Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synest at dagens episode er bra, men jeg synest S6E18(122) - "Faith, Hope and Charity" er bedre. Men episodene med Murdoc er veldig bra.

Jeg klarer ikke å huske den, har lest i noen forskjellige episodeguider, men fortsatt husker jeg den ikke. Noen hendelser (e.l.) som kan friske opp hukommelsen?

Lenke til kommentar
Jeg synest at dagens episode er bra, men jeg synest S6E18(122) - "Faith, Hope and Charity" er bedre. Men episodene med Murdoc er veldig bra.

Jeg klarer ikke å huske den, har lest i noen forskjellige episodeguider, men fortsatt husker jeg den ikke. Noen hendelser (e.l.) som kan friske opp hukommelsen?

MacGyver gikk i en bjørnefelle og fikk hjelp av to eldre damer. En eldre mann ble drept, og gangstere/mafia/skurker kom for å hente penger han hadde tatt.

Lenke til kommentar
MacGyver gikk i en bjørnefelle og fikk hjelp av to eldre damer. En eldre mann ble drept, og gangstere/mafia/skurker kom for å hente penger han hadde tatt.

Å ja, den var veldig kul! :D

Dagens er jo MYE bedre, selv om den suppekanonen han lager på slutten av den episoden du snakker om er fet. :p

Lenke til kommentar
Dagens er jo MYE bedre, selv om den suppekanonen han lager på slutten av den episoden du snakker om er fet. :p

Hmmm, tja. Husker ikke alt fra den episoden med Faith og Hope. Har bare noen tilbakeblikk på enkelte hendelser. Men av det jeg husker, tror jeg dagens var bedre.

En annen episode jeg kommer på i farta som jeg liker ganske godt, er den episoden med Penny og "spøkelseshuset".

Trenger vel ikke opplyse om det dette er min mening?

Lenke til kommentar

***Litt James Bond-spoiler:***

Er det noen som har sett "Tomorrow never dies"? Han doktoren som dreper kona til Elliot Parker er samme person som er ute etter å ta livet av Teri Hatcher (Penny) i en episode av MacGyver. Han var mindre heldig med utfallet i den episoden.

Edit:

Kona til Elliot Parker er selvfølgelig Teri Hatcher det også.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...