-kga- Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva går disse satanistiske ritualene utpå? Hadde vert greit om noen kunne svart meg litt fort. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 det har sikkert bare med noen ritualer å gjøre, men jeg vet ikke for jeg er ikke satanist desverre. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du kan vel stort sett gjette deg til det vel Blood Rituals er vel det vi på godt norsk kaller Bloting, man ofrer et vesens blod til den gud/avgud man dyrker. Dette kan også innebære å drikke deler av blodet, samt å smøre seg selv inn i det. Sexual Rituals vet jeg ikke eksakt hva går ut på, men vil tippe på at det innebærer å ha seksuell omgang med en annen person (siden det er satanisme det er snakk om, så er vel jomfruer meget aktuelle ). Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) det har sikkert bare med noen ritualer å gjøre, men jeg vet ikke for jeg er ikke satanist desverre. Endret 28. september 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg