random_wannabe Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Vel, jeg har ikke noe imot å sette meg ned i sofaen og så plutselig kommer det. Men det er ikke sånn jeg hopper ned i sofaen skrur på tv'en når det byner. I en normal måned ser jeg max 3 episoder kanskje... Men alt i alt, MacGyver er bra nok Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har du sett "Pulp Fiction"? Der forklarer de godt hva en "pilot" er. Ellers kan det hende at wikipedia har noe på det. Poenget er at den episoden er en pilot som aldri ble vist på TV, og derfor ikke har noe å gjøre i serien. Følgelig "ødelegger" den ikke tilbakeblikket på noen måte. Å ja, unnskyld meg. Tenkte litt tilbake på den episoden om det hadde noe med helikopter, elns. å gjøre. :/ Så poenget med den episoden var bare en form for introduksjon for serien? Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sesong 1 kom i januar i USA, og de øvrige sesongene skal komme hver fjerde måned fremover. Den første sesongen skal komme til Norge i mai tror jeg. Kommer DVD-ene med fire mnd. mellomrom i Norge også? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor mange sesonger er det, da? Gadd ikke lese i gjennom 12 sider for å sjekke om det allerede er sagt. Har bare smålest litt her og der. Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor mange sesonger er det, da? Gadd ikke lese i gjennom 12 sider for å sjekke om det allerede er sagt. Har bare smålest litt her og der. 7 sesonger Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sesong 1 kom i januar i USA, og de øvrige sesongene skal komme hver fjerde måned fremover. Den første sesongen skal komme til Norge i mai tror jeg. Kommer DVD-ene med fire mnd. mellomrom i Norge også? Det lurer jeg også på. Episodeguide for MacGyver: http://epguides.com/macgyver/guide.shtml Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Så poenget med den episoden var bare en form for introduksjon for serien? Ja, men så gjorde de noen endringer i scriptet, (som å gi Dana Elcar en annen rolle,) og episoden ble aldri brukt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Så poenget med den episoden var bare en form for introduksjon for serien? Ja, men så gjorde de noen endringer i scriptet, (som å gi Dana Elcar en annen rolle,) og episoden ble aldri brukt. Jeg mener at førsteepisoden har vært sendt på tv i Norge...noen jeg kjenner såg den dagen før episode nummer to gikk på TV2(i høst). Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ja, men så gjorde de noen endringer i scriptet, (som å gi Dana Elcar en annen rolle,) og episoden ble aldri brukt. Hmm, ok. Angående episode-guider, digger jeg denne, masse bilder og grei informasjon. Står for øvrig bare "Pilot" på den første episoden der, og personen han redder i begynnelsen er visstnok en pilot. Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Så poenget med den episoden var bare en form for introduksjon for serien? Ja, men så gjorde de noen endringer i scriptet, (som å gi Dana Elcar en annen rolle,) og episoden ble aldri brukt. Jeg mener at førsteepisoden har vært sendt på tv i Norge...noen jeg kjenner såg den dagen før episode nummer to gikk på TV2(i høst). Jeg har sett denne episoden tre ganger i Norge (på TV2). Mulig det bare gjaldt USA det emd at episoden aldri ble brukt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ja, men så gjorde de noen endringer i scriptet, (som å gi Dana Elcar en annen rolle,) og episoden ble aldri brukt. Hmm, ok. Angående episode-guider, digger jeg denne, masse bilder og grei informasjon. Står for øvrig bare "Pilot" på den første episoden der, og personen han redder i begynnelsen er visstnok en pilot. Den episodeguiden er god ja(kunne ikke finne den i farten). For meg virker det som førsteepisoden ikke har noe navn, men har fått navnet "pilot" i ettertid. (??) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hehe, brukte den episode-guiden noen måneder tilbake. Skulle nok ha tatt meg en titt innom før jeg postet så mye her, kunne nok fått svar på en del der. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg så på MacGyver for mange år siden. Men nå switcher jeg fort over på noe annet hvis det dukker opp på skjermen.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Etter at jeg begynte å henge på HW.no har jeg ikke sett på maccer'n. Takk. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 MacGyver var yndlingsprogrammet mitt når jeg var en liten jypling. Hver eneste lørdag satt jeg boltret foran TV'en med familien og god mat for å se på. MacGyver var på en måte så god og så snill, så han var min helt. Husker godt at når jeg var ute i skogen eller med venner så prøvde jeg å være mest mulig som han. Prøvde å lage feller, finne spor osv. Den røde lommekniven var min trofaste venn. Det er mange år siden jeg har sett MacGyver nå. Savner det egentlig. Godt mulig jeg begynner å titte på det igjen en dag Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det er utrolig hvor mange stilige ting MacGyver har laget gjennom serien. Han laget flere sveiseapparat av noen få deler, og mange flere stilige ting. Lenke til kommentar
CentaLita Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg gleder meg til filmen basert på MacGyver, men det er uheldigvis en annen skuespiller som skal spille han. Det er New Line Cinema skal gi den ut..... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ble ikke den avlyst? Filmen altså Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 MacGyver er kongen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå