Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synest dere om MacGyver?

Jeg synest MacGyver er det beste som går på tv for tiden.

det er nok fordi det er spennende og se de nye triksene hans(eller MacGyverims som de blir kalt)

Hva synest dere om MacGyver???

Jeg likte ikke Mc Gyver før, jeg ble omvendt... Jo, han har virkelig noe å stille opp med. Nå er det FEST i huset når Mc Gyver går. Som regel er det tilfeldigheter at jeg kommer over en episode. Veldig bra tidsfordiv... :thumbup:

Lenke til kommentar
Men hvem er han Murdock alle snakker om? Så tilfeldigvis på en episode her om dagen da han var med (første gang jeg ser han), hvor kommer han fra? Hvorfor er han så skummel? Hvor ofte dukker han opp?

Vel, vet ikke så mye mer enn deg om Murdock, men det jeg vet er at han på en eller annen måte er blitt Mackern's største fiende. Uansett hvor mange ganger han blir utsatt for ting som det ikke skal være mulig å overleve, så dukker han opp ved senere anledninger. Rett og slett rene marerittet. :nei:

Lenke til kommentar

Svært mye i MacGyver jeg egentlig irriterer meg over. Når en f.eks. står med en pistol rettet mot MacGyver, snakker han jo i flere timer før han skyter - noe som følgelig gir MacGyver en god sjanse til å "knerte" fienden.

Men, men ... Slik er det jo i en haug av serier og filmer hvor helten skal overleve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...