Bandidos-Pelle Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har begynt å interessere meg for å lage hjemmesider, blant annet, men får bare ikke til å lage et slags brukersystem med login og passord, slik at man kan registrere seg, og få tilgang til det de uregistrerte ikke får tilgang til. Hva må jeg gjøre? Jeg er ikke spesielt "in to" PHP enda, men vil lære. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det du må gjøre er å lese noen tutorials, eller kjøpe deg en liten phpbok, kan linke deg til denne tutorialen Ja, hekta på phpfreaks, de har gode howto's Lenke til kommentar
???????? Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ja, hekta på phpfreaks, de har gode howto's Bra side det da! Bare de nye under sidene blir litt større så blir det virkelig bra! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ja, alle de kunnskapene jeg har innen php nå kommer av uttesting, litt småkikking i andre script, samt en liten bok jeg har lånt av en venn. Men det var en login tutorial på phpfreaks siden som satte meg skikkelig i gang her Hadde det ikke vært for den hadde jeg ikke visst de 5% av alle mulighetene php har å by på. Credits skal jaggu dette forumet ha og Lenke til kommentar
trygvebw Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Du bør også ta en titt på http://www.project09.com, det var der jeg lærte PHP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå