TheIlluminated Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har ATI Radeon DDR og jeg har lastet ned de nyeste driverne for å få det til å virke helt perfect med XP, men etter installering er det blitt om til ATI 7200 som er helt feil, resultat er at det hakker i cs og er generelt sett ræva. Hva i helvete er dette for noe. La inn Win2K drivereren fra cd'en isteden, da virket det fint på spill, men er på en måte "ustabil" i windows, og det lagger i 3Dbenchmark, helt sykt hvor dårlig dette er. Må bytte om til Win2K isteden hvis dette fortsetter, hvis ingen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Si helt korrekt hvilet skjermkort du har! Det holder ikke med "ATI Radeon DDR", det er mange slike kort ute med DDR! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 ATI Radeon DDR 64 På ati.com, driverseksjon er det jo en driver for akkurat det kortet...når jeg laster den ned går alt til helvete. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 prøvd driverne fra: http://www.rage3d.com./ 6052 driverne er ganske bra, samme er 6042. De "gamle" Radeon kortene blir med nyere drivere gjenkjent som Radeon 7200, da dette er i prinsippet samme brikke. Og det har ikke noe å si om det er SD-RAM eller DDR-RAM, de blir gjenkjent som det samme. Sef er DDR'en fremdeles kjappest. Driverne(pakke) for alle ATI Radeon kort er ellers de samme, uansett hvor mye ram etc du måtte ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå