krutselno Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Som topic beskriver, så lurer jeg på om det er noen som har fått hastighetsendringen. Jeg bestillte 1.april og har fortsatt ikke fått raskere linje Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Som topic beskriver, så lurer jeg på om det er noen som har fått hastighetsendringen. Jeg bestillte 1.april og har fortsatt ikke fått raskere linje Kan nok fort ta litt tid, det er titusenvis som skal endre hastighet i disse dager, Online driver jo og oppgraderer en haug med kunder og det tar minst 14 dager i bestfall. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Vel... Du kan regne med 2 mnd før endringen trer i kraft... Og da trur jeg ikke jeg tar hardt i engang. Bluecom brukte over 2 mnd på å endre en hastighet. Da gikk jeg lei og sa at de bare kunne drite i det. Så jeg tusler å går fortsatt på den laveste hastigheten Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 To måneder??? Det er for dårlig ! Men jeg kommer nok ikke til å be dem om å drite i det. Jeg VIL ha den linjen ! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 detter sier de... "oisan, den har lagt lenge... Skal purre på den så får den haste prioritet, tar da ca en uke" og så hører du ikke mere... Jeg har mailer i lange baner på purringer og telefonsamtaler jeg har tatt med dem... TTT, lev med det... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva slags endringer er dette da? noe som vil påvirke mitt 1024/256 abbo? Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Endringene det er snakk om er hastighetsendringer som kunder (deriblant) jeg har bestillt. Da blucom satt ned prisene sine 1.april var det mange som ville oppgradere linjene sine...og vi venter fortsatt i spenning på at det skal skje Lenke til kommentar
decker Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hallais! De som skal over til Telenor må nok vente litt ja, det er vist 180.000 kunder som venter på å bli overført/skal overføres, dette må gjøres manuellt, så da er det vel ikke rart det tar litt tid.. har forøvrig fått min 2048 linje, er storfornøyd.. så ting skjer,.. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Godt å høre at det skjer noe med noen da....da går det jo an å leve i håpet for resten av oss da... Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg bestilte hastighetsøkning også 1. april. Etter endel purringer de siste dagene, fikk jeg svar idag at jeg skulle bli kontaktet om ca en uke med dato. Forrige gang jeg bestilte hastighetsøkning tok det ganske nøyaktig to uker før linja var på plass..... Rgds Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Kamerat av meg fikk endringen sin for noen dager siden.. Bor i ålesund Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Etter endel purringer de siste dagene, fikk jeg svar idag at jeg skulle bli kontaktet om ca en uke med dato. Skulle bli kontaktet om en uke med dato...herregud ! Dette er helt håpløst ! Er vel ikke bare bluecom sin feil, men likevel å vente så lenge er utrolig kjedelig ! Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 I dag fikk jeg først mail fra support om at en hastighetsendringe normalt tar 14 dager....veldig informativ mail, jeg skrev at jeg bestillte den 1.april og lurte på når jeg skulle få den nye linjen...hvorfor i all verden skriver de at det normalt tar 14 dager når det har tatt tre uker.... tåpelig ! Sendte også mail til [email protected] og fra dem fikk jeg beskjed om at endringen skulle skje den 29 april. På tide, nesten en måned etter at jeg bestillte ! Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Fikk mail idag jeg også, linje oppgraderes 29. april! Endelig :o) Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 I dag er linjen min oppgradert Men etter å ha sjekket itavisen og din sides tester ble jeg skuffet, resultatene ble mellom 1800 og 1900 kbits...har 2048/256 linje. Ned hastigheten ble 219. Etter å ha testet på alle sidene som itavisens test side har linker til fikk jeg litt bedre resultat. Men opp hastigheten var tilsvarende lav. Etter å ha sjekket på denne siden fant jeg ut at udp hastigheten min er på litt under 226...og det er for dårlig. Greit at tcp opp hastigheten min er på under 256, men udp hastigheten burde da være nærmere 256 ! Opphastigheten min på denne siden var faktisk litt over 2048, både på tcp og udp. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg tusler å går fortsatt på den laveste hastigheten jeg også men jeg masre til pappa om høyere hastighet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 kjører 704 og jeg maser ikke behøver det ikke... Lenke til kommentar
Vannpistol Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) bluecom's "gamle" kunder (dvs alle dere som ikke er koblet på bluecoms eget utstyr) går via jara. hastighetsendring må bestilles via jara, så fremt bluecom klarer å sende ordren videre dit så ligger problemet der. En annen ting ang. hastigheten er at upstreamen på jara produktene ikke er kompansert for overhead slik det er på inngående. det betyr at uthastigheten du klager over litt lengre opp i tråden er helt normal og det er ingenting bluecom får gjort med saken som du så ringer å skriker og hyler og styrer på. Endret 29. april 2004 av Vannpistol Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Fikk min 2048 linje idag (torsdag). Fikk bare 1800-1900 kbs på itavisen jeg også, men med tptest fikk jeg litt over 2 mbs. Stemmer vel bedre det kanskje..... Uploaden mangler det litt på ja, får 230 kbs.....men det er vel lite å få gjort noe med..... Ikke verst, tatt i betraktning at de for et år siden påsto at jeg aldri kunne få mer enn 400 kbs på grunn av linjelengde / utstyr på linja!!! Endret 29. april 2004 av TommyL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå