Backbone Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det er ikke mye fra den tiden du kan se på uten å gremme deg. Mac'rn er tidløs BOB ligger på en god førsteplass for meg, selv om det er en miniserie. Ellers er Simpsons, TNG, Milennium andre serier som er høyt på min liste. Hva er BOB? Endret 9. mars 2005 av Backbone Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mannen er jo ennå aktiv http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269683 dog i litt andre saker Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, ingen tvil om at han ennå er aktiv. For han spiller vel fortsatt i Stargate SG-1, gjør han ikke? Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Digger macgyver--- SELV om de første episodene var di beste... mer bruk av lommekniven Tenkte jeg skulle kjøpe dvd-samlinigen jeg ::MEKKE SJAPPA:: Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe dvd-samlinigen jeg Hvor er den til salgs? Lenke til kommentar
morra Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe dvd-samlinigen jeg Hvor er den til salgs? Kun den første sesongen er ute for salg og den selges i diverse butikker. Søk på Kelkoo etter MacGyver Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ahh...MacGyver, den serien har jeg sett på siden jeg var fem år gammal! Utrolig Morsom serie, Macgyver er en utrolig fet helt! Fant noe på hjemme siden til Richard Dean Anderson, litt om MacGyver "I hate to say that this is my Second Life, but in a way, it is. MacGyver is my show, I'm the star, I love what we're doing with it and, I've got to tell you, I've got some great people behind the camera. Our head writer, Jerry Ludwig, our staff, everybody!" Richard pauses a moment and digs into his salad. "I have a spontaneous personality, not only physically but verbally. So I'm in seventh heaven with this show because I was never allowed to use it before. I'm doing a great deal of my stunts and I'm working with the writers to help them find a way to integrate my personality into the character. Believe me that's easier said than done, but this team is so sharp that we've almost got it cracked. According to the actor, the show's writers borrow heavily from the real Richard Dean Anderson in creating their hero. "They have allowed me to bring as much of my personality into it as I can," he says. "We're trying all kinds of parallels now. Not just having MacGyver be from Minnesota. Skal kjøpe MacGyver DVD'ene da! Er Die-Hard Mac fan Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Skjønner ikke hvorfor de ikke sender A-team lenger asso... La oss alle sende mail til TV3 og spørre? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg så en episode for ikke så lenge siden! Den heter "Unaired pilot"!! Er det den første? Den begynner med at Macgyver klatrer opp et fjell i en eller annen ørken i mexico eller noe sånt og redder en mann fra et bur, og så skjer det en eksplosjon i en strengt bevoktet laboratorium der han møter han "Andy Colson" (samme fyr som spiller "Pete Thornton") Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er ikke mye fra den tiden du kan se på uten å gremme deg. Mac'rn er tidløs BOB ligger på en god førsteplass for meg, selv om det er en miniserie. Ellers er Simpsons, TNG, Milennium andre serier som er høyt på min liste. Hva er BOB? Band Of Brothers Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har funnet ut av at det er 137 episoder av Macgyver!! Sikkert mange av dere som vet det... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Maggyver er verdens beste billigserie, men utrolig gammelt.. Når er det egentlig lagd? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Den begynner med at Macgyver klatrer opp et fjell i en eller annen ørken i mexico eller noe sånt og redder en mann fra et bur, og så skjer det en eksplosjon i en strengt bevoktet laboratorium der han møter han "Andy Colson" (samme fyr som spiller "Pete Thornton") Hmmm, muligens. Et tilbakeblikk (tror jeg) stusset jeg litt over. Det handlet en del om Murdoc og taxien til Jack Dalton. MacGyver eskorterte Murdoc til en eller annen plass, og så at Pete Thornton gikk etter "henne" inn en plass med en pistol. Da må jo MacGyver og Pete truffet hverandre allerede i den episoden midnight_walker, eller eventuelt før det tilbakeblikket jeg nevner. Hmmm? EDIT: Har funnet ut av at det er 137 episoder av Macgyver!! Sikkert mange av dere som vet det... Æsj, han er ikke "leet", han er bare "let". EDIT2: Når er det egentlig lagd? "MacGyver" (1985) [TV-Series 1985-1992] http://www.imdb.com/title/tt0088559/ Endret 19. mars 2005 av DevN Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ang. det tilbakeblikket, så er jo episoden som midnight_walker nevner en usendt pilot, så den ødelegger jo ikke tidslinjen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Den begynner med at Macgyver klatrer opp et fjell i en eller annen ørken i mexico eller noe sånt og redder en mann fra et bur, og så skjer det en eksplosjon i en strengt bevoktet laboratorium der han møter han "Andy Colson" (samme fyr som spiller "Pete Thornton") Hmmm, muligens. Et tilbakeblikk (tror jeg) stusset jeg litt over. Det handlet en del om Murdoc og taxien til Jack Dalton. MacGyver eskorterte Murdoc til en eller annen plass, og så at Pete Thornton gikk etter "henne" inn en plass med en pistol. Da må jo MacGyver og Pete truffet hverandre allerede i den episoden midnight_walker, eller eventuelt før det tilbakeblikket jeg nevner. Den episoden jeg så hadde verken Pete Thorton eller Murdoc i den!! Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg så en episode for ikke så lenge siden! Den heter "Unaired pilot"!! Er det den første? Den begynner med at Macgyver klatrer opp et fjell i en eller annen ørken i mexico eller noe sånt og redder en mann fra et bur, og så skjer det en eksplosjon i en strengt bevoktet laboratorium der han møter han "Andy Colson" (samme fyr som spiller "Pete Thornton") Det er den første, ja. Jeg visste ikke at den het "Unaired pilot" Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Et tilbakeblikk (tror jeg) stusset jeg litt over. Det handlet en del om Murdoc og taxien til Jack Dalton. MacGyver eskorterte Murdoc til en eller annen plass, og så at Pete Thornton gikk etter "henne" inn en plass med en pistol. Da må jo MacGyver og Pete truffet hverandre allerede i den episoden midnight_walker, eller eventuelt før det tilbakeblikket jeg nevner. Denne episoden heter partners og er nr. 40 i sesong 3. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ok, har muligens misforstått litt rundt dette. G2Petter: Hmm? Er fortsatt ikke helt med. Kanskje jeg er ekstra treg i dag. :/ midnight_walker: Vel, Dana Elcar spiller vel den Andy-personen, da. Men da har vel ikke denne episoden noen mening i MacGyver-serien? Altså, han spiller en helt annen person i en episode, og i resten er han Pete Thornton? Jeg vet at Murdoc ikke var med i den. Så vidt jeg husker fra episoden du nevner, så satt to gamle menn og spilte sjakk, så gikk en bombe av, og MacGyver dro inn for å redde folka og masse rart. Han fikk vel ei kjerring på slep også? morra: Fint å vite. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har du sett "Pulp Fiction"? Der forklarer de godt hva en "pilot" er. Ellers kan det hende at wikipedia har noe på det. Poenget er at den episoden er en pilot som aldri ble vist på TV, og derfor ikke har noe å gjøre i serien. Følgelig "ødelegger" den ikke tilbakeblikket på noen måte. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg synest at MacGyver er kjempekjekt. Jeg skal kjøpe dvdene når de kommer til Norge. Sesong 1 kom i januar i USA, og de øvrige sesongene skal komme hver fjerde måned fremover. Den første sesongen skal komme til Norge i mai tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå