efikkan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg gleder meg til filmen basert på MacGyver, men det er uheldigvis en annen skuespiller som skal spille han. Det er New Line Cinema skal gi den ut..... Det er allerede laget to filmer: "The lost treasure of atlantis" og "trail to doomsday" i 1993. Jeg leste på en norsk side at det skulle lages enda flere filmer nå, men muligens med en annen person som MacGyver enn Richard. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hadde vært tøffere med våpen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hadde vært tøffere med våpen Hehe. Da hadde kanskje litt av poenget vært borte? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg leste på en norsk side at det skulle lages enda flere filmer nå, men muligens med en annen person som MacGyver enn Richard. Tja, det blir nok litt dumt med en annen person, da. Men Anderson er vel litt gammel nå? Gidder ikke sjekke på IMDb. hadde vært tøffere med våpen Vel, det hadde kanskje vært litt tøffere, men er vel nok av serier og filmer med våpen, eller? Hvis han hadde brukt våpen, tror jeg ikke jeg hadde vært noe fan. Lenke til kommentar
morra Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg leste på en norsk side at det skulle lages enda flere filmer nå, men muligens med en annen person som MacGyver enn Richard. Tja, det blir nok litt dumt med en annen person, da. Men Anderson er vel litt gammel nå? Gidder ikke sjekke på IMDb. Han er kanskje gammel (55 år er mye???), men etter alle de årene MacGyver har vært på tv har "folket" blitt vant til R.D. Anderson som MacGyver. Når jeg ser R.D. Anderson, så tenker jeg med en gang på MacGyver. Det hadde blitt litt nedtur om en eller annen ukjent skuespiller hadde kalt seg selv for MacGyver. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg leste på en norsk side at det skulle lages enda flere filmer nå, men muligens med en annen person som MacGyver enn Richard. Tja, det blir nok litt dumt med en annen person, da. Men Anderson er vel litt gammel nå? Gidder ikke sjekke på IMDb. Han er kanskje gammel (55 år er mye???), men etter alle de årene MacGyver har vært på tv har "folket" blitt vant til R.D. Anderson som MacGyver. Når jeg ser R.D. Anderson, så tenker jeg med en gang på MacGyver. Det hadde blitt litt nedtur om en eller annen ukjent skuespiller hadde kalt seg selv for MacGyver. Det hadde ikke blitt helt det samme... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ingen tvil om at MacGyver er bra nei.. men han når ikke opp på min topp 3: Simpsons Scrubs Futurama Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 MacGyver er bra- På sin måte Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det som er merkelig med MacGyver er at han kan demontere en pistol for så å lage en ny drapsgjennstand. Hvorfor ikke bare skyte "badguyen" med en gang? Ja jeg vet han hadde et uhell med en pistol når han var liten, men det finnes da grenser for angst Åssen ulykke var det?? (har alltid lurt på hvorfor han ikke bruker gunnere ) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Også endte det godt i dag også ... ...Og Murdoc unnslapp . Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har den episoden med den gangen bilen Murdoc var i som datt ned et stup. ( I nærheten av et fengsel tror jeg ). Eller den episoden der de er i en gruve, eller den desidert beste episoden ,mimreepisoden av første gang Pete og Macguyver møtte hverandre? Har noen av disse blitt sendt nylig? (har ikke sett på macguyver på en lang stund, takket være dette forumet ). Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg elsker Jack dalton og Penny Parker episodene! De er så morsome og tøffe! Jungel episodene eier også! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg elsker Jack dalton og Penny Parker episodene! De er så morsome og tøffe! Jungel episodene eier også! Jack Dalton har ødelagt mange episoder for meg Liker bare ikke «humoren» i disse episodene... Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 MacGyver er flott gett. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det som er merkelig med MacGyver er at han kan demontere en pistol for så å lage en ny drapsgjennstand. Hvorfor ikke bare skyte "badguyen" med en gang? Ja jeg vet han hadde et uhell med en pistol når han var liten, men det finnes da grenser for angst Åssen ulykke var det?? (har alltid lurt på hvorfor han ikke bruker gunnere ) Macgyver og vennene lekte med pistol, og så skulle en venn av Macgyver skyte en fugl eller noe sånt! (tror jeg)... Så dytta Macgyver til vennen og pistolen datt ut av hånda og da pistolen datt på bakken utløste den et skudd som traff en annen venn og han døde!! Correct me if I'm wrong!! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Helt riktig det Var en episode med flere tilbakeblikk på hendelsen... Ikke rart han har våpenfobi Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er ingen som er så kul og tøff som MacGyverMen sveisen kan jo diskuteres... han e jo dig på håre!! AAAAAAAAAHahahhahahahahhah. nå griner jeg av latter Digg på håret!? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er ingen som er så kul og tøff som MacGyverMen sveisen kan jo diskuteres... han e jo dig på håre!! AAAAAAAAAHahahhahahahahhah. nå griner jeg av latter Digg på håret!? Å jada Mac Gyver er ikke seg selv uten håret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå