efikkan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg skal kjøpe alle DVDene av MacGyver så snart de kommer ut! (Jeg gleder meg!) Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Savner "macgyver" håret mitt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 MacGyver er bra til å være en gammel serie. Enkelte episoder er litt vel tvilsomme og teite, men jevnt over er det gøy å se på. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tar opp denne tråden på nytt! Dagens episode var gull! Macgyver hjalp Murdoc, og Murdoc hjalp macgyver, men murdoc beholdt personeligheten sin! Dette er en av mine favoritt episoder nå! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tar opp denne tråden på nytt!Dagens episode var gull! Macgyver hjalp Murdoc, og Murdoc hjalp macgyver, men murdoc beholdt personeligheten sin! Dette er en av mine favoritt episoder nå! Enig fra topp til tå. Gull-episode av de sjeldne. Slutten var spesielt bra når Murdock hadde lagt fra seg en tape på Mackerns Pickup. "Look over your right shoulder, Mohahahahahaha"..... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ÆSJ! Var det den som var i dag? Jeg elsker den episoden, men ville heller være ute i sola etter tentamen enn å se på Mækkær'n! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Tar opp denne tråden på nytt!Dagens episode var gull! Macgyver hjalp Murdoc, og Murdoc hjalp macgyver, men murdoc beholdt personeligheten sin! Dette er en av mine favoritt episoder nå! Enig fra topp til tå. Gull-episode av de sjeldne. Slutten var spesielt bra når Murdock hadde lagt fra seg en tape på Mackerns Pickup. "Look over your right shoulder, Mohahahahahaha"..... Jepp, dagens episode var knall! Artig spinn det med MacGyver og Murdoc. Pensum for alle MacGyver fans Edit: Leif blaah Endret 27. april 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ÆSJ! Var det den som var i dag? Jeg elsker den episoden, men ville heller være ute i sola etter tentamen enn å se på Mækkær'n! Tentamen idag ja, kom heim i god tid før MacGyver, så det var rom for litt sol før den begynte Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 einaste kule med macGyver er når han er med murduc ;det er kult:D Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dagens episode (Murdoc reddet søstra si) er nok en av de beste (synes jeg). Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 einaste kule med macGyver er når han er med murduc ;det er kult:D Mange bra episoder uten murdoc og, men murdoc-episodene er gull. Spesielt dagens Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dagens episode (Murdoc reddet søstra si) er nok en av de beste (synes jeg). Word.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dagens episode var fantastisk! Måtte bare si det igjen! Murodc kommer tilbake, en gang til! Skulle ønske de kunne realease en dvd "MacGyver:Murdoc" med alle murdoc episodene! Tror han er med i 4-7 episoder, jeg vet ikke! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tror han er med i 4-7 episoder, jeg vet ikke! Er nå sikker på at jeg har sett ham i minst 5 forskjellige episoder. Og jeg har på langt nær ikke sett halvparten av alle MacGyver-episodene, så det skulle ikke forundre meg om han er med i en drøss til?! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Samarbeider MacGyver og Murdock flere ganger? Utrolig tøff episode, likte den Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Så vidt jeg kunne se på IMDb: "MacGyver" playing "Murdoc" in episode: "Obsessed" (episode # 7.3) 30 September 1991 "MacGyver" playing "Murdoc" (uncredited) in episode: "Hind-Sight" (episode # 6.21) 6 May 1991 "MacGyver" playing "Murdoc" in episode: "Strictly Business" (episode # 6.19) 8 April 1991 "MacGyver" playing "Murdoc" in episode: "Serenity" (episode # 5.12) 8 January 1990 "MacGyver" playing "Murdoc" in episode: "Halloween Knights" (episode # 5.6) 30 October 1989 "MacGyver" playing "Murdoc/Jacques LaRue" in episode: "Cleo Rocks" (episode # 4.9) 6 February 1989 "MacGyver" playing "Murdoc" in episode: "The Widowmaker" (episode # 3.8) 16 November 1987 "MacGyver" playing "Murdoc" in episode: "Partners" (episode # 2.18) 2 March 1987 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg synest at dagens episode er bra, men jeg synest S6E18(122) - "Faith, Hope and Charity" er bedre. Men episodene med Murdoc er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå