror han lever enda men er ikke sikker foresten så er ikke dobbel post noe vi liker her Endret 27. april 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) hvem var det som spilte MacGyver? og lever han nå? Richard lever enda han ja. Du kan lese mye mer på hjemmesiden hans her: http://rdanderson.com/ Endret 27. april 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dagens episode var veldig bra. Bra at jeg fikk den med meg. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 MacGyver gikk i en bjørnefelle og fikk hjelp av to eldre damer. En eldre mann ble drept, og gangstere/mafia/skurker kom for å hente penger han hadde tatt. Å ja, den var veldig kul! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Lever RDA? LEVER RDA???!!!! Seff! Han har spillt i Stargate i 8 år! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 MacGyver gikk i en bjørnefelle og fikk hjelp av to eldre damer. En eldre mann ble drept, og gangstere/mafia/skurker kom for å hente penger han hadde tatt. Å ja, den var veldig kul! Dagens er jo MYE bedre, selv om den suppekanonen han lager på slutten av den episoden du snakker om er fet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Lever RDA? LEVER RDA???!!!! Seff! Han har spillt i Stargate i 8 år! *Fanta Boy får nesten nervesammenbrudd når noen spør om helten hans er død* Hehe. M.F., du burde kanskje gjemme deg. Er ikke så sikker på om Fanta Boy likte spørsmålet ditt Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dagens er jo MYE bedre, selv om den suppekanonen han lager på slutten av den episoden du snakker om er fet. Hmmm, tja. Husker ikke alt fra den episoden med Faith og Hope. Har bare noen tilbakeblikk på enkelte hendelser. Men av det jeg husker, tror jeg dagens var bedre. En annen episode jeg kommer på i farta som jeg liker ganske godt, er den episoden med Penny og "spøkelseshuset". Trenger vel ikke opplyse om det dette er min mening? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) ***Litt James Bond-spoiler:*** Er det noen som har sett "Tomorrow never dies"? Han doktoren som dreper kona til Elliot Parker er samme person som er ute etter å ta livet av Teri Hatcher (Penny) i en episode av MacGyver. Han var mindre heldig med utfallet i den episoden. Edit: Kona til Elliot Parker er selvfølgelig Teri Hatcher det også. Endret 27. april 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Husker dere episoden sist fredag? Det eide bare når macgyver lagde et helikopter! *Nynner macgyver sangen * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå