cm630et Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg har nettopp satt inn et Audigy 2 Bulk. Lyden ut er veldig lav. Har satt alle volumkontroller til maks. Noen som har en ide hva jeg kan gjøre? System AMD XP1900+ Epox 8KRAi VIA KT600 Creative SB Audigy 2 Bulk 512MB RAM nVidia GeForce2 GTS Endret 21. april 2004 av cm630et Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sjekk at du har putta pluggen(e) i de rette hulla Evt kjør Audio HQ å still inn der.. du kan også unchecke "Use digital Output" elns Husker jeg hadde litt likt problem.. men etter at jeg flytta frem og tilbake fra LAN hadde jeg det ikke lengre (tror jeg hadde plugga litt feil på baksiden) Husk at det er MANGE plasser man kan stille lyd volumet. Kontroll Panel.. Creative Kontroll panel... og avspilleren (PowerDVD, samt noen andre DVD prog stiller på det samme som kontroll panel) Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har nettopp satt inn et Audigy 2 Bulk. Lyden ut er veldig lav. Har satt alle volumkontroller til maks. Noen som har en ide hva jeg kan gjøre? Kan du gi oss litt mer info? Som f.eks. hvilken utgang du har koblet lydkortet ditt til, hva slags lydkilder det dreier seg om, hva slags forsterker du har koblet kortet opp mot (hvis noen), hva slags innstillinger du bruker i Audio HQ, osv. Har du et konkret eksempel? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Du bruker tilfeldigvis ikke hodetelefoner rett i lydkortet? Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Sendte det inn til Norek og de testet det for meg men fant ingen feil. Når jeg satte det inn igjen så virket det som det skulle. Hadde samme problemet med AGP skjermkortet mitt. Funket ikke til å begynne med men når jeg fikk tatt det ut og satt det inn igjen noen ganger så fikk det fint. Dumme Epox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå