Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja va mener du Sitronade?

Vel det jeg mener er at jeg ikke viste folk var seriøse da de sa at en 20år gammel seire er skikkelig bra... Kanskje da det kom ut, men jeg peronlig synest ikke dårlig bildekvalitet, 80-talls frysirer og en mann som kan lage atombome av kjøkkenredskaper er bra... Håper ikke noen dere tar dette personlig for det skjer veldig ofte..Dette er MIN mening...Om man liker en TV-serie er sujektivt...

Lenke til kommentar
MacGyver er gromt. Men han får jo alltid servert dei tinga han treng på sølvfat, det blir litt    :thumbdown:

Men det er jo det som er fet! At han lissom kan lage ei bombe av et kjøleskap og en frossen-pizza er jo dritfet!

siden MacGyver aldri selv brukte pistoler og skytevåpen

Men han lagde svære bomber og knalla folk i hodet med tunge gjenstander, det var greit :wee:

Lenke til kommentar

MacGyver er artig. Sikkelig hyggelig og nostalgisk å se på det nu for tiden.

Men det er en episode der Macgyver bruker en revolver, men det er dog til å skru igjen en åpning på en atomreaktor om jeg ikke husker feil.

En episode jeg husker og som altid går på tv, er den når han må hente en politisk fange i Russland på et galehus. Scenen med sjakkbrettet er uforglemmelig.

Samme med den episoden der han og noen gamlinger kjører rundt i ørkenen i en cabroilet. Scenen med eksosrøret som rakettkaster is a classic.

Lenke til kommentar
MacGyver er artig. Sikkelig hyggelig og nostalgisk å se på det nu for tiden.

Men det er en episode der Macgyver bruker en revolver, men det er dog til å skru igjen en åpning på en atomreaktor om jeg ikke husker feil.

En episode jeg husker og som altid går på tv, er den når han må hente en politisk fange i Russland på et galehus. Scenen med sjakkbrettet er uforglemmelig.

Samme med den episoden der han og noen gamlinger kjører rundt i ørkenen i en cabroilet. Scenen med eksosrøret som rakettkaster is a classic.

husker de episodene ja :p:)

favorittepisodene min er vel murdoc episodene

Lenke til kommentar

MacGyver er jo kjempetøff! Jeg så på det da jeg gikk i barneskolen. Syns det var så tøft å se hva han skulle finne på for å komme seg ut av forskjellige situasjoner hehe. Det som er kult med han er at han er en helt vanlig person liksom. Ikke som James Bond som går rundt og tror han er noe liksom.

Lenke til kommentar
Hehe, gamle serier og filmer er ofte bedre en dagens skrap!
Støttes.

En annen serie som minner mye er Danger Man, hvor hovedpersonen bruker like lite våpen som MacGyver. Klassis serie, prima musikk.

Denne igjen ledet videre (mener enkelte) til det som sannsynligvis er den mest klassiske TVserien noensinne: The Prisoner, som også hadde mer finesse enn våpengny. I tillegg har den endel episoder der en bare tenker med seg selv Huh?? etter at rulleteksten er ferdig, det har jeg ikke opplevd mye av ellers.

Så joda, de beste seriene er gamle, og flere minner litt om MacGyver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...